Kokkola Scan Auto 900 Aero/T8 special
Kokkola Scan Auto 900 Aero/T8 special
parkkipaikalla näkynyt muutamana päivänä, tarrakilvet, kenen mahtaa olla?
#961
-
- "Viggen"
- Viestit: 675
- Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
- Paikkakunta: Kronoby
- Viesti:
Ai tämä http://koti.mbnet.fi/stress/OgAero/Odoardograu/
ja vielä lisää http://koti.mbnet.fi/stress/OgAero/ogteam/
Kyllä olen levittäny saabismia paikkakunnalla.
ja vielä lisää http://koti.mbnet.fi/stress/OgAero/ogteam/
Kyllä olen levittäny saabismia paikkakunnalla.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
No niin, tervehdys vaan kaikille tutuille ja (vielä) tuntemattomille!
Eli tarttui sitten tämä tauti minuunkin, ja suurin syypää on tosiaan tuo Stressi ja onhan siinä ollut Miika ja muutama muukin pöpöjä levittämässä... Kiitti vaan kauhiasti, "kaverit"..
No ei nyt sentään, makialle on maistunut aloittelevan saabistin alkutaival, eli tästä on hyvä jatkaa!
Mutta tuosta 19v ruotsalaisesta rakastajattarestani..
Tarina taisi mennä suunnilleen niin, että jokakeväistä autokuumeilua "parannellessa" Stressin kanssa selailtiin ajankuluksi Blocketista Aeroja, tottakai, kun tämä kyseinen yksilö paloi verkkokalvoon heti ensinäkemältä.
Pakko siinä oli asialle jotain tehdä kun ei tahtonut mistään muusta mitään tulla kun teki mieli niiiin paljon.. Kun vielä svenssonkin lämpeni yllättävänkin helposti ajatukselle, niin ei tautiin auttanut kuin pikavisiitti pankkiin ja lentilippuja tilaamaan..
Hakureissu onkin tarina itsessään kaikessa mahtavuudessaan, mutta todetaan tässä nyt vain meni niiin nappiin ettei todeksi tahdo vieläkään uskaltaa uskoa...
"Joo joo, kerro jo siitä autosta.."
No, 1988 T16 Aero, kattimalli, eli 160 vihaista kaakkia ja kaikinpuolin nautinto kaikille aisteille
Kuvistahan paljastuukin ulkonäkö ja sisusta, omasta mielestä (tottakai) juuri ne oikeat värit ja vanteet..ja fiksussa kunnossakin vielä, vahattua kun vain joskus saisi
Ruostetta ei pohjassakaan ole kuin nimeksi, eli tukivarret jne. nyt tottakai ovat pintaruosteessa ja vänkärinpuolen tunkinpaikka on puhki, mutta vetarintunnelit on asianmukaisesti korjattu ja pyöränkotelot täysin ruosteettomat.
Ilmeisesti väittäma että autolla ei ollut ajettu viitenä viime talvena pitää siis paikkansa! (tätä vaati myyjä myös minulta, ja sitä lupausta tullaan kunnioitamaan)
Alustana ovat Bilsteinit (mutta kumpi malli?) ja ilmeisesti HR:ät, ainakin tämä hymyilyttää mutkissakin
Tekniikasta sen verran että hyvinkin perinteikästä päivitystä oli naapuri tehnyt, vähän lainaillut 2,3:sesta ja 2,1:sestä, 9000:sen keuliltakin oli jotain ottanut ja kruunannut kaiken jollain ihmeen Trim60 systeemillä.. tiedä sitten noista
Vaihdelaatikkokin kuulemma olisi "Jörgenin" toimesta vahvistettu, mutta, mutta... toivotaan sille nyt vain pitkää ikää..
Suunnitelmiahan tuolle nyt on tietenkin heti vaikka kuinka paljon, mutta tyytyväinen saa varmaan olla jos tosiaan joskus ehtisi edes sen vahan vetää pintaan
Ulkokuorellehan ei mitään ole tehtävissäkään, paitsi orkkis vilkkuja voisi ehkä koittaa, mutta tekniikkapuolelle on hankittuna ja kaavailtuna vähän uudempaa alkuperäisosaa ja järjestelmää ja ja.. noh, lisää siitä sitten joskus kun on jotain aikaiseksi saanut ettei jää vain puheiksi..
Mutta joo, mukava kun muutkin tykkää eli kiitoksia vaan, ja itse tosiaankin erittäin tyytyväinen satkuuni ja sairauteeni!
Eli tarttui sitten tämä tauti minuunkin, ja suurin syypää on tosiaan tuo Stressi ja onhan siinä ollut Miika ja muutama muukin pöpöjä levittämässä... Kiitti vaan kauhiasti, "kaverit"..
No ei nyt sentään, makialle on maistunut aloittelevan saabistin alkutaival, eli tästä on hyvä jatkaa!
Mutta tuosta 19v ruotsalaisesta rakastajattarestani..
Tarina taisi mennä suunnilleen niin, että jokakeväistä autokuumeilua "parannellessa" Stressin kanssa selailtiin ajankuluksi Blocketista Aeroja, tottakai, kun tämä kyseinen yksilö paloi verkkokalvoon heti ensinäkemältä.
Pakko siinä oli asialle jotain tehdä kun ei tahtonut mistään muusta mitään tulla kun teki mieli niiiin paljon.. Kun vielä svenssonkin lämpeni yllättävänkin helposti ajatukselle, niin ei tautiin auttanut kuin pikavisiitti pankkiin ja lentilippuja tilaamaan..
Hakureissu onkin tarina itsessään kaikessa mahtavuudessaan, mutta todetaan tässä nyt vain meni niiin nappiin ettei todeksi tahdo vieläkään uskaltaa uskoa...
"Joo joo, kerro jo siitä autosta.."
No, 1988 T16 Aero, kattimalli, eli 160 vihaista kaakkia ja kaikinpuolin nautinto kaikille aisteille
Kuvistahan paljastuukin ulkonäkö ja sisusta, omasta mielestä (tottakai) juuri ne oikeat värit ja vanteet..ja fiksussa kunnossakin vielä, vahattua kun vain joskus saisi
Ruostetta ei pohjassakaan ole kuin nimeksi, eli tukivarret jne. nyt tottakai ovat pintaruosteessa ja vänkärinpuolen tunkinpaikka on puhki, mutta vetarintunnelit on asianmukaisesti korjattu ja pyöränkotelot täysin ruosteettomat.
Ilmeisesti väittäma että autolla ei ollut ajettu viitenä viime talvena pitää siis paikkansa! (tätä vaati myyjä myös minulta, ja sitä lupausta tullaan kunnioitamaan)
Alustana ovat Bilsteinit (mutta kumpi malli?) ja ilmeisesti HR:ät, ainakin tämä hymyilyttää mutkissakin
Tekniikasta sen verran että hyvinkin perinteikästä päivitystä oli naapuri tehnyt, vähän lainaillut 2,3:sesta ja 2,1:sestä, 9000:sen keuliltakin oli jotain ottanut ja kruunannut kaiken jollain ihmeen Trim60 systeemillä.. tiedä sitten noista
Vaihdelaatikkokin kuulemma olisi "Jörgenin" toimesta vahvistettu, mutta, mutta... toivotaan sille nyt vain pitkää ikää..
Suunnitelmiahan tuolle nyt on tietenkin heti vaikka kuinka paljon, mutta tyytyväinen saa varmaan olla jos tosiaan joskus ehtisi edes sen vahan vetää pintaan
Ulkokuorellehan ei mitään ole tehtävissäkään, paitsi orkkis vilkkuja voisi ehkä koittaa, mutta tekniikkapuolelle on hankittuna ja kaavailtuna vähän uudempaa alkuperäisosaa ja järjestelmää ja ja.. noh, lisää siitä sitten joskus kun on jotain aikaiseksi saanut ettei jää vain puheiksi..
Mutta joo, mukava kun muutkin tykkää eli kiitoksia vaan, ja itse tosiaankin erittäin tyytyväinen satkuuni ja sairauteeni!
Viimeksi muokannut twe, Pe Heinä 20, 2007 23:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.