Hopea tonnari -88 (ex RFY-214)

Näitkö tien päällä toisen Saabin, josta haluat tietää enemmän. Kysy täällä.
Vastaa Viestiin
Frostgrey
"Hölösuu"
Viesti:

Hopea tonnari -88 (ex RFY-214)

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Eli mahtaako joku tietää missä meikäläisen vanha tonnari luuhaa nykyään!
Rekkari ollut ennen RFY -214, mutta oli viime syksynä AVK:lla nokka rutussa. Häipyi sieltä suht nopeesti joten luulen, että joku on sen kunnostanut (taas) aikoinaan nokka palanut jolloin myös mennyt lunastukseen :o sillion vaihdettu automaatista manuaaliin.

Tuntomerkkejä: 3" jt putki, Malpassin säädettävä bensapaineen tasaaja(mittarilla), sininen sisusta, väriltään hopea, kokopunaiset takavalot, kirkkaat etuvilkut. Vaalean sininen sisäkatto.

Ihan vain mielenkiinnosta kyselin että onko kyseinen auto vielä liikenteessä vaikka on kovia kokenut :wink:
Saab 9-3 TTID Vector 2008
ng900aero
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

....
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 27, 2007 18:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Frostgrey
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Tuli se yks kesät purettua atomeihin, vaihdettua se sisusta sinisestä punaiseen, hitsattua muutamat paikat ja vielä uus maali pintaan.

Kilometrejä sillä oli jo minun aikanani x määrä 8) ja ahtoja parhaillaan n. 1.5 bar eli suunnilleen kaikki mitä T25:sta irtosi, hyvin potki vaikka vähän nakuttelikin bensapaineiden noston jälkeen :oops:

Jos olisi kunnon tilat niin olisin varmaan jättänyt kyseisestä pelistä jonkun tarjouksen AVK:lle. :wink: :roll:
Saab 9-3 TTID Vector 2008
t-lahdenmaki
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja t-lahdenmaki »

Olikos se myynnissä siellä espoon avk:lla? joskus viime syksynä?
Jos oli, niin olin TODELLA lähellä päätyä ko. auton omistajaksi... 8)
Ei sitten kuitenkaan tullut ostettua, kun tuo rahapulakin vähän silloin vaivasi (no joo, eihän sitä ole ikinä riittävästi..)
Timo-Juhani Lahdenmäki #2155
*Sydämeltään aina Saabisti*
-Kia Ceed 1.6 CRDi EX SW ´09 (Oma siirtymäväline)
-Skoda Superb Sedan 2.0 TDi DSG '18 (Vaimon kulkine)
-Ex Saabeja 10 kpl....
Vastaa Viestiin