
Tänään tuli käytyä koeajolla, mutta ainakin takapyörän laakeri äänsi ja tarjous Fiatista kaikilla mausteilla oli niin sikamaisen törkeä, että ei tullut kaupan hierontaa.
Fiati jää taloon edelleen ja harrasteautona jatkaa 9-5 V6:n.
TERO
Kävin samaa ihmettelemässä kun talviauto pitäisi saada. Heitin aivan täysin vitsinä että voisin antaa avon vaihdossa kun sillä olin liikenteessä. En tiedä oliko vitsi mutta 1500€ tarjosi vaihdossa. Nojoo, ehkä tollanen harrasteauto ei ole heille kovin kiinnostavasaabistinet kirjoitti: ↑Ti Heinä 07, 2020 17:41Kenenkäs klubilaisen entinen Aero XWD on myynnissä Vantaan Airport Kamuxissa ? Rekkari RRO-xxx ja klubitarra sivulasissa. Nappe kuulemma softannut
Tänään tuli käytyä koeajolla, mutta ainakin takapyörän laakeri äänsi ja tarjous Fiatista kaikilla mausteilla oli niin sikamaisen törkeä, että ei tullut kaupan hierontaa.
Fiati jää taloon edelleen ja harrasteautona jatkaa 9-5 V6:n.
TERO
Torspeenissa sentään on keskitasauspyörästö jonka saa lukittua tai on aina lukossa (subaru) Haldexin heikko(heikoin) kohta on lämpeävä kytkin joka lopettaa kaiken toiminna ihanyhtäkkiä kun_vaan_ei_pysty…
Tämä on oikeasti ihan syvältä, tähän lisättynä että eri merkeillä ja autoissa tuo reagointi on erilaista. Yhden AMG mesen meinasin heittää lepikon puolelle kun vesi kelillä perä hieman irtosi ja selkärangasta sitten vasta liikettä tarjosin niin sehän vallan sekosi ja veteli vaikka ja mihin. Tuossa omassa ns"urheiluautossa" taas välillä toimii kuten pitääkin eli hyvin sujuvasti puuttuu luistoon mutta jostain syystä välillä sitten sutii kun esim ohitukseen lähtee mikä ei ole takavetoisella 2000kg mötikällä kiva tunne rekan vierellä. Noh asiaan. Minusta tuossa Inkussa toimii pirun hyvin tuo veto pito ja hallittavuus verrattuna moneen muuhun nelikkoon joilla olen ajellut varsinkin talvi kelillä. Osansa tekee varmaan tuo eLSD. Sport asetusta ei tullut testattua juurikaan kun tuo tuntui varsin hyvälle jo ihan perus modessakin.Soki kirjoitti: ↑Ti Elo 10, 2021 15:46Äärimmäisen ärsyttäviä piirteitä on ”älyn” puuttuminen peliin juuri silloinkun sitä älyä ei tarvita, selkärangasta tulee ”käskyt”. Esim mutkassa takapään (tracks)jarrutus hallitun sladin estämiseksi johtaa helposti spinnaukseen… äly olettaa kuskin tekevän amatöörimäisiä ohjausliikeitä sensijaan että tekisi oikeita liikeitä auton hallitsemiseksi![]()