Hienosti loikotti vastaan loppupään aero, vaiko korisarjalla höystetty ässä Saarijärven Mahlun tietämillä. Ihmeen hitaasti vain körötteli, tais olla uudet nastarenkaat sisäänajossa
Onkohan mitään tilastoa miten paljon ns. Lamavuosina suomessa Aeroja myytiin ??
Punainen 900 Aero Mahlussa ?
Re: Punainen 900 Aero Mahlussa ?
Taisi olla naapurini Pylköltä! Auto on -93 900 TurboS punainen. Minulla on samanlainen ja meillä on autoissa peräkkäiset rekkarin numerot, minulla -362 ja naapurilla -361. Juttu kertoo, että 1993 näitä ei olis kovin montaa rekisteröity. Silloin ns. laman ollessa käynnissä niin markkahankintahinta oli tuolloin 247000 mk, siis siihen aikaan aika kallis?
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
Re: Punainen 900 Aero Mahlussa ?
Eiköhän ne -93 vuosimallin Suomi-Aerot lasketa yhdenkäden sormin. Saarijärven Mahlulla alkaa olla melkoisen komea Saab-kokoelma
Eski
Eski
Re: Punainen 900 Aero Mahlussa ?
Niin se taitaa olla Eski!
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
Re: Punainen 900 Aero Mahlussa ?
Risto, käsittääkseni tuo sinun -362 on viimeisin Suomeen uutena rekisteröity OG-Aero. Tuttu auto, oli ennen tässä naapurustossa keskisuomalaisen pitkän linjan saabistin tyttärellä käyttöpelinä, monesti satuttiin kaupan pihaan samaan aikaan, Isältä taas ostin aikanaan 99 Turbon.
Itsehän ajelen arkiajot samanlaisella -90 saksantuontivehkeellä
Itsehän ajelen arkiajot samanlaisella -90 saksantuontivehkeellä
#1355 Pussihoususaabisti ja turbotuuningmies
99 900 9-3 9-5
99 900 9-3 9-5
Re: Punainen 900 Aero Mahlussa ?
Arviosi on oikea, saattaa olla se viimeisin. Nyt tuo auto on ollut "telakalla" jo yli puolitoista vuotta. Kun auto korjauksen alle laitettiin ja aloitettiin sen tutkiminen ja purkaminen, niin kyllä se aika "seula" oli koriltaan, vaikka ensi silmäykseltä näyttikin kauniilta.
Nyt se alkaa olla loppusuoralla ja palaa IntSaab2011 tapahtumaan mennessä takaisin tielle. Auto tulee olemaan korin osalta täysin ruosteeton ja uuden veroinen. Auto laitetaan alkuperäiseen asuunsa ja väriinsä. Myös tekniikka on niiltä osin, mitä on tarvinnut, korjattu uusilla alkuperäosilla. Uskon, että tämän jälkeen sillä kelpaa kyllä tielle palata.
Urakka on ollut kyllä valtava mutta se on edistynyt omaan tahtiinsa upeasti Tampereen Ikurissa Koiviston Harriin helläässä huomassa ja Lehtosen Juhan loistavan varaosapalvelun tukemana. Toivon voivani tulla sillä Ellivuoreen yhdessä "pikkumustan" kanssa.
Terveisin
Nyt se alkaa olla loppusuoralla ja palaa IntSaab2011 tapahtumaan mennessä takaisin tielle. Auto tulee olemaan korin osalta täysin ruosteeton ja uuden veroinen. Auto laitetaan alkuperäiseen asuunsa ja väriinsä. Myös tekniikka on niiltä osin, mitä on tarvinnut, korjattu uusilla alkuperäosilla. Uskon, että tämän jälkeen sillä kelpaa kyllä tielle palata.
Urakka on ollut kyllä valtava mutta se on edistynyt omaan tahtiinsa upeasti Tampereen Ikurissa Koiviston Harriin helläässä huomassa ja Lehtosen Juhan loistavan varaosapalvelun tukemana. Toivon voivani tulla sillä Ellivuoreen yhdessä "pikkumustan" kanssa.
Terveisin
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen