Jopas tuli bongattua useita klubilaisia tänään:
tetammi tankkasi punaista perhemallin Ruotsinrautaansa aamulla, Paimion S-Marketin ABC-mittarilla n.klo.10.00.
Morjestettu.
f.pentti88:n sämpylä oli klo.13.00 Raision Bilteman pihalla parkissa, kuten yleensäkin.
tlaakso:n 9-3:nen myös Bilteman pihalla 13.00 aikoihin?
Rekkarin kirjaimet ja auton väri ainakin täsmäsi...
juotila tuli Ohikulkutiellä Tuulissuon nurkilla vastaan Tonnarillaan, yhden jälkeen ja käsi pystyssä.
Muok:
AUotilakin kurvasi vielä viimeisenä anoppilani pihaan, 900 Cabriollaan, n.klo.14.00.
tetammi, f.pentti88, juotila ja tlaakso? bongattu tänään!
tetammi, f.pentti88, juotila ja tlaakso? bongattu tänään!
Viimeksi muokannut JussiT-5R, La Touko 17, 2008 18:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
Re: tetammi, f.pentti88, juotila ja tlaakso? bongattu tänään!
Joo jousipuristinta ja rtp -ulosvedintä hakemassa...
Viimeksi muokannut tlaakso, Su Touko 18, 2008 13:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kannatusjäsen
-
- "Turbo"
Aikas monta oot bongannu
ite olen ihan puusilmä liikenteessä, hyvä ku kerran viikossa näkee klubilaisia 

Saab 9-3 Aero V6 Cab -08
Joo ja bongasin noiden jälkeen vielä yhden.f.pentti88 kirjoitti:Aikas monta oot bongannuite olen ihan puusilmä liikenteessä, hyvä ku kerran viikossa näkee klubilaisia