OG9-3 Aero Turun motarilla 1.6.

Näitkö tien päällä toisen Saabin, josta haluat tietää enemmän. Kysy täällä.
Vastaa Viestiin
Avatar
pjv
"Hölösuu"
Viestit: 2069
Liittynyt: To Helmi 12, 2004 11:57
Paikkakunta: Paimio

OG9-3 Aero Turun motarilla 1.6.

Viesti Kirjoittaja pjv »

Sininen OG9-3 Aero oli tänään illalla E18:lla matkaamassa Turun suuntaan. Ohittelin jossain Veikkolan jälkeen. Allekirjoituksessani on ihan samanlainen... mutta tällä kertaa olin ruskeanharmaalla NG9-3:lla liikkeellä.
Petteri #507 | Klubin puhis 2018 - 2022 | IT- ja tiedotusvastaava 2016 - 2022
Enää yksi Saabi: 99 EMS '73
Slemmy
"Tuplakaasari"
Viestit: 85
Liittynyt: Ma Marras 17, 2003 12:13
Paikkakunta: Vantaa

Re: OG9-3 Aero Turun motarilla 1.6.

Viesti Kirjoittaja Slemmy »

Varmaan se olin minä... Oltiin siinä kohtaa joskus puoli kahdeksan ja kahdeksan välillä matkalla mökille. Ollaan arvottu, pantaisiinko tämä vm. 2001 Aero myyntiin ja ostettaisiinko tuoreempi ja vähemmän ajettu, esim 9-3 tai 9-5 farkku. Aerolla on nyt ajettu 176tkm ja siitä on tulossa hyvää vauhtia harrasteajoneuvo, vaikka se onkin perheen ainoa auto. Tämän vuoden saldo on uusi kaasuläppäkotelo, kesärenkaat, vuosihuolto ja ensi viikoksi pajalle konepellin ja takakaarten ruostepaikkaukseen sekä maalaukseen. SID on tulossa ensi viikolla Englannista pikselikorjauksesta ja konepellin Saab-merkki on tilauksessa. Kallis harrastus kun kaiken teettää rahalla...

Aero tarjoaa kuitenkin hyvää kyytiä ja on hyvin varusteltu, eikä siitä raski luopua kun on nyt paljon siihen investoimassa. Katsotaan vuosi kerrallaan. Bioetanolilla en ole ajatellut ruveta lootraamaan ainakaan vielä, kun kokemusta konversioista on vielä vähän. Viriäkään en ole vielä kaipaillut...
Markku
Ex 9-3 Aero 2001, ex 900c -89
Vastaa Viestiin