Laitetaan nyt tänne kysely kun tuli kyseisen auton omistajan kanssa vaihdettua pari sanaa siinä mäkelänkadulla perjantaina puolenpäivän aikaan..
Ajattelin vaan että kirjotteletko täällä ollenkaan ?
Potkiaisistakin oli juttua jos vaikka sinne joku kerta eksyisi uusi Viggeni
Kyselin mä vähän kaikkea mut taisin olla vähän tokkurassa vielä
Auto oli ollu hänellä jo oisko ollut vuodesta 2000 tai 2001...Nordicin stage 3 oli kanssa, Ferritan rööri kurkkas helman alta..
Sanoi käyvänsä täällä välillä lukemassa palstaa...Ja oli jutellu Ollin kanssa joskus ?
Oisko asustanut Espoossa jossain...
pade kirjoitti:Kyselin mä vähän kaikkea mut taisin olla vähän tokkurassa vielä
Auto oli ollu hänellä jo oisko ollut vuodesta 2000 tai 2001...Nordicin stage 3 oli kanssa, Ferritan rööri kurkkas helman alta..
Sanoi käyvänsä täällä välillä lukemassa palstaa...Ja oli jutellu Ollin kanssa joskus ?
pade kirjoitti:Kyselin mä vähän kaikkea mut taisin olla vähän tokkurassa vielä
Mun kanssa? Hui, VADE vaivaa kun en muista mitään
TAI sit oli kysymys siitä 3 ovisesta keltaisesta Viggenistä...Eikö sekin liikkunut jossain Espoossa ? Oli itseasiassa varmaan se koska hän puhui "vähän vanhemmasta kaverista"..Vaikka kuvaahan tuo Ollia myös
pade kirjoitti:
TAI sit oli kysymys siitä 3 ovisesta keltaisesta Viggenistä...Eikö sekin liikkunut jossain Espoossa ? Oli itseasiassa varmaan se koska hän puhui "vähän vanhemmasta kaverista"..Vaikka kuvaahan tuo Ollia myös
Keltainen on tuttu tapuas, oli kahdessakin potkijaisissa.
Joskus reilu vuosi takaperin Nordic:in Rolf kirjoitti että hän oli juuri myynyt olarin saabin kautta suomeen viggen Stage III romut. Olisikohan kysessä ehkä tämä auto?