Tänään kävin vähän syynäämässä uudessa Biltemassa, niin pihalla komeili tällainen:
KUVA
Onkos tämä f.pentin helmi?
Raision Bilteman parkkipaikka...
Raision Bilteman parkkipaikka...
Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
-
- "Turbo"
Re: Raision Bilteman parkkipaikka...
heh, tutun näköinen pirssi
juu siellä mä hommia painan ja auto nähtävillä siellä melkein joka päivä.. kyllähän siellä uteliaat tulevat kyselemään mun autosta ja se perus on kans et "mul on ollu samanlainen"
.

Saab 9-3 Aero V6 Cab -08
Jep jep.f.pentti88 kirjoitti:heh, tutun näköinen pirssijuu siellä mä hommia painan ja auto nähtävillä siellä melkein joka päivä.. kyllähän siellä uteliaat tulevat kyselemään mun autosta ja se perus on kans et "mul on ollu samanlainen"
.

Yksi Mersu-kuski katsoi pitkään, kun olin omalla Saappaallani siinä autosi vieressä ja otin kuvaa...

-
- "Turbo"
Se pappis siellä sisällä on mun myös.. Jatkuvasti kysellään hintaa vaikken ole sitä myymässä 

Saab 9-3 Aero V6 Cab -08
Itsekkin kävin Biltemassa hakemassa 3kg pakkealia..
Sama 96 oli siellä parkissa
Sama 96 oli siellä parkissa

Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"