Tänään puoli kolmen maissa meidän vihreän ysisatasen viereen oli ajettu tällainen komistus. Paikkana Neulamäessä sijaitseva rivi-/kerrostalon piha-alue. Klubilainen oli ainakin rekisterikilven mukaan.
Juuri, kun peruutit ruudusta pois, kävelimme takaasi ja saatoit huomata kaksi kuolaavaa katsetta. Tosi komea auto.
Kuopion Neulamäessä harmaa/hopea 9000CSE
Kuopion Neulamäessä harmaa/hopea 9000CSE
Mercedes Benz C 200 CDI AT -02
Re: Kuopion Neulamäessä harmaa/hopea 9000CSE
Minähän se siellä. Kerrankin siis jotain hyötyä pinttyneestä tavasta tähdätä aina parkkiksilla toisten Saabien kylkeen...Nisse kirjoitti:Tänään puoli kolmen maissa meidän vihreän ysisatasen viereen oli ajettu tällainen komistus. Paikkana Neulamäessä sijaitseva rivi-/kerrostalon piha-alue. Klubilainen oli ainakin rekisterikilven mukaan.

Puolison tuttujen luona oltiin käväisemässä ja Kuopiossa tulee silloin tällöin liikuttua työ- ja henk.koht. asioissa.
Tuossa vaiheessa taisi olla jo auto tyhjillään, mutta tulipa taas kerran suoritettua yhden keskikokoisen opiskelijakämpän muutto tonnarilla ilman peräkärryä. Hyvin mahtuu kerralla.
Huomasin kyllä kulkijat, mutten tainnut sen kummemmin noteerata kuin että en päälle peruutaNisse kirjoitti: Juuri, kun peruutit ruudusta pois, kävelimme takaasi ja saatoit huomata kaksi kuolaavaa katsetta. Tosi komea auto.

Heikki Manninen
Saab 9-3X 2.0T A -10
Saab 9-5 2.3t BioPower A Vector SportCombi -07 (ex)
Saab 9-5 Aero A Sedan -05 (ex)
Saab 9000 2.3T A50 -98 (ex)
Saab 9-3X 2.0T A -10
Heh, olisitpa nähnyt ilmeemme, kun kerrankin jonkun muunkin Saab kämppämme parkkiksella kuin omamme. Suunnilleen yhtä aikaa kiljaisimme "SAAB!", kun huomasimme sinut.
Käy toki useammin Savossa, niin voimme bongailla uudemman kerran.
Käy toki useammin Savossa, niin voimme bongailla uudemman kerran.
Mercedes Benz C 200 CDI AT -02
Ajelitko hma Kuopiosa Kauppakadullla lauantai iltana? Itse olin parkissa ravintolakorttelissa ja ohi lipui hieno harmaa cse, missä ilm. aerot alla ilman keskikuppeja. Kuullosti automaatilta? Ja ihan kuin olis vähän suhahtanut?
Saab 9-5 2,3t -99 Stage X
EX Saab 9000 CSE 2.0t jubilee -97 Stage 5
EX Saab 9000 CSE 2.0t jubilee -97 Stage 5
Ajelin kyllä sielläkin, mutta tuo kyseinen ei ollut minun. Huomasin saman pirssin (mulla ei ole aerot alla kuin talvella) Puikkarin kulmilla parkissa juuri kun olin omani hotellin parkkiin vienyt ja sunnistin syömään.saab90087 kirjoitti:Ajelitko hma Kuopiosa Kauppakadullla lauantai iltana? Itse olin parkissa ravintolakorttelissa ja ohi lipui hieno harmaa cse, missä ilm. aerot alla ilman keskikuppeja. Kuullosti automaatilta? Ja ihan kuin olis vähän suhahtanut?
Muuten siis liki tismalleen samanlainen kiesi.
Heikki Manninen
Saab 9-3X 2.0T A -10
Saab 9-3X 2.0T A -10