Itse tulin samasta suunnasta myöskin tummalla viistokeula-CD:llä, josta olin hieman aikaisemmin löytänyt puuttuvat tehot (hukkaportin sokka puuttui) ja piti niitä äkisti löytyneitä tehoja ehkä hiukan testaillakin. Niin että olivatko pysäyttäneet väärän auton?
Poliisin pysäyttämä 9000 CD Kehä I
Poliisin pysäyttämä 9000 CD Kehä I
Runsas tunti sitten oli poliisin volkkari pysäyttänyt tumman viistokeula-CD:n Kehä I varteen.
Itse tulin samasta suunnasta myöskin tummalla viistokeula-CD:llä, josta olin hieman aikaisemmin löytänyt puuttuvat tehot (hukkaportin sokka puuttui) ja piti niitä äkisti löytyneitä tehoja ehkä hiukan testaillakin. Niin että olivatko pysäyttäneet väärän auton?
9-3, 9-5, 9-5, 96 V4, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
Re: Poliisin pysäyttämä 9000 CD Kehä I
Saattaa olla että joku tehojen testailusta nöyryyntynyt premiumautoilija on jälleen ilmoittanut rattijuoposta, näitähän näyttää riittävän ainakin ykköstiellä niin miksei sitten kehilläkin.Juha96 kirjoitti:...piti niitä äkisti löytyneitä tehoja ehkä hiukan testaillakin. Niin että olivatko pysäyttäneet väärän auton?