Itse siis tuolla allekirjoituksen mukaisella valkoisella kaunottarellani tulin sieltä Sarankulmasta päin ja olit juuri tulossa valoihin.
 Itse siis tuolla allekirjoituksen mukaisella valkoisella kaunottarellani tulin sieltä Sarankulmasta päin ja olit juuri tulossa valoihin.Keltainen 9-3 Viggen rekkari VIG-XX
Keltainen 9-3 Viggen rekkari VIG-XX
Heh, tuollainen tuli Rukkamäen tienhaarassa Tampereella (Peltolammi/Multisilta) vastaan tuossa viikolla... Arvatkaa naurattiko tuo rekkarin ja mallin yhteensopivuus  Itse siis tuolla allekirjoituksen mukaisella valkoisella kaunottarellani tulin sieltä Sarankulmasta päin ja olit juuri tulossa valoihin.
 Itse siis tuolla allekirjoituksen mukaisella valkoisella kaunottarellani tulin sieltä Sarankulmasta päin ja olit juuri tulossa valoihin.

Itse siis tuolla allekirjoituksen mukaisella valkoisella kaunottarellani tulin sieltä Sarankulmasta päin ja olit juuri tulossa valoihin.#3474 Heidi
9-5 -00 2.0t SE Wagon
						9-5 -00 2.0t SE Wagon
Re: Keltainen 9-3 Viggen rekkari VIG-XX
Tuo kyseinen rekisteri sopii nimimerkin "Vigge" autoon. Tampereen suunnalla taitaa muutenkin vaikuttaa...
Matti

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
						# 1988 = Matti Vanhamäki
Re: Keltainen 9-3 Viggen rekkari VIG-XX
Tosiaan nimim. "Vigge" kyseessä.
Edit: Muokkasin rekkarin numeron pois otsikosta.

Edit: Muokkasin rekkarin numeron pois otsikosta.