Saabisti-76:n 9-5 Griffin seisoi vilkku päällä bussipysäkillä Ohikulkutien varressa Kirismäessä juuri ennen motaria, tänään keskiviikkona klo.16.10.
Tulin takaasi Raision suunnasta omalla Saabillani ja nojasin torveen, kun huomasin (ihan kohdalla) autosi.
Saabisti-76:n 9-5 Griffin Kirismäessä.
Saabisti-76:n 9-5 Griffin Kirismäessä.
Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
-
- "Hirsch"
Re: Saabisti-76:n 9-5 Griffin Kirismäessä.
Jep, piti säätää pojalle paremmin Tomi Traktori DVD:tä takapenkillä. Eli ei sen suurempia teknisiä murheita. 

Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)
Re: Saabisti-76:n 9-5 Griffin Kirismäessä.
Joo, no hyvä ettei ollut mitään vikaa, tuli meinaan se itselläkin heti siinä kohdalla mieleen, että toivottavasti ei ollut murheita auton kanssa. Kun ei tullut käännyttyä siinä ruuhkassa takaisin katsomaankaan...Saabisti-76 kirjoitti:Jep, piti säätää pojalle paremmin Tomi Traktori DVD:tä takapenkillä. Eli ei sen suurempia teknisiä murheita.