Punainen CS Aero Vaasan AMK:n parkkis

Näitkö tien päällä toisen Saabin, josta haluat tietää enemmän. Kysy täällä.
Vastaa Viestiin
Jakke_
"Turbo"
Viestit: 295
Liittynyt: La Huhti 02, 2005 00:34
Paikkakunta: Mustasaari, Petsmo
Viesti:

Punainen CS Aero Vaasan AMK:n parkkis

Viesti Kirjoittaja Jakke_ »

Eli kuka tunnustaa omistavansa OVI-442 rekisterillä olevan CS Aeron? Bongasin ko. auton muistaakseni perjantaina n. 15 aikaan.
Ei setä vittuile, setä neuvoo!
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

Olikos klubitarraa, ettei ois gerbyn aero?
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Jakke_
"Turbo"
Viestit: 295
Liittynyt: La Huhti 02, 2005 00:34
Paikkakunta: Mustasaari, Petsmo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jakke_ »

Kyllä tarra oli. :)
Ei setä vittuile, setä neuvoo!
Qukko
"Kaasari"
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Touko 17, 2006 18:50
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Qukko »

Oot bongannut mun Aeron parkkipaikalla. Oon tuonut sen Ruåtsista noin vuosi sitten. Normaalisti parkissa Västervikissä, ei Gerbyssä :-)
Life's too short for naturally aspirated cars

#2939
SAAB 9000 Aero -95
SAAB 9000 CD 2.3T -92 (myynnissä)
Qukko
"Kaasari"
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Touko 17, 2006 18:50
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Qukko »

Yks naapuri epäili mun alkaneen autokauppiaaksi kun toi kolmas tonnari ilmestyi pihaan. Työkaverit naljailee, että tarvitaan kolme autoa pitääkseen vähintään yhden niistä liikkeessä....
Life's too short for naturally aspirated cars

#2939
SAAB 9000 Aero -95
SAAB 9000 CD 2.3T -92 (myynnissä)
Suomik
"Hölösuu"
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 11:32
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Suomik »

Onko kattoluukulla?

Et sattunut Luulajasta tuomaan sitä? Mulla oli vain viime keväänä kiikarissa yksi vm95 Luulajassa, mutta kun myyjäliikkeestä ei saanut vastausta (ruotsiksi kirjoitettuun kyselyyn!) päädyin sitten tuohon sigussakin olevaan -97:aan, joka ilmestyi markkinoille sopivasti.
Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Qukko
"Kaasari"
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Touko 17, 2006 18:50
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Qukko »

Onko kattoluukulla?
Juu kattoluukku löytyy. Kattoluukun mekanismi vaatii kyllä hieman laittamista, natisee inhottavasti kuoppaisella tiellä. Tossa vanhimmassa Saabissani ei ole mitään vastaavaa ongelmaa kattoluukun kanssa.
Et sattunut Luulajasta tuomaan sitä?
Hyvin arvattu, Aero on haettu Luulujasta yhdestä autoliikkeestä huhtikuun 2006 lopussa. Minulla on myös pieni epäilys, että soitimme myös sinun autosi entiselle omistajalle, mutta hän kertoi jonkun olevan tulossa Tampereelta hakemaan autoa. Myyjä oli jostakin Tukholman eteläpuolelta (<50 - 100 km). Harmittelin silloin, että siinä meni tuoreempi auto just sivusuun. Väri oli muistaakseni se oikea eli punainen.

Minun autoni myyneestä Luulajalaisesta autokaupasta voi muuten todeta sen, että todennäköisesti siellä ei kukaan osannut kirjoittaa. Eivät koskaan vastanneet lähetettyihin emaileihin (hyvällä ruotsin kielellä kirjoitettu!), piti aina laittaa joku kieltä osaava soittamaan että asiat tuli hoidetuksi.
Life's too short for naturally aspirated cars

#2939
SAAB 9000 Aero -95
SAAB 9000 CD 2.3T -92 (myynnissä)
Suomik
"Hölösuu"
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 11:32
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Suomik »

:D :D :D :D

No, mehän ollaan sitten melkein vanhoja tuttuja! :wink: Minä olen se tarinan paha tamperelainen, tai oikeastaan ylöjärveläinen. Myyjä kertoi että autoa oli toinenkin Suomi-poika kysellyt, mutta hän oli kertonut että on jo ainakin näyttö sovittu. Puoliksi uskoin, puoliksi laitoin myyntipuheiden piikkiin. Auto oli kuitenkin lähes virheetön, joten kaupat tehtiin Arlandassa torstaina 27.4.2006 klo 21:50.

Nämä meidän autot taisivat lopulta uida lähes peräkkäisinä päivinä Suomeen. Hehkuttelin aikani kuluksi satamassa laivaa odottaessani tänne foorumille, että Aero tulee Suomeen. Sain vastauksena YV:tä joltakin (kaveriltasi?), joka kertoi että olit ollut kiinnostunut autosta, mutta Luulajasta on nyt toinen tulossa... Siinä sitten se myyjänkin kertomus osoittautui todeksi.

Pienet on saabistien ympyrät, mutta pääasia että saatiin molemmat punaiset "kotiin"! 8) 8) Pitää koittaa osua samoihin potkiaisiin joskus!!
Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Qukko
"Kaasari"
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Touko 17, 2006 18:50
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Qukko »

Pienet on saabistien ympyrät, mutta pääasia että saatiin molemmat punaiset "kotiin"!
Juu, piiri pieni pyörii :-)
Auto oli kuitenkin lähes virheetön, joten kaupat tehtiin Arlandassa torstaina 27.4.2006 klo 21:50
Työkiireideni takia kaverini lensi Tukholman kautta Luulajaan perjantaina 28.04.2006 katsomaan myynnissä olevaa autoa. Hänen suorittaman koeajon ja kommenttien perusteella annoin luvan tehdä kaupat itse näkemättä tai kokeilematta autoa, mutta eipä ole tarvinnut katua. Paluumatkalle hän pääsikin sitten Haaparannan kautta Aeron ratissa.
Pitää koittaa osua samoihin potkiaisiin joskus!!
Pitää yrittää lähteä noihin potkiaisiin, niin sais ideoita ton auton laittamiseen. Tarkoituksenani ei ole pahemmin tuunata sitä vaan pitää se melko alkuperäisenä ja ihan käyttöautona. Toivottavasti treffataan jossakin!
Life's too short for naturally aspirated cars

#2939
SAAB 9000 Aero -95
SAAB 9000 CD 2.3T -92 (myynnissä)
Vastaa Viestiin