Siikainen. Punainen og900 Turbo
Siikainen. Punainen og900 Turbo
Siikaisissa käväistiin mökillä ja hurjassa keskustassa osui tuollainen Punainen og900 sedan turbo silmiin. Tuli perässä Eteläpäähän, jossa kävi kääntymässä. Kuulosti sekä näytti viritetyltä (IC:n putket puskurin alakulmassa)
Itse olin liikkeellä hopealla ng900 Turbolla.
Itse olin liikkeellä hopealla ng900 Turbolla.
Oiskohan ollu sama joka perjantaina iltapäivällä ajo edellä kun olin tulossa American car showsta. Siinäkin törrötti ic putket puskurista, 4 ovinen sedan ja jonkun kokoisella putkella varustettuna. Ottivat kisaa siinä motarilla jonku valkosen volkswagenin kanssa. Itse ajelin hopeisella diesel passatilla pitkät ajat ton saabin perässä.
-90 Mercedes Benz w124 250D Man.
-91 Kawasaki ZZR 1100
-91 Kawasaki ZZR 1100
kai se on pakko tunnustaa siinä ajelleeni... oli pakko lähteä turbo saabin perään
oli muuten hopeinen se audi, 2,7 bi turbo, vakio..... aikavauhdilla jatkettiin siitä taas tankkauksen jälkeen, 170 jälkeen audi aina tulee ohi kun siitä 80 lähtee vetämään..
oli muuten hopeinen se audi, 2,7 bi turbo, vakio..... aikavauhdilla jatkettiin siitä taas tankkauksen jälkeen, 170 jälkeen audi aina tulee ohi kun siitä 80 lähtee vetämään..
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
TuomasJ kirjoitti:Oiskohan ollu sama joka perjantaina iltapäivällä ajo edellä kun olin tulossa American car showsta. Siinäkin törrötti ic putket puskurista, 4 ovinen sedan ja jonkun kokoisella putkella varustettuna. Ottivat kisaa siinä motarilla jonku valkosen volkswagenin kanssa. Itse ajelin hopeisella diesel passatilla pitkät ajat ton saabin perässä.
eiku siis joo, sieltä tullessa!
se oli joku perus audi A3 jota piti hiukan härnätä..
jos sama tilanne oli??
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
Re: Siikainen. Punainen og900 Turbo
haffu kirjoitti:Siikaisissa käväistiin mökillä ja hurjassa keskustassa osui tuollainen Punainen og900 sedan turbo silmiin. Tuli perässä Eteläpäähän, jossa kävi kääntymässä. Kuulosti sekä näytti viritetyltä (IC:n putket puskurin alakulmassa)
Itse olin liikkeellä hopealla ng900 Turbolla.
ootteko muuten enne käyny täälä siikasis? joskus jouduin tuossa tuorila-siikainen välillä ohittamaan hyvin saman laisen...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
Kyllä sitä ollaan ennenkin käyty ja tullaan käymäänkin. Mökki sijaitsee siellä jossakin Leppijärven tuntumissa. Ei kyllä kovin usein käydä, mutta käydään kuitenkin.
8-tietä pitkin oli mukava mennä käymään Tuorilassa, kun sai porskuttaa laillisesti 100km/h. Matkalla myös parit "japanilaiset pujottelukepit"
Meinasipa lähteä myös og900 lapasesta, kun toinen takarengas päätti mennä vastaantulevan kaistan uraan.
8-tietä pitkin oli mukava mennä käymään Tuorilassa, kun sai porskuttaa laillisesti 100km/h. Matkalla myös parit "japanilaiset pujottelukepit"
Meinasipa lähteä myös og900 lapasesta, kun toinen takarengas päätti mennä vastaantulevan kaistan uraan.
haffu kirjoitti:Kyllä sitä ollaan ennenkin käyty ja tullaan käymäänkin. Mökki sijaitsee siellä jossakin Leppijärven tuntumissa. Ei kyllä kovin usein käydä, mutta käydään kuitenkin.
8-tietä pitkin oli mukava mennä käymään Tuorilassa, kun sai porskuttaa laillisesti 100km/h. Matkalla myös parit "japanilaiset pujottelukepit"
Meinasipa lähteä myös og900 lapasesta, kun toinen takarengas päätti mennä vastaantulevan kaistan uraan.
näytti aika "mielenkiintoiselta" tuo sun og satku, k-jet t16. mikäs turnipsi siinä oli? ei näyttänyt vakiolta ja taisi db:kin lähteä suoraan siitä...
vaasaan päin tuorilasta on 100, sinne päin vain harvemmin asiaa, porissa pitää käydä melkein joka päivä jonne 80km/h
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
Niin....
Koska tuolla poitsulla on hieman huonosti tietoja niin tässä jotain....
Eli TURBO on t03 ns. coss*** malli (väittävät pakopesän olevan vahvempi, mitä en itse usko :halki sekin on) 50 pako ja muokattu 50 kompura tosin vakio päädyllä, josta ei saa aukon kooksi kuin juuri ja juuri tuon 50 mm.
DB:on 3" ja samaa loppuun saakka.Ruisku on MEKAANINEN tosin parilla lisäsuuttimella ja vesiruiskulla...IC:tonnarin tuhnu (ei ole rahaa...autoihin).
Kun käymme radalla on kyseinen "ilmanohjain" paikoillaan... tosi ruma raakile ei näyttelykäyttöön vaan ilman saamiseen, tosin en itse edes kerinnyt ottamaan kuvaa ko. systeemistä kun joku "poju" jo veti Alastaron takasuoralla pihalle 150+ lasissa, tehtävissä ei ollut enää muutakuin kerätä palat ja hinata auto pois hiekoilta.... Tosin harja-autoa myös käytettiin jotta (muut ja me) voisimme jatkaa ajelua, tosin tuli sitä kotiinkin muuta kilo pesemisen jälkeen.
Eli TURBO on t03 ns. coss*** malli (väittävät pakopesän olevan vahvempi, mitä en itse usko :halki sekin on) 50 pako ja muokattu 50 kompura tosin vakio päädyllä, josta ei saa aukon kooksi kuin juuri ja juuri tuon 50 mm.
DB:on 3" ja samaa loppuun saakka.Ruisku on MEKAANINEN tosin parilla lisäsuuttimella ja vesiruiskulla...IC:tonnarin tuhnu (ei ole rahaa...autoihin).
Kun käymme radalla on kyseinen "ilmanohjain" paikoillaan... tosi ruma raakile ei näyttelykäyttöön vaan ilman saamiseen, tosin en itse edes kerinnyt ottamaan kuvaa ko. systeemistä kun joku "poju" jo veti Alastaron takasuoralla pihalle 150+ lasissa, tehtävissä ei ollut enää muutakuin kerätä palat ja hinata auto pois hiekoilta.... Tosin harja-autoa myös käytettiin jotta (muut ja me) voisimme jatkaa ajelua, tosin tuli sitä kotiinkin muuta kilo pesemisen jälkeen.
Re: Niin....
Ei sitä vauhtia nyt liioitella tarvitse. Suurinpiirtein 120 oli vauhtia, kun lähti liukuun.jupu kirjoitti: "poju" jo veti Alastaron takasuoralla pihalle 150+ lasissa
Ja kyllä tuosta "puskurista" jonkinlainen kuva on.