Levillä havaittu klubilaisia vko.8!

Näitkö tien päällä toisen Saabin, josta haluat tietää enemmän. Kysy täällä.
Vastaa Viestiin
JussiT-5R
"Aero"
Viestit: 492
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 16:54
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Levillä havaittu klubilaisia vko.8!

Viesti Kirjoittaja JussiT-5R »

Juuri kotiuduttiin viikon Levin reissulta, n.2400km takana.
Matkan varrella en juuri klubilaisia havainnut, mutta itse Levillä parikin:

ISG-xxx, harmaa 9-5 sedan, pariinkin otteeseen.
Tässä Levihotellin edessä tiistaina 17.2 klo.16.50.

Kuva

Klubitarra hantin takasivulasissa.

Toisen kerran näin samaisen auton keskiviikkona 18.2, kun olin omalla 9-5:sella Immeljärven kohdalla, tien poskessa P-alueella. Tulit Kittilän suunnasta vastaan.


Toinen havainto:

XKB-xxx, vaaleansininen 2-ovinen 90/900? Klubitarra myöskin hantinpuolen takasivulasissa. Tämän auton näin myös parikin kertaa, mm. Sirkan kaupan edessä tiistaina 17.2, klo.17.20. Lähdössä pihalta juuri kun ajoin oman autoni siihen parin metrin päähän parkkiin.

Ketkä tunnustavat? :)
#3660

Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
Henkka #2283
"Hölösuu"
Viestit: 2869
Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levillä havaittu klubilaisia vko.8!

Viesti Kirjoittaja Henkka #2283 »

"Aero D" bongattu viime viikon tiistaina Levin keskustassa :)

Oltiin valitettavasti liikenteessä tuolla ässällä, joten klubimorjestukset jäivät vähemmälle...
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
JussiT-5R
"Aero"
Viestit: 492
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 16:54
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: Levillä havaittu klubilaisia vko.8!

Viesti Kirjoittaja JussiT-5R »

Henkka #2283 kirjoitti:"Aero D" bongattu viime viikon tiistaina Levin keskustassa :)

Oltiin valitettavasti liikenteessä tuolla ässällä, joten klubimorjestukset jäivät vähemmälle...
Nyt muuten kun sanoit, muistan S-Meisselin tulleen vastaan ainakin kerran siinä päärinteitten alapuolella, jossain sen ZeroPointin paikkeilla...
#3660

Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6512
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Levillä havaittu klubilaisia vko.8!

Viesti Kirjoittaja Eski »

Taisinpa itse bongata Jussin tulevan vastaan 21.2. (en tosin muista missä tarkalleen oltiin menossa, ehkä jossain Oulun korkeudella). Itse siis olin menossa Saariselälle tuolla allekirjoituksesta löytyvällä 9-5:lla.

Hauska juttu oli paluumatkalla, kun meidän ohi pyyhkäisi Oulun motarilla samanvärinen 9-5 Wagon, jonka rekkari oli EUF-182 (meillä on EUF-181). Ajeltiin sitten pitkän matkaa peräkkäin...

Eski
JussiT-5R
"Aero"
Viestit: 492
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 16:54
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: Levillä havaittu klubilaisia vko.8!

Viesti Kirjoittaja JussiT-5R »

Eski kirjoitti:Taisinpa itse bongata Jussin tulevan vastaan 21.2. (en tosin muista missä tarkalleen oltiin menossa, ehkä jossain Oulun korkeudella). Itse siis olin menossa Saariselälle tuolla allekirjoituksesta löytyvällä 9-5:lla.

Eski
Paljon mahdollista. Oulun tienoilla olimme varmaan joskus klo.10.30-11.00. Paljon Saabeja tuli kyllä matkan aikana vastaan ja muistan kyllä tuollaisenkin boksi katolla vastaan tulleen.
Oma ysifemmani on kyllä aika helppo tunnistaa noista "oranssina palavista etukulmista".
#3660

Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
Vastaa Viestiin