Ketäs oli tänään hopealla og900 avolla myllyn vieressä tankkaamassa?
Mahdollisesti siirtoreissulla kun ilmeisesti virta oli vähän vähissä.
Rekkarikin hieman erikoisempi JP-xxx
Itse olin autopesujonossa "harmaalla" satkulla, pesulinjan päästä tuli kyllä valkoinen auto ulos.
Teemu paimiosta
#1266,
9-3 SC TTiD Aero 2008
9000 CS 2.0t 1996 Teemun edelliset avot Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992