HKI Puistola - vaaleansininen tonnari
-
- "Viggen"
- Viesti:
HKI Puistola - vaaleansininen tonnari
Bongattu sunnuntaina klo 16.20 Helsingissä Puistolassa:
Vaaleansininen CS- korinen 9000 (rek JEJ-XXX) klubitarralla vihelsi oli Laaksotiellä. Itse istuin tien viereen pysäköidyssä allekirjoituksen ysifemmassa.
TERO
Vaaleansininen CS- korinen 9000 (rek JEJ-XXX) klubitarralla vihelsi oli Laaksotiellä. Itse istuin tien viereen pysäköidyssä allekirjoituksen ysifemmassa.
TERO
Re: HKI Puistola - vaaleansininen tonnari
Taisi olla minun ruhonsiirrin. Jos vauhti oli sääntöjenmukainen olin itse puikoissa ja jos ei , niin poika -pentele oli ajossa. 

-
- "Viggen"
- Viesti:
Nähty ajavan myös perjantaina 13.6 klo 20 jälkeen K-Puistorin parkkiin. Itse olin jalkaisin samaan kauppaan menossa. Kuskin iästä päätellen oli poika taas puikoissa, tällä kertaa kyllä varsin maltillisesti ajaen 
TERO

TERO
Mahtaako olla sama kehonsiirrin, joka melko usein ajelee arkisin ennen klo 8.00 siitä Suutarilan läpi Puistolaan päin?
Ei ole minun ajoreitti tohon aikaan vuorokaudesta.
-
- "Viggen"
- Viesti:
Tänäänpä näytti tuo samainen tonnari seisovan tien vieressä Puistolan laitamilla varoituskolmio takaikkunassa.
Harmi kun Westerlund on heinäkuun lomalla, olis ollut lyhyt matka hinauttaa huoltoon.
TERO
Harmi kun Westerlund on heinäkuun lomalla, olis ollut lyhyt matka hinauttaa huoltoon.
TERO
Ei ollutkaan päärele vaan bensapumppu porsi. Ei hinattu vaan vietiin tyylikkäästi lavalla 

-
- "Viggen"
- Viesti:
Näyttää tonnari olevan taas kunnossa 
Kävelin Suuntimotietä pitkin kun tonnari meni ohi tänään ( 15.8 ) siinä 15.30 paikkeilla. Tällä kertaa varmaanki Antti itse. Aika voimakkaat tuhaukset kuului vaihteiden vaihdon yhteydessä, kuulosti tonnari olevan ylimääräisellä kolmannella polkimella varustettu
TERO

Kävelin Suuntimotietä pitkin kun tonnari meni ohi tänään ( 15.8 ) siinä 15.30 paikkeilla. Tällä kertaa varmaanki Antti itse. Aika voimakkaat tuhaukset kuului vaihteiden vaihdon yhteydessä, kuulosti tonnari olevan ylimääräisellä kolmannella polkimella varustettu

TERO
Antti ei tunnusta ja ite ei muista ,kun oon niin vanha
, eihän vauhti ollut kuitenkaan kova? Pakosarja vuotaa koneen kyljestä oikein miehekkäästi ( maantaina menee täyteen koneremppaan ) ja jostain syystä tuntuu nyt , että dumppi on äänekkäämpi ( puhumattakaan koneen tai turbon äänistä ) . Auto pörisee edestä sekä takaa . Liikennevaloissa ottaa pakokaasuja sisälle , siinä selitys muistamattomuudelle ; Suuntimontiellä , kun valot ei synkassa , vaan joutuu oottamaan kaikissa viisissä valoissa 

-
- "Viggen"
- Viesti:
Ainaskin vanhemman näköinen mieshenkilö oli ratissa, ei poikaAnttiR kirjoitti:Suuntimontiellä , kun valot ei synkassa , vaan joutuu oottamaan kaikissa viisissä valoissa

Eipä muuten Suuntimotiellä taida olla yhtään liikennevaloa

TERO
Sitähän juuri tarkoitin , että pakokaasu saa pään sekaisin , myös liikennevalojen suhteen
Lainaus : kuulosti tonnari olevan ylimääräisellä kolmannella polkimella varustettu
Tota en ymmärtänyt , sillä laskin kolmasti ja on niitä polkimia kolme ( kun on manuaali ). Näinhän aina manuska-autoissa ????

Lainaus : kuulosti tonnari olevan ylimääräisellä kolmannella polkimella varustettu

Tota en ymmärtänyt , sillä laskin kolmasti ja on niitä polkimia kolme ( kun on manuaali ). Näinhän aina manuska-autoissa ????
-
- "Viggen"
- Viesti:
Niin, eli yksi poljin liikaa, 2 riittääAnttiR kirjoitti: Tota en ymmärtänyt , sillä laskin kolmasti ja on niitä polkimia kolme ( kun on manuaali ). Näinhän aina manuska-autoissa ????

TERO
AUTOSSA kuuluu olla kolme poljinta !
Jos joku muistaa vanhan Ford Consulin GT 3000, niin sitä vasemman puoleista ei lasketa polkimeksi ( tuulilasin käyttökytkin ) .Em. autoja taisi Suomessa olla sormilla laskettava lukumäärä .
Jos joku muistaa vanhan Ford Consulin GT 3000, niin sitä vasemman puoleista ei lasketa polkimeksi ( tuulilasin käyttökytkin ) .Em. autoja taisi Suomessa olla sormilla laskettava lukumäärä .
-
- "Viggen"
- Viesti:
Samainen tonnari tuli taas vastaan 21.11 lauantaina iltapäivällä Puistolassa Alankotiellä. Tulin itse vastaan mustalla ranskalaisella ja olin juuri kääntymässä kotitielle Alankotieltä.
TERO
TERO