POLIISI SAABI KUOPIOSSA!!!!!!

Näitkö tien päällä toisen Saabin, josta haluat tietää enemmän. Kysy täällä.
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Saabikas kirjoitti: Onhan näitä nähty: viime vuonna Tuusulassa 530D ajeli edellä ja kilpien tsekkaus kertoi auton olevan Mazda 323. Pöllitty auto ja pöllityt kilvet...
Eli tästä jos päättelee oikein, niin poliisi-Saabbi oli pöllitty? 8O

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Saabikas

Viesti Kirjoittaja Saabikas »

Päättelee mitä päättelee, syitähän nyt voi olla vaikka kuinka monia. Mä luulen, että oli roska silmässä ja kilpi luettu väärin. Kuopiossa ei ainakaan ole poliisin käytössä yhtään Saab 900:sta. On tosin poistunut käytöstä kuulemma vasta muutama kuukausi sitten!
Luonnonystävä
"Turbo"
Viestit: 208
Liittynyt: To Helmi 12, 2004 21:05
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Luonnonystävä »

Eipä ole näkynyt Kuopiossa asustelun aikana (6 v. ) yhtään poliisi Sabaa :(

paitsi tuo yksi. Mihin päin maailmaa muuten viittaa tuo S autotunnuksessa? Ei vissiin tännepäin?? Pieksänmaan Naarajärven (?) poliisien ajoharjoitteluradalla lienee Saabeja enemmän kuin keskiveroisessa kokoontumisessa???Sinne menee vanha kalusto "hävitettäväksi" :x
#776
Autot: 90 85 / 90i 85 / 96 64 Kulkimet: Commencal Meta 5.5, Volvo XC70 AWD D4 2014
Avatar
avo-88
"Tuplakaasari"
Viestit: 95
Liittynyt: Ke Maalis 17, 2004 20:58
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja avo-88 »

mulla käy polisiautot huollossa missä on eri kilvet ku mittä rekisteriotessa on merkatu.
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

No jopas jotakin , mikäs siinä nyt sitten on takana.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9387
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Jos pelkäävät nopeudenvalvontakameroita :lol:
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saabikas

Viesti Kirjoittaja Saabikas »

Mimmi kirjoitti:Eikös esimerkiksi Siilinjärvi ole sielläpäin maailmaa ja heillä olen nähnyt S tunnuksena.
Tuo on paljon mahdollista jos eivät ole vaihtaneet tunnuksia. Siilinjärvi kuuluu nykyään Kuopion kihlakunnan poliisilaitokseen joten toisaalta luulisi tietoa olevan käytössä olevasta kalustosta. Kuopion miehet totesivat heillä tosiaan olleen käytössä 900:n joka on poistunut heiltä muutama kuukausi sitten. Lähtikö muualle käyttöön vai poistoon jäi selvittämättä. Päivystäjällä oli kovin kiire...:)
Vastaa Viestiin