vihdintie 4.10.06 noin klo16.30....
-
- "Hirsch"
vihdintie 4.10.06 noin klo16.30....
kukas tuuppaili tosi komeella hopeisella cs tonnarilla...pujoteltiin siinä ruuhkassa parit autot... 

900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
En ollut minä, mutta oletkos siinä mopo-virmassa hommissa. Tulee toisinaan pyörittyä töiden puolesta siinä kulmilla ja kerran ohi ajaessa katsoin, kun tutun näköinen sälli aukoi (nätin)Aeron ovia...joskus taidettiin PKS-potkijaisissakin turinoida. 

Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka
Volvo V50, 2012
Volvo V50, 2012
-
- "Hirsch"
en oo kyl mä...oon kyl hommissa samalla teollisuus alueella eräässä kaluste talossa...oma on katsos hopea ja toi mikä seisoo mopofirman ees on punainen..siis jos samast vehkeest puhutaan...
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
Tuon punaisen omistajan kanssa joskus turistu.like_a_glove kirjoitti:en oo kyl mä...oon kyl hommissa samalla teollisuus alueella eräässä kaluste talossa...oma on katsos hopea ja toi mikä seisoo mopofirman ees on punainen..siis jos samast vehkeest puhutaan...
Tosin kyllä mä sen hopeisenkin olen huomannut Sotkan pihalla

Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka
Volvo V50, 2012
Volvo V50, 2012