31.7 päivällä sininen OG 9-3 aero
31.7 päivällä sininen OG 9-3 aero
Elikkäs Jyväskylässä tuli vastaan yllämainittu aero!
Itse tulin kuokkalantietä- vaajakoskentielle ja käännyin sinne ympyrälle päin. Siinä jossain risteysalueella tuli vastaan saabi, katsoin et oliskohan saabisti käpälä pystyyn ja sivupeilistä huomasin et oli aero! Kauhea auringon paiste ni ei näynyt kyl mtn muuta autosta mut aeroks tunnistin ja komean sininen se oli... Ennen en muista nähneeni täällä päin kyseistä aeroa.
Tunnistaako kukaan itseään ajelemassa päiväseltä jyväskylässä?
Itse tulin kuokkalantietä- vaajakoskentielle ja käännyin sinne ympyrälle päin. Siinä jossain risteysalueella tuli vastaan saabi, katsoin et oliskohan saabisti käpälä pystyyn ja sivupeilistä huomasin et oli aero! Kauhea auringon paiste ni ei näynyt kyl mtn muuta autosta mut aeroks tunnistin ja komean sininen se oli... Ennen en muista nähneeni täällä päin kyseistä aeroa.
Tunnistaako kukaan itseään ajelemassa päiväseltä jyväskylässä?
Re: 31.7 päivällä sininen OG 9-3 aero
Saattoihan tuo meikäläisen pirssi olla... Muutama viikko takaperin hankin laitoksen itselleni. Välillä tulee siellä suunnalla ajeltua. 

Saab 9-3 Aero -01
Tuli tänää kolkilla ajettua hiljaksiin ohi siinä ex nokian risteyksessä, lutakkoon päin menossa.. Itsehän istuin pelkääjän paikalla käsi pystyssä 

Og 9-3 2.0T -99 (Masterpower)
900 T16 2d -89 Trionic 5.5 E85
900 T16 2d -89 Trionic 5.5 E85
Saman auton bongasin ehkä 10min sitten "15:45" juurikin siinä vanhan nokiatalon kohdalla
Itse tulin keljosta päin ja sininen aero tuli alban pihasta 
Mahtava näky! Tulehan esittelemään 1.9 ProCarservicelle kun on isommat potkut saabistien kesken.

Mahtava näky! Tulehan esittelemään 1.9 ProCarservicelle kun on isommat potkut saabistien kesken.
Kylläpä sitä on ihminen sokea, kun ei kanssaveljiä huomaa. Tai sit pitää keskittyä ajamisen iloon ilmeisesti liikaa
Tuolla suunnilla tulee töitten puolesta jonkin verran pyörittyä. Ja täytyypä tulla pyörähtämää siellä PCS:llä jos vaan olen maisemissa tuolloin!

Tuolla suunnilla tulee töitten puolesta jonkin verran pyörittyä. Ja täytyypä tulla pyörähtämää siellä PCS:llä jos vaan olen maisemissa tuolloin!
Saab 9-3 Aero -01
Bongasinkohan samaisen auton tänään 24.8.2012 Ahjon grillin pihasta noin kello 1700-1730? Sininen aerokolkki, klubitarra vänkärinpuolen takapikkuikkunassa.
Saab 9-5 2.3tA 2006
EX: Saab 9-3 SE TurboJubilee MY02 BioPower
Kylläpä hyvinkin. Olin siinä Lidlissä ostoksilla...Hessue kirjoitti:Bongasinkohan samaisen auton tänään 24.8.2012 Ahjon grillin pihasta noin kello 1700-1730? Sininen aerokolkki, klubitarra vänkärinpuolen takapikkuikkunassa.

Saab 9-3 Aero -01
Samassapa paikassa kaupassa itsekin kävin, oma baas oli vaan siinä lidlin puolella parkissa.
Voipi tulla jututtamaan jos meikäläisen sattuu bongaamaan jostain!

Saab 9-5 2.3tA 2006