Jopas tuli bongattua useita klubilaisia tänään:
tetammi tankkasi punaista perhemallin Ruotsinrautaansa aamulla, Paimion S-Marketin ABC-mittarilla n.klo.10.00.
Morjestettu.
f.pentti88:n sämpylä oli klo.13.00 Raision Bilteman pihalla parkissa, kuten yleensäkin.
tlaakso:n 9-3:nen myös Bilteman pihalla 13.00 aikoihin?
Rekkarin kirjaimet ja auton väri ainakin täsmäsi...
juotila tuli Ohikulkutiellä Tuulissuon nurkilla vastaan Tonnarillaan, yhden jälkeen ja käsi pystyssä.
Muok:
AUotilakin kurvasi vielä viimeisenä anoppilani pihaan, 900 Cabriollaan, n.klo.14.00.

tetammi, f.pentti88, juotila ja tlaakso? bongattu tänään!
tetammi, f.pentti88, juotila ja tlaakso? bongattu tänään!
					Viimeksi muokannut JussiT-5R, La Touko 17, 2008 18:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
						Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
Re: tetammi, f.pentti88, juotila ja tlaakso? bongattu tänään!
Joo jousipuristinta ja rtp -ulosvedintä hakemassa...

Viimeksi muokannut tlaakso, Su Touko 18, 2008 13:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Kannatusjäsen
- 
				f.pentti88
- "Turbo"
Aikas monta oot bongannu   ite olen ihan puusilmä liikenteessä, hyvä ku kerran viikossa näkee klubilaisia
  ite olen ihan puusilmä liikenteessä, hyvä ku kerran viikossa näkee klubilaisia  

Saab 9-3 Aero V6 Cab -08
Joo ja bongasin noiden jälkeen vielä yhden.f.pentti88 kirjoitti:Aikas monta oot bongannuite olen ihan puusilmä liikenteessä, hyvä ku kerran viikossa näkee klubilaisia
 AUotila kun poikkesi ohimennen anoppilani pihaan 900 Cabbellaan, kun seisoskeltiin lankopoijjaan kanssa ulkona.
  AUotila kun poikkesi ohimennen anoppilani pihaan 900 Cabbellaan, kun seisoskeltiin lankopoijjaan kanssa ulkona.