Taas vahvistui stereotypiat... Käännyin farmarimallisen bemarin perässä Vehmaistenkadulla aamulla klo 9 pintaan, hiekoitussepeliä ropisi keulalle ja tuulilasiin oikein kunnolla kun ilmeisesti oli ihan pakko alkaa sladittamaan takavedolla risteyksessä. Uudehkoon tuulilasiin tulee kyllä ihan riittävästi kiviä muutenkin... Takaa annetuilla ääni- ja valomerkeillä ei tuntunut olevan muuta kuin korkeintaan oikeaa nilkkaa ojentava vaikutus, sama meno jatkui niin pitkälle kuin ehdin näkemään.
Suunta oli luultavasti Rasulankadulle, jossa sijaitsee ainakin ET-Autotech.
Ymmärrän hyvin että joskus tekee mieli kikkailla, mutta homman voi tehdä niin ettei aiheuta muille vaaraa ja vahinkoa
Oli: OG9-3 2.0t 2003 On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm) Muuta: Kiina TECH2
Kyseisellä alueella on paljon muitakin liikkeitä ja myös muita paikkoja, asuntoja sekä tiestöjä mihin mennä, joten ihmettelen sitä, että kuinka päädyit juuri yhden liikkeen mainitsemaan?
Kyseisellä alueella on paljon muitakin liikkeitä ja myös muita paikkoja, asuntoja sekä tiestöjä mihin mennä, joten ihmettelen sitä, että kuinka päädyit juuri yhden liikkeen mainitsemaan?
Ei nyt ihan äkkiä tullut mieleen Saabisteille parempaa maamerkkiä. En tiedä mihin kyseinen teiden ritari oli menossa… onhan siellä vaikka mitä ja läpiajokin on mahdollista.
Edit: Ehkä postaus olisi paremmin kuulunut tuonne mikä ketuttaa- avautumistopikkiin…
Oli: OG9-3 2.0t 2003 On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm) Muuta: Kiina TECH2
Tuossahan tuli tosiaan kuvattua stereotyyppinen kitkastelija. Auto luisuu holtittomasti ja kivet sinkoutuvat imukuppirenkaista takana tulevien tuulilaseihin.
Tuossahan tuli tosiaan kuvattua stereotyyppinen kitkastelija. Auto luisuu holtittomasti ja kivet sinkoutuvat imukuppirenkaista takana tulevien tuulilaseihin.
Parempi sekin, kuin vastaava nastakumittaja, joka ampuu kivien sijaan renkaistaan irtovia nastoja, joista tulee lähes aina halkeama tuulilasiin. Taas on usein tullut todistettua liikennevalolähdöissä kitkojen parempi pito, kun viereiseltä kaistalta yrittää lähteä nastamuumio, joka jää raapimaan asfalttia paikalleen, kun itse lähden kitkoilla liikkeelle, eikä edes espin valo syty
.Taas on usein tullut todistettua liikennevalolähdöissä kitkojen parempi pito, kun viereiseltä kaistalta yrittää lähteä nastamuumio, joka jää raapimaan asfalttia paikalleen, kun itse lähden kitkoilla liikkeelle, eikä edes espin valo syty
Eski
Höpö höpö.
Kitkat eivät jäisellä asfaltilla tarjoa parempaa pitoa kitkoihin nähden. Täysin sula asfaltti on eri juttu.
Mikäli se nasta kaveri on jäänyt paikalleen sutimaan niin: autossa on ollut liikaa tehoa, kaasua ei osata käyttää tai nastarenkaat ovat olleet niitä Kiina renkaita.
Sen sijaan moni nykymuodikas kaksoiskytkinvaihteisto tykkää lyödä kytkimen kerrasta kiinni heti kun kuski hipaiseekin kaasua. Sellasella on pahimmillaan jopa vaikea lähteä sutimatta liikkeelle.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
Jep, jostain syytä tuo toistuu harva se päivä, että äänestä päätellen nastat jäävät raapimaan paikalleen jäisellä asfaltilla, mutta oma ttid kitkoilla lähtee selvästi paremmin liikkeelle... Eikös Hesaan ole tulossa jo kielto nastolle jollekin kadulle, joten etelän vetelät nastamuumiot joutuu kohta nöyrtymään
Tuossahan tuli tosiaan kuvattua stereotyyppinen kitkastelija. Auto luisuu holtittomasti ja kivet sinkoutuvat imukuppirenkaista takana tulevien tuulilaseihin.
Kovin oli heikko pito tuolla lumisella kadulla omiin kitkoihini verrattuna. Tuskinpa rengastyypillä oli tässä kohtaa paljoa merkitystä
Hauska nähdä miten aihe kun aihe voi yhtäkkiä muuttua kitka-nasta väittelyksi
Oli: OG9-3 2.0t 2003 On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm) Muuta: Kiina TECH2
Takaa annetuilla ääni- ja valomerkeillä ei tuntunut olevan muuta kuin korkeintaan oikeaa nilkkaa ojentava vaikutus, sama meno jatkui niin pitkälle kuin ehdin näkemään.
Jos joku keskellä päivää tööttää ja vilkuttaa valoja, niin mulla on ekana ajatuksena kyllä se, että oon tientukkona ja sillon reaktiona voi olla myös kaasun painaminen, jotta en olisi vaivaksi. Toisaalta tänä päivänä tua Tampereen hämärillä kulmillaki on yhtä sun toista hörhöä muutenki liikentees, niin tööttäilijästä vois tulla myös mieleen se, että en halua tulla ammutuks tms, jotta nisti saa ryöstettyä rahat päivän annokseensa. Eli reaktiona taas kaasun painaminen. Joten mielestäni bemaristi kyllä toimi ihan loogisesti jatkaessaan kaasuttelua, etenki jos vetopito oli niin huono, että Saab pysy takapuskuris kii kaikesta lentävästä murskeesta huolimatta.
... Joten mielestäni bemaristi kyllä toimi ihan loogisesti jatkaessaan kaasuttelua, etenki jos vetopito oli niin huono, että Saab pysy takapuskuris kii kaikesta lentävästä murskeesta huolimatta.
Jos muuten Buumerilla ei riittää kuivalla asfaltilla tehoa sitten talvikeli on parasta driftausta-fiilistelyä varteen.
Mut ehkä tommoset leikkimiset muualla kuin liikenteessä.
Vaiks amiksen takapihalla...
Jos Buumer on ostettu ystävältä lisäksi lainattun rahan avulla ja bensan ostamiseksi käytetään pikavippia sitten ei ehkä suljettulla aluella jääratalle pääsemisen varteen rahhaa riittää.
Eikös Hesaan ole tulossa jo kielto nastolle jollekin kadulle, joten etelän vetelät nastamuumiot joutuu kohta nöyrtymään
Se onkin kiva ajaa jäistä mukulakivikatua kitkarenkailla. Voi tulla Espalla ja muuallakin peräänajoja, sillä porukka ajaa siihen malliin, että ennakoivuudesta ei ainakaan voi syyttää
Muistakaa aina se sanonta, että kun joku tötöilee Bemarilla, niin "ylpeys Baijerin on pian päässä vaijerin", kun hinuri tulee hakemaan