Kukahan oli se, joka lähti Kilpilahden liittymän jälkeen Porvoon suuntaan oikealla kaistalla kiihdyttämään, kun itse jätätin takapuskurissani roikkuvan kauemmaksi. Itselläni harmaa ng 900 T, viereistä kaistaa ajaneella og 900. Vauhtini nousi noin 160 km/h, kun oikean kaistan kaheli vetäisi oikealta vauhdilla eteeni välttääkseen peräänajon omalla kaistallaan. Olisi muuten tullut kylkikosketus, jos en olisi lyönyt kenkää jarrulle - abs teki töitä.
Kyseinen kaveri kääntyi Emäsalon rampista ulos, koko loppumatkan sininen 900 savutti - vähintäänkin karstat paloi, toivottovasti kannen tiivistekin. Ilmeisesti kaveri luuli minun kisaavan hänen kanssaan, kun todellisuudessa seurasin vain taustapeiliä ja kiihdytin vitosella vain tämän tarpeen mukaan. Toinen vaihtoehto on, että kahelilla todellakin naksahti päässä. Mälli oli todella lähellä
Porvoon moottoritie 5.4.
Porvoon moottoritie 5.4.
Viimeksi muokannut teermet, Ke Kesä 08, 2005 07:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jaa jotain trollailua vaihteeksi täälläkin ? Oli käyttäjän ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa viesti....... saa nähdä jäikö viimeiseksikin.
Oli miten oli, kannattaa katsoa lähinnä eteensä eikä vain taustapeiliin ja ottaa huomioon että joku voi ehtiä vaikka kaasarisatkulla turbon eteen jos ei osaa käyttää vaihteita
Oli miten oli, kannattaa katsoa lähinnä eteensä eikä vain taustapeiliin ja ottaa huomioon että joku voi ehtiä vaikka kaasarisatkulla turbon eteen jos ei osaa käyttää vaihteita
Re: Porvoon moottoritie 5.4.
Ei aavistustakaan, mutta kuvaus sopii kyllä hyvin tietyntyyppisiin kusipäihin, joita teillämme edelleen liikkuu aivan liian monta yksilöä.teermet kirjoitti:Kukahan oli se, joka lähti Kilpilahden liittymän jälkeen Porvoon suuntaan oikealla kaistalla kiihdyttämään, kun itse jätätin takapuskurissani roikkuvan kauemmaksi.
Vähän jäi tuosta selostuksesta epäselväksi, että kuka ajoi mitä kaistaa ja kuka vaihtoi kummalle puolelle. Ja varsinkin se jäi epäilyttämään, että mitähän nestettä mahtaa lainehtia SINUN korviesi välissä, jos pitää sataankuuteenkymppiin asti ottaa vauhtia, että pääsee "puskurissaroikkujasta" eroon vaikkei sitten enää ehdi seurata mitä ympärillä tapahtuu.
Ei tullut mieleen vaihtaa itse kaistaa ja päästää se perskärpänen ohi, jos sillä oli johonkin muka kiire? Ei olisi enää roikkunut perässä.
Ei itketä kyllä meikäläistä, jos siitä og-satkusta tuossa tilanteessa tosissaan kärähti jotain. Mutta eipä myöskään olisi paljoa surettanut, vaikka olisitte kilkanneet toisenne radalta mullan alle, siinähän olisi vain toteutunut Darwinin ajatus fiksumpien eloonjäännistä.
Provosoituminen
Moi,
tuosta tulee mieleeni tapaus, kun etenin moottoritiellä rajoitusten mukaan 80:n alueella ja kun satasen alue alkoi, ryhdyin kiihdyttämään ihan rauhallisesti. Samalle vasemmalle puolelleni tullut ohittaja ilmeisesti luuli, että yritin estää häntä ohittamasta tai muuten provosoida. Niinpäs hän ohitti ja jäi kahden metrin päähän etupuskuristani "opettamaan" minua hetkeksi, kunnes kiihdytti kauemmaksi.
Sen jälkeen olen ollut näissä tilanteissa (80 --> 100 kmh, 100 --> 120 kmh) varovaisempi ja "madellut" pienen matkaa entisellä nopeudella, kunnes ohittaja on päässyt reilusti ohi.
Terveisin
tuosta tulee mieleeni tapaus, kun etenin moottoritiellä rajoitusten mukaan 80:n alueella ja kun satasen alue alkoi, ryhdyin kiihdyttämään ihan rauhallisesti. Samalle vasemmalle puolelleni tullut ohittaja ilmeisesti luuli, että yritin estää häntä ohittamasta tai muuten provosoida. Niinpäs hän ohitti ja jäi kahden metrin päähän etupuskuristani "opettamaan" minua hetkeksi, kunnes kiihdytti kauemmaksi.
Sen jälkeen olen ollut näissä tilanteissa (80 --> 100 kmh, 100 --> 120 kmh) varovaisempi ja "madellut" pienen matkaa entisellä nopeudella, kunnes ohittaja on päässyt reilusti ohi.
Terveisin
Markku
Ex 9-3 Aero 2001, ex 900c -89
Ex 9-3 Aero 2001, ex 900c -89
Re: Porvoon moottoritie 5.4.
Olit siis 160km/h ohittamassa vasemmalla kaistalla olevaa oikealta, samaa autoa jota og väisti? Puskurissa roikkuja oli eri kaistalla kuin sinä? Aika "hauska" tarina....teermet kirjoitti:Kukahan oli se, joka lähti Kilpilahden liittymän jälkeen Porvoon suuntaan oikealla kaistalla kiihdyttämään, kun itse jätätin takapuskurissani roikkuvan kauemmaksi. Itselläni harmaa ng 900 T, viereistä kaistaa ajaneella og 900. Vauhtini nousi noin 160 km/h, kun vasemman kaistan kaheli vetäisi oikealta vauhdilla eteeni välttääkseen peräänajon omalla kaistallaan. Olisi muuten tullut kylkikosketus, jos en olisi lyönyt kenkää jarrulle - abs teki töitä.
Kyseinen kaveri kääntyi Emäsalon rampista ulos, koko loppumatkan sininen 900 savutti - vähintäänkin karstat paloi, toivottovasti kannen tiivistekin. Ilmeisesti kaveri luuli minun kisaavan hänen kanssaan, kun todellisuudessa seurasin vain taustapeiliä ja kiihdytin vitosella vain tämän tarpeen mukaan. Toinen vaihtoehto on, että kahelilla todellakin naksahti päässä. Mälli oli todella lähellä
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11