Punainen NG900 Itäkeskuksen Prisma 7.4.09

Näitkö tien päällä toisen Saabin, josta haluat tietää enemmän. Kysy täällä.
Vastaa Viestiin
Azanovix
"Hölösuu"

Punainen NG900 Itäkeskuksen Prisma 7.4.09

Viesti Kirjoittaja Azanovix »

Pakkohan se on kysyä, kun on mietityttänyt jo pidemmän aikaa: Mahtaako olla tuon SGL-alkuisen rekisteritunnuksen omaavan auton kuljettaja foorumilaisia? Ja ei, kyse ei ole omasta autostani, vaikka tunnus läheltä lipookin. :wink:
Usein olen nähnyt samaisen auton parkissa Rusthollarintiellä ja aina silloin tällöin samainen auto on tullut vastaan Lahdenväylällä. Ja kyllä, kyse on samasta autosta, rekkari sen paljastaa, kun se jostain syystä erottuu juuri omiin silmiini niin selvästi. :D
Eroa autoissamme, ainakin ulkoisesti, on lähinnä se, että omani harvoin on alkuperäisessä värissään, vaan ruskeanharmaan pölylikapaskakerroksen kyllästämä. :lol: Tässä toisessa yksilössä on jotain vähän pörisevämpää putkea ilmeisesti asenneltuna? Ja lähestulkoon teki mieli provosoida / provosoitua tuossa Itäkeskuksesta Vuosaareen vievässä risteyksessä. 8)
jyppe87
Matalapaineturbo

Re: Punainen NG900 Itäkeskuksen Prisma 7.4.09

Viesti Kirjoittaja jyppe87 »

Myönnetään minä se olen :lol: Ai auto pistää silmään :lol: Joo on vähän putkee lastuu ja alustaa ja muuta tilkettä. Tarkoitus olikin hieman provosoida. :mrgreen:
Azanovix
"Hölösuu"

Re: Punainen NG900 Itäkeskuksen Prisma 7.4.09

Viesti Kirjoittaja Azanovix »

No hyvä etten provosoitunu. Olis käynyt aika nolosti. Mulle. :lol:
Vastaa Viestiin