Tonnarit FBL-945 ja RJZ-673 Leppävaarassa 5-6.7.

Näitkö tien päällä toisen Saabin, josta haluat tietää enemmän. Kysy täällä.
Vastaa Viestiin
Ville_77
"Tuplakaasari"
Viesti:

Tonnarit FBL-945 ja RJZ-673 Leppävaarassa 5-6.7.

Viesti Kirjoittaja Ville_77 »

Terve!

Olin viikonlopun Leppävaarassa äänityshommissa, ja oma punainen tonnari-Aero oli kirkon pihalla parkissa... siinä kävellessä osui parikin tonnaria klubikilvillä silmään. La-iltana hopeinen Aero ihan kirkon vieressä ja su cd-tonnari liikuntakeskuksen pihassa. Onneksi on tullut tavaksi napata kuva, niin on helppo muistaa :) vielä omaan autoon klubin kilvenaluset tilaamatta, mutta kaikki ajallaan!
-Ville #2982

Re: Tonnarit FBL-945 ja RJZ-673 Leppävaarassa 5-6.7.

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Jaa, se oli sun punainen siinä kirkon pihalla :lol:, omani on se RJZ. Sunnuntaina jätin auton kiltisti Vermoon, lauantaina kerkesin paikalle sen verran myöhään, että ajattelin sopivan paikan löytyvän ilman 7€ parkkimaksua.

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
Ville_77
"Tuplakaasari"
Viesti:

Joo, oli "vähän" ruuhkaa...

Hauskaa kun oli niin monta klubi-saabia pienessä ryppäässä muuallakin kuin potkijaisissa!
-Ville #2982

Viesti Kirjoittaja saapasi »

Kävittekö hakemassa siunausta :saab: eillenne, kun siellähän oli herättäjäjuhlat.
G-mies
"Ukkomies"

Tulihan sitä sanaakin jonkin verran kuunneltua, mutta varsinaisesti olin vaimolle kuskina :D. Törmäsin kyllä alueella kojun ääressä erääseen äitiin, jonka kaikki 3 poikaa ovat saabisteja. Hän näet kehui päällä ollutta SAAB-paitaani ja pitihän sitä selvitellä syytä moiseen :lol:, terveisiä vaan Porvoon suunnalle. Letut oli muuten varsin hyviä hillon ja sokerin kera :wink:.

Matti
# 1988 = Matti Vanhamäki
saapasi
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja saapasi »

Meillä kans ylivieskan suunnalta mummo ja muu nitrokerho tossa mukana lapsineen. Mutsi oli niiden mukana ja olivat linnoittautuneet porukoille koko mummojengi. Lähettiin faijan kanssa niitä karkuun naantaliin veneilemään. Oli muuten upeet kelit merellä vloppuna!
Ville_77
"Tuplakaasari"
Viesti:

Töissä olin itse herättäjäjuhlilla, äänittämössä nimittäin. Hieman harmi kun joutui kauniit päivät istumaan siellä urheilukentän kuuluttamokopissa, kuuma oli ja jäi saab-paidalliset tervehtimättä :D
-Ville #2982

Me tultiin paikalle vasta lauantaiksi ja mulla meni suurin osa päivää veljen -71 tupliksen pyyhkijänmoottorin vaihdossa/testauksessa. Kaikenlaista kokeiltiin, ennenkuin lopuksi tajuttiin, että eihän se uusi toimi jos ei se saa maadotusta korista :). No, olkapäät kerkesin polttaa lauantaina, sunnuntaina ei pieni sade ja tuuli pahemmin haitanneet.

Matti
# 1988 = Matti Vanhamäki
swolking
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja swolking »

Ville_77 kirjoitti:Terve!

Olin viikonlopun Leppävaarassa äänityshommissa, ja oma punainen tonnari-Aero oli kirkon pihalla parkissa... siinä kävellessä osui parikin tonnaria klubikilvillä silmään. La-iltana hopeinen Aero ihan kirkon vieressä ja su cd-tonnari liikuntakeskuksen pihassa. Onneksi on tullut tavaksi napata kuva, niin on helppo muistaa :) vielä omaan autoon klubin kilvenaluset tilaamatta, mutta kaikki ajallaan!
Avopuolisoni oli kyseisellä FBL:llä Herättäjäjuhlilla talkooapuna. Meidänkin Tonttu oli siellä kirkon pihalla perjantaina ja lauantaina sekä sunnuntaina lukion pihalla. Avokin muisti hiukan pätkii, mutta luultavasti parkkeerasi perjantaina punaisen Tonnarin viereen kirkon pihalla.

Avokilla on yleensä tapana parkkeerata toisen Saabin viereen mahdollisuuksien mukaan :lol: .
Saabismi on sairautta...
... ja olen kuolemansairas!

Jäsen # 2684
Ville_77
"Tuplakaasari"
Viesti:

Se on ihan hyvä tapa, Saabit riviin vaan :D
-Ville #2982