Pitääkö elämästä tehdä aina niin hankalaa???
En ole mikään saabi spesialisti enkä mikään nero noissa auto hommissa
siksi yleensä jätän vaikeat asiat ammattilaisten huoleksi.

Ton T7 säätöön pitää olla saab specialisti ja tähän asti karala ei ole lukeutunu niihin. Eihän sen kotisivuilla edes mainita saabbiaPedro_diniz kirjoitti:Niin minä soitin, sovin ajan, vein auton sinne, kävin kaupoilla ja moikkaamassa kaveri, hain illalla auton pois ja sillä sökö. Sen enenpää en tiedä enkä kysellyt.
Niin ja maksoin laskun.![]()
Välillä tuntuu että miksi ihmisten pitää olla pilkun n.........???
Pitääkö elämästä tehdä aina niin hankalaa???
En ole mikään saabi spesialisti enkä mikään nero noissa auto hommissa
siksi yleensä jätän vaikeat asiat ammattilaisten huoleksi.
Mielestäni kukaan täällä ei ole ollut negatiivinen, vaan päinvastoin, positiivisen varoittavan realistisen kannan ottaneita, mikäli moottoria ohjaa alkuperäinen T7.Pedro_diniz kirjoitti: En vaan nähnyt mitään järkeä noissa 1.48barin paineissa kun se vaan suti ja suti ja mamma oli aivan huonona kun ajeli autolla koulu matkoja. tämä on syy paineitten pudotukseen.
Saahan ne takaisin jos haluaa.
JouniCSE kirjoitti:Ton T7 säätöön pitää olla saab specialisti ja tähän asti karala ei ole lukeutunu niihin. Eihän sen kotisivuilla edes mainita saabbiaPedro_diniz kirjoitti:Niin minä soitin, sovin ajan, vein auton sinne, kävin kaupoilla ja moikkaamassa kaveri, hain illalla auton pois ja sillä sökö. Sen enenpää en tiedä enkä kysellyt.
Niin ja maksoin laskun.![]()
Välillä tuntuu että miksi ihmisten pitää olla pilkun n.........???
Pitääkö elämästä tehdä aina niin hankalaa???
En ole mikään saabi spesialisti enkä mikään nero noissa auto hommissa
siksi yleensä jätän vaikeat asiat ammattilaisten huoleksi.
jcarlson kirjoitti:Onko tietoa miten esim. mittariston ohjaus on sitten toteutettu? Vai makaako kiekkamittari kuolleena ja check engine loistaa jne?
Mitäs luokkaa se Karalan lasku oli, tonneja, satasia, kymppejä?Pedro_diniz kirjoitti: En tiedä että onko t7 vaiko joku muu?
Pedro_diniz kirjoitti:Muistaakseni lasku oli kutakuinkin 500euron pinnassa.
Puhutte noista ahdoista niin saabini nostaa jokaisella vaihteella ahdot tuonne
1.0bariin eikä millään vaihteella alle sen. Tarkkaa varmuutta en tiedä mitä kaikkea saabiini on tehty mutta nuo mitkä ilmoituksessani olen kirjoitettu niin ne edellinen omistaja autosta kertoi. voihan siinä olla vielä jotain mitä kaveri ei muistanut mainita mutta kiukkuinen tuo auto ainakin on muuta en voi sanoa.