Foorumilaisen vanha? 9-3 (2001) IEF-859

Näitkö tien päällä toisen Saabin, josta haluat tietää enemmän. Kysy täällä.
Vastaa Viestiin
manuLe
"Tuplakaasari"
Viestit: 74
Liittynyt: Su Tammi 14, 2018 14:51

Foorumilaisen vanha? 9-3 (2001) IEF-859

Viesti Kirjoittaja manuLe »

Onkohan kyseinen auto jonkun foorumilaisen vanha? Tuli mulle eilen vaihdossa ja olis kiva tietää auton historiasta vähän tarkemminkin.

Melkoisen rivakkaliikkeinen peli tuntuu olevan, ja kaveri jolta se mulle tuli, kertoi että häntä edeltävä omistaja on lastuttanut auton, samoin etanolipäivitys on tehty. Kertoi myös että moottori olisi avattu ja kunnostettu täysin tämän edeltävän omistajan toimesta, mm. osia pinnoitettu keraamisesti jne. Näistä muutoksista olisi kiva saada lisää infoa. Teknisesti tuntuu olevan hyvässä iskussa ja tämäkin kaveri, jolta auto mulle tuli, on sitä huoltanut hyvin ja kaikesta on kuitit osista ja päivämäärät tehdyistä toimenpiteistä vihkoon kirjattuna.
Sisältä ja päältäkin suht siisti, pientä fiksaamista niin tulee priima. :)
9-3X 1.9 TTiD -10, optimoitu 220hp/480Nm, egr off
manuLe
"Tuplakaasari"
Viestit: 74
Liittynyt: Su Tammi 14, 2018 14:51

Re: Foorumilaisen vanha? 9-3 (2001) IEF-859

Viesti Kirjoittaja manuLe »

Sen verran oon saanu tietoa edelliseltä omistajalta, että Nappe-käyttäjänimellä oleva kaveri on tämän lastuttanut. Ja ilmeisesti se aiempi omistaja, joka moottorin on tehnyt uusiksi ja pinnoittanut kampuran laakerit ym. osia, on ollut etunimeltään Sami. Jos joku itsensä näistä tunnistaa niin olis kiva saada tarkempiakin infoja tehdyistä muutoksista.
Autossa näkyy olevan myös OpenSID. :)
9-3X 1.9 TTiD -10, optimoitu 220hp/480Nm, egr off
Vastaa Viestiin