Suunta oli luultavasti Rasulankadulle, jossa sijaitsee ainakin ET-Autotech.
Ymmärrän hyvin että joskus tekee mieli kikkailla, mutta homman voi tehdä niin ettei aiheuta muille vaaraa ja vahinkoa

Ei nyt ihan äkkiä tullut mieleen Saabisteille parempaa maamerkkiä. En tiedä mihin kyseinen teiden ritari oli menossa… onhan siellä vaikka mitä ja läpiajokin on mahdollista.
Parempi sekin, kuin vastaava nastakumittaja, joka ampuu kivien sijaan renkaistaan irtovia nastoja, joista tulee lähes aina halkeama tuulilasiin. Taas on usein tullut todistettua liikennevalolähdöissä kitkojen parempi pito, kun viereiseltä kaistalta yrittää lähteä nastamuumio, joka jää raapimaan asfalttia paikalleen, kun itse lähden kitkoilla liikkeelle, eikä edes espin valo syty
Höpö höpö.
Kovin oli heikko pito tuolla lumisella kadulla omiin kitkoihini verrattuna. Tuskinpa rengastyypillä oli tässä kohtaa paljoa merkitystä
Jos joku keskellä päivää tööttää ja vilkuttaa valoja, niin mulla on ekana ajatuksena kyllä se, että oon tientukkona ja sillon reaktiona voi olla myös kaasun painaminen, jotta en olisi vaivaksi. Toisaalta tänä päivänä tua Tampereen hämärillä kulmillaki on yhtä sun toista hörhöä muutenki liikentees, niin tööttäilijästä vois tulla myös mieleen se, että en halua tulla ammutuks tms, jotta nisti saa ryöstettyä rahat päivän annokseensa. Eli reaktiona taas kaasun painaminen. Joten mielestäni bemaristi kyllä toimi ihan loogisesti jatkaessaan kaasuttelua, etenki jos vetopito oli niin huono, että Saab pysy takapuskuris kii kaikesta lentävästä murskeesta huolimatta.
Jos muuten Buumerilla ei riittää kuivalla asfaltilla tehoa sitten talvikeli on parasta driftausta-fiilistelyä varteen.
Jos Buumer on ostettu ystävältä lisäksi lainattun rahan avulla ja bensan ostamiseksi käytetään pikavippia sitten ei ehkä suljettulla aluella jääratalle pääsemisen varteen rahhaa riittää.
Se onkin kiva ajaa jäistä mukulakivikatua kitkarenkailla. Voi tulla Espalla ja muuallakin peräänajoja, sillä porukka ajaa siihen malliin, että ennakoivuudesta ei ainakaan voi syyttää