Muistelen ihastelleeni siistiä tonnaria, kun kurvattiin Seinäjoen keskustasta Tampereen suuntaan. Ei oltu Kauhavalta, vaan Leviltä tulossa, suksipussit katolla. Seinäjoella taidettiin olla aika tarkkaan klo 19:n aikaan, ja matkan loppu siis jo häämötti...
Mukavaa oli taas Saabilla pilotoida vähän kunnollisemman mittaista matkaa; lähdettiin puoli yhdentoista aikaan Leviltä ja oltiin Ylöjärvellä vähän iltayhdeksän jälkeen. Oulussa oli pysäys, jossa ravittiin niin Aero (ruuhkaisella mittarilla), kuski kuin pelkääjäkin (ruuhkaisessa noutopöydässä). Eipä tosiaan tarvinnut tyhjiä teitä ajella, mutta ei ruuhkatkaan isommin häirinneet, kuin vasta ihan loppumetreillä, Parkano-Ylöjärvi-välillä.
Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Ei se Kauhavan Aero sattuisi olemaan -95-mallinen, viime keväänä Luulajasta uitettu? Se oli vaan mulla toisena ehdokkaana, kun tuota omaani metsästelin. Käsittääkseni molemmat autot tulivat lopulta Suomeen peräkkäisinä päivinä...
Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)