og9-3 25 tien tuntumassa vihdissä nesteen kohdalla
og9-3 25 tien tuntumassa vihdissä nesteen kohdalla
kuka oli tämä nuori mies punaisella kolkilla jonka kanssa minulla oli nokat vastakkain risteyksessä? Itse olin liikkeellä punaisella stondarilla. Kello oli jotain 16:34

- 
				Jonni Peura
- "Hirsch"
Re: og9-3 25 tien tuntumassa vihdissä nesteen kohdalla
Minähän se olin...pocky kirjoitti:kuka oli tämä nuori mies punaisella kolkilla jonka kanssa minulla oli nokat vastakkain risteyksessä? Itse olin liikkeellä punaisella stondarilla. Kello oli jotain 16:34
 Töistä tulossa. Huomasin jo kaukaa että sieltähän tulee hieno tonnari vastaan ja yritin siinä kurkkia klubitarraakin. Oot tainnu bongata meikän saabin ennenki joten taas "törmättiin".
 Töistä tulossa. Huomasin jo kaukaa että sieltähän tulee hieno tonnari vastaan ja yritin siinä kurkkia klubitarraakin. Oot tainnu bongata meikän saabin ennenki joten taas "törmättiin".  
Saab 9-5 2,3tA 2003 RE85
						Re: og9-3 25 tien tuntumassa vihdissä nesteen kohdalla
Joo, viimeksi se oli Ikean nurkilla.Jonni Peura kirjoitti:Minähän se olin...pocky kirjoitti:kuka oli tämä nuori mies punaisella kolkilla jonka kanssa minulla oli nokat vastakkain risteyksessä? Itse olin liikkeellä punaisella stondarilla. Kello oli jotain 16:34Töistä tulossa. Huomasin jo kaukaa että sieltähän tulee hieno tonnari vastaan ja yritin siinä kurkkia klubitarraakin. Oot tainnu bongata meikän saabin ennenki joten taas "törmättiin".