Turun potkujen aikana ohi ajaneet SAABISTIT, Ilmoittautukaa!

Näitkö tien päällä toisen Saabin, josta haluat tietää enemmän. Kysy täällä.
Smyygi
"Aero"

Turun potkujen aikana ohi ajaneet SAABISTIT, Ilmoittautukaa!

Viesti Kirjoittaja Smyygi »

No niin, tunnustaako kukaan teistä :saab:kuskeista, jotka ajelitte kaikessa rauhassa ohi meidän turun-alueen potkujen aikana ilman mitään reaktiota meihin kanssa saabisteihin, kun potkimme renkaita Koulukadun ABC:llä 7.2.13 klo 18-20 välisenä aikana?

Ihmettelimme vaan porukalla, että saboja tulee joka suunnasta pilvin pimein sen aikana kun ulkona höpöteltiin eli yhteensä reilu 30min tuosta 2tunnin potkuista, mutta yksikään ei tullut morottaa 8O .

Turussa näyttää tosiaan liikkuvan paljon saabeja, joten nyt herätys niille jotka ajelee laput silmillä tietämättä, että me pidetään turun-alueen potkut joka kuun ekana torstaina :wink:
Tuolta vielä lisää infoa http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=30&t=49880
Laitan tän viestin vielä tuonne tapahtumat osioon.

Kiitos osallistujille :D !
SA9000AB
"Viggen"

Re: Turun potkujen aikana ohi ajaneet SAABISTIT, Ilmoittautukaa!

Viesti Kirjoittaja SA9000AB »

Paljon meni sport sedaneja ja combeja ohi, pari 9-5:sta, 900:n! Potkimaan vaan ja kaffeelle kaikki. Ei oo häpee olla Saabisti :wink:
Siinä ois lähemmäs 15 saabia ollu parkkiksella sen jälkeen.

Ja piristystäkin oli, kun alko toisen ruotsalaismerkin potkut meidän jälkeen :) Tiukat kriteerit potkujen suhteen heillä, auto pitää olla saman värinen ja yhtä kulmikas kaikilla ;)
93ss 1.8T Vector -03 M5
(exä 9000CSE 2.0tA -96 (emännän))
(exä 9000CS 2.0t man. -97)
(exä 9000i man. -87)
f-19
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja f-19 »

Mitä jos ne ohi ajaneet eivät olleet saabisteja? Ehkä heille Saab on vain merkki siinä missä tojota ja foorttikin? Jos ajaa tietyllä merkillä niin ei kai se velvoita "aktiivisesti harrastamaan ja osallistumaan merkkiharrastjien toimintaan"? Varmaan joku muukin siellä absin parkkiksella autollaan tai jalan pyörinyt ihmetteli saappirivistöä. Kaikkia ei vaan kiinnosta autot muuta kuin kulkuvälineenä. Olen kuullut jopa että autoharrastajien kokoontumisille jossain joku jopa joskus naureskelisikin.

Vaikka bemmillä tai pösöllä olenkin ajanut niin en ole kyllä silti nähdessäni merkkiharrastajan rivistön ole ajanut siihen jatkoksi, ehkä on ollut muutakin tekemistä sillä hetkellä :-) Eikä onneksi kukaan ei ole tullut huutelemaan että "tänne potkimaan renkaita koska näytät ajavan merkillä XYZ" :-)
SA9000AB
"Viggen"

f-19 kirjoitti:Mitä jos ne ohi ajaneet eivät olleet saabisteja? Ehkä heille Saab on vain merkki siinä missä tojota ja foorttikin? Jos ajaa tietyllä merkillä niin ei kai se velvoita "aktiivisesti harrastamaan ja osallistumaan merkkiharrastjien toimintaan"? Varmaan joku muukin siellä absin parkkiksella autollaan tai jalan pyörinyt ihmetteli saappirivistöä. Kaikkia ei vaan kiinnosta autot muuta kuin kulkuvälineenä. Olen kuullut jopa että autoharrastajien kokoontumisille jossain joku jopa joskus naureskelisikin.

Vaikka bemmillä tai pösöllä olenkin ajanut niin en ole kyllä silti nähdessäni merkkiharrastajan rivistön ole ajanut siihen jatkoksi, ehkä on ollut muutakin tekemistä sillä hetkellä :-) Eikä onneksi kukaan ei ole tullut huutelemaan että "tänne potkimaan renkaita koska näytät ajavan merkillä XYZ" :-)
No ei tässä nyt NIIN tosissaan ollakaan huutelemassa ja väittämässä kaikkia saabisteiksi ja harrastamaan ryhmäkokoontumisia :wink:

Yksi tuleva klubilainen saatiin riviin eilen niin ei oo varmastikaan klubin kannalta hirveä vääryys mahdollisesti saada uusia jäseniä pienellä mainonnalla. Vapaaehtoinenhan tämä harrastus on, mutta vieläkin tuolla on Saabin omistajia jotka lähtevät mielellään potkuihin mukaan kunhan ovat jostain ensin saaneet tietää niiden olemassaolosta. Ja saa nauraa mun puolesta kokoontumisille, niin sen väliä oo :wink:

Kummelisketsinkin olis voinu ihan hyvin tehdä Ladojen sijaan Saabeilla, mutta ois vaan tullu mittakaavassaan huomattavasti suurempi kokoontuminen kun koko Näsijärven jää olis ollu täynnä Saabeja :lol:

T: Bullakaffen ystävä, kerra kuus

Ei oo pakko jos ei taho! :wink:
93ss 1.8T Vector -03 M5
(exä 9000i man. -87)
marvi
"Aero"

Viesti Kirjoittaja marvi »

Ihan hyvä se on omasta mielestäni välillä kertoa että jos johonkin porukkaan on tervetullut, itse en ainakaan kehtaisi mennä merkillä XYZ ajaessani katsomaan miksi on paikalla on monta merkin XYZ autoa ihan vaan sen takia että kyseessä on sama merkki kuin itselläni.
In Memoriam: 900i ´86, 900S ´90 RE85, 900S ´91,9000i ´96 RE85 ja 9000CSE 2.0t ´95 RE85, 9000CSE Jubileum 2.3T ´97 RE85
Smyygi
"Aero"

f-19 kirjoitti:Mitä jos ne ohi ajaneet eivät olleet saabisteja? Ehkä heille Saab on vain merkki siinä missä tojota ja foorttikin? Jos ajaa tietyllä merkillä niin ei kai se velvoita "aktiivisesti harrastamaan ja osallistumaan merkkiharrastjien toimintaan"? Varmaan joku muukin siellä absin parkkiksella autollaan tai jalan pyörinyt ihmetteli saappirivistöä. Kaikkia ei vaan kiinnosta autot muuta kuin kulkuvälineenä. Olen kuullut jopa että autoharrastajien kokoontumisille jossain joku jopa joskus naureskelisikin.

Automerkki/peltikasa se varmaan monelle on josta mennään A:sta B:hen ja pestään auto kerran 10vuodes, mut nyt vaan tuossa potkujen aikana tuli nähtyä niin monta ohi ajavaa sabaa, et meitä saabilla ajavia löytyy montakin täältä turun seudulta, joten jäi takaraivoon ajatus yrittää saada kuulolle lisää potenttiaalisia saabisti porukkaa.

Ja kyllä, mullehan ihmetellään, hymyillään ja melkeen nauretaan aina työpaikalla, kun ilmoitan meneväni potkuihin, joten olet kuullut oikein :lol:.
Pomollakin pyöri kerran silmät päässä :roll: , kun se pyysi mua iltavuoroon, mut sanoin "etten pysty tulee iltaan, kun on saab meeting" :D

Joten Tervetuloa kaikki "vähemmän mielenvikasemmat saabandeerokset" paikalle potkimaan renkaita meidän "todella mielenvikasten joukkoon" saa tulla, mut ei oo pakko :mrgreen:
AeroOssi
"Koeajolla"

Viesti Kirjoittaja AeroOssi »

Taidanpa poiketa ensikerralla. Nimimerkki uusi Turkulainen, uusi klubilainen. :)
9-5 Aero -00
Turku
SA9000AB
"Viggen"

No niin, heti tuottaa tulosta tämä ketju, hienoa :)

Todellakin kaikki on tervetulleita potkimaan ja yritetäänkin saada Turkuun kunnon vakipotkut, mikä jo on onnistunutkin. Eikä katsota vinoon vaikka tulis millasella Saabin kotterolla tahi ihan muun merkkisellä kunhan :saab: i sykkii rintamuksessa.

Eikä tarvii olla puunattu näyttelykuntoon, smyygillä referenssi taso puunauksesta :wink:
93ss 1.8T Vector -03 M5
(exä 9000i man. -87)
zz^
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja zz^ »

Ei oo totta :roll: :lol: Et vissiin yhtään omaa pilkettä silmäkulmassa? Olen minäkin pestannut klubiin porukka ja jos jotain ei ole kiinnostanut niin se on ollut ok. Ja jotkut on hyvinkin innoissaan! Ei tosiaan meilläkään Sininen Paholainen ( :mrgreen: ) ole mikään palvonnan kohde vaan tosiaan se koppero joka meitä urheasti kuskaa paikasta A paikkaan B ja joskus jopa paikkaan C.

Tosiaan itse menen kyllä (uhka)rohkeasti ihan vieraillekin juttelemaan. Ei ihan suomalaine piirre, mutta moni pitää siitä. Ja jos minulle/meille nauretaan niin aivan vapaasti. Elääpähän pidempään :P

Hanki huumori niin elämä on paljon mukavampaa :wink:
Kotona 9-3ss 1.8T man. -03.
ja 9000CSE 2.0t at. -96.
f-19
"Hölösuu"

Nojoo, huono päiväkin varmaan mulla eikä huumoria riittänyt :-(

Mutta postasin myös kun ensimmäisenä pisti vähän silmään että ihan kun olisi loukkaannuttu siitä kun random saabit ajoi ohi muttei edes pysähtyneet :-) Ja olihan mun viestiä jokunen hymiökin...

Ei muuta kun jatkatte morottelua kaikille vastaan tuleville saabeille ;-)
zz^
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja zz^ »

Tuskin kukaan loukkaantui, Smyygi yritti vain epätoivoisesti olla hauska :wink:
Kotona 9-3ss 1.8T man. -03.
ja 9000CSE 2.0t at. -96.
f-19
"Hölösuu"

Smyygi kirjoitti: Ja kyllä, mullehan ihmetellään, hymyillään ja melkeen nauretaan aina työpaikalla, kun ilmoitan meneväni potkuihin, joten olet kuullut oikein :lol:.
Pomollakin pyöri kerran silmät päässä :roll: , kun se pyysi mua iltavuoroon, mut sanoin "etten pysty tulee iltaan, kun on saab meeting" :D
Tuo on muuten kanssa semmoinen mikä pistää välillä myös ihan ärsyttämään "ulkopuolisissa". Itse jos sattuu mainitsemaan edes sivulauseessa jonkiun saab-aiheisen tapahtuman, sitä aletaan sitten ihmettelemään, päivittelemään ja välillä tosiaan naureskelemaan. Eipä siinä mitään mutta eipä noilla kommentoijilla ole mitään aihetta toisten harrastuksille naureskella. Itse en jaksa noista enää edes puhua ääneen "ulkopuolisten" kuullen.

Smyygi, mitäs ne sun naureskelevat työkaveris esim. harrastaa? :-)
Smyygi
"Aero"

f-19 kirjoitti:
Smyygi kirjoitti: Ja kyllä, mullehan ihmetellään, hymyillään ja melkeen nauretaan aina työpaikalla, kun ilmoitan meneväni potkuihin, joten olet kuullut oikein :lol:.
Tuo on muuten kanssa semmoinen mikä pistää välillä myös ihan ärsyttämään "ulkopuolisissa". Itse jos sattuu mainitsemaan edes sivulauseessa jonkiun saab-aiheisen tapahtuman, sitä aletaan sitten ihmettelemään, päivittelemään ja välillä tosiaan naureskelemaan. Eipä siinä mitään mutta eipä noilla kommentoijilla ole mitään aihetta toisten harrastuksille naureskella. Itse en jaksa noista enää edes puhua ääneen "ulkopuolisten" kuullen.

Smyygi, mitäs ne sun naureskelevat työkaveris esim. harrastaa? :-)
Kukaan muu ei ainakaan fanita mitään tiettyä automerkkiä saatika puunaa autoaan ollenkaan, toisin kuin minä :D, muutenkaan niiden todelliset urheiluharrastukset on monella aika kortilla. Mut eipä nuo enää niin hirveesti ihmettele tätä mun fanitusta, kun olen jo tehnyt asiat aika selviksi ja hehkutellu jo pidemmän aikaa, mut edelleen ne mua varmaan vähän "sairaana" pitää niin ku varmaan monet muutkin :D .
Taitaa SA9000AB:kin pitää mua vähän sairaana, ku sanos eilen et olisin tuonut auton trailerilla paikan päälle, kun oli niin puhdas vaikka suolasonta lenteli :lol:

Tätä samaa hymähtelyä yms. on varmaan kaikki saabistit joskus saanut osakseen, tässä ainakin on topic http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 7&start=75 missä asiaa on käsitelty, jos on jäänyt näkemättä.
Smyygi
"Aero"

zz^ kirjoitti:Tuskin kukaan loukkaantui, Smyygi yritti vain epätoivoisesti olla hauska :wink:
Epätoivosesti yritin juu :) , mut eipä tuo epätoivonen fiilis ole mulle mikään uus juttu, aina viikonloppuisin baarissa klo.3.00 eteenpäin se epätoivoisuus iskee aina ja kovaa, mut onhan se aurinko joskus harottanu pilvien välistä, kun oon saanu jonkun juuri puunatun saabin kyytiin :lol: , tosin kyl martinsilangrillin kautta kotiin on aina hyvä varasuunnitelma :D
SA9000AB
"Viggen"

Smyygi, olin vaan kateellinen kun oma pirssi oli suolan ja kuran peitossa :lol:

Kyllä mun työpaikan pihassa naapuri firmojen äijät ihmettelee kun pesen kesäisin autoa noin parin viikon välein vaikka heidän silmissä Saabi on täysin puhdas :oops:
Kyllä tämä tietynlainen sairaus (harrastus) on, mutta itteäni varten minä tätä autoa kunnossa pidän.

Tänään tuli ajettua Hesanreissu ja kyllä se vaan on nautinto edelleen ajaa Saabilla näillä keleilläkin :)
93ss 1.8T Vector -03 M5
(exä 9000i man. -87)
Vastaa Viestiin