Suurta värkkäämistä ei tarvinnut - vanha irti ja uusi tilalle. Pohjamuoveja ei ollut Aeron versiota, mutta originaalit toimi leikkaamalla n. 2x2cm palasen pois.G-mies kirjoitti:Hmmm... katsoitkos Suorsalla myynnissä olevan 3.0 TID:n ilmoitusta http://www.nettiauto.com/2118175 Mikäs puskuri siinä on kiinni? Kai sen siihen saa laitettua, kun jaksaa värkätä.saapasi kirjoitti:Ei edes Aeron puskuria ole, eikä mene paikalleenkaan tuon koneen kanssa...
Matti
9-5 Aero D
Re: 9-5 Aero D
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Re: 9-5 Aero D
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ai oikeinko todistit
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Lainasin vain linkissäni Mimmin kirjoitusta: "Aeron puskin ei käy pikkudieseliin". Vuosimallinne eivät kerro minulle mitään, enkä niistä ole kiinnostunutkaan ja eihän tässä ollut niistä kysekään. Kyse oli, että onko AeroD jokin vitsi ja sisältyykö siihen joku hauska juttu.
Tarratuunauksessa ei sinänsä ole mitään vikaa. Onhan itsellänikin ollut Aeron lätkä persiissä jo kauan ja osaksi juuri JussiT-5R:n tavoin pilkunviilaajia varten. Jääkaapissanikin on jogurtti-aiheinen tarra, vaikkei siellä jogurttia taida ollakaan. Minua tässä tu(u)nauksessa huvitti vain se, että kas kas Mimmilläkin on(oli) todellisuudessa tarratuninki Aero, vaikka eipä olisi uskonut
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Tuohon huuteluusi sen verran, että kertoisitko vielä Millä tavoin autoni on ollut kaukana Aerosta, oletko joskus nähnyt autoni?
Ja tuosta "tehonmittaus" aluesta. Se on ihan mihin alueeseen kukin haluaa autoansa rakentaa. Itse en ole kiinnostunut "isojen poikien" 150+ sudituksista, 100-200+ kiihdytyksistä enkä nollasta tappiin revityksistä. Minua kiinnostaa enemmän 0-100 käyttö nopealla spoolauksella. Ja jos nyt siinä sivutuotteena saa lisäpotkua mökkireissuille ohituksiin, niin ihan kiva.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: 9-5 Aero D
Ja ajat etuvetoisella Saabillasaapasi kirjoitti: Minua kiinnostaa enemmän 0-100 käyttö nopealla spoolauksella. Ja jos nyt siinä sivutuotteena saa lisäpotkua mökkireissuille ohituksiin, niin ihan kiva.
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: 9-5 Aero D
http://personal.inet.fi/koti/spa/9-5tidaero.JPG
tossa kans todiste, että uudempi aeron keula menee pikkudiiseliin....vain tarratuuninki uupuu.
btw lämpötila-anturi on eri paikassa.
tossa kans todiste, että uudempi aeron keula menee pikkudiiseliin....vain tarratuuninki uupuu.
btw lämpötila-anturi on eri paikassa.
Re: 9-5 Aero D
No juu, kai se oli kokeiltava tuotakin kerran elämässäänsaapasi kirjoitti:Jos kerran vatuttaa, niin silloinhan kannattaa tänne kirjoitella.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
No, lähinnä samalla logiikalla yritin asiaa viedä, kun tätä tarratuunausta ollaan tässä puitu, mutta antaa asian olla. Alustanumeroon olisin viitannut, mutta onhan sulla täysi Aeron sisusta, helmat, puskurit ja konekin jo taitaa olla B234R vastaava, niin eipä tuota enää muusta erota, kuin siitä alustanumerosta. Kuvia olen nähnyt, paljonkin.saapasi kirjoitti:Tuohon huuteluusi sen verran, että kertoisitko vielä Millä tavoin autoni on ollut kaukana Aerosta, oletko joskus nähnyt autoni?
Ei minuakaan kiinnosta nuo isommat lukemat, tuo etuveto yhdistettynä mekaanisesti hitaahkoon lootaan ei vaan ole se oikea valinta puhuttaessa 0-100. Saabillakin asia on suunniteltu ohituskiihtyvyyttä ajatellen, niin siellä sitä mielestäni eniten kaipaa. Ei asiasta sen enempää, ehkä oli aika turhaa avautumista eilen illalla, menee kyllä väsymyksen piikkiin. Koitan taas pysyä asialinjalla ja poissa näistä helmeilevistä keskusteluista.saapasi kirjoitti:Ja tuosta "tehonmittaus" aluesta. Se on ihan mihin alueeseen kukin haluaa autoansa rakentaa. Itse en ole kiinnostunut "isojen poikien" 150+ sudituksista, 100-200+ kiihdytyksistä enkä nollasta tappiin revityksistä. Minua kiinnostaa enemmän 0-100 käyttö nopealla spoolauksella. Ja jos nyt siinä sivutuotteena saa lisäpotkua mökkireissuille ohituksiin, niin ihan kiva.
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Re: 9-5 Aero D
Kiinnostus on "V.J.S kirjoitti:Ja ajat etuvetoisella Saabillasaapasi kirjoitti: Minua kiinnostaa enemmän 0-100 käyttö nopealla spoolauksella. Ja jos nyt siinä sivutuotteena saa lisäpotkua mökkireissuille ohituksiin, niin ihan kiva.Pieleen meni autovalinta jos tuolla välillä on kiinnostus, eikös joku TÄMMÖINEN olisi parempi.
![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)
Bimmereistä en ole kiinnostunut ja yritän ollakin mahdollisimman pitkään
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)