Jo useita kertoja on lähinnä Leppävaaran kohdilla tullut vastaan tumma hieno nuorehkolta vaikuttavan ohjastama turbosatku. Kenenköhän mahtaa olla moinen
Öyf,. Mäkin ajan omalla mustalla 3d ng900:sella tuohon aikaan kehä 1:stä länteen, mutta yleensä pudottaudun pois jo konalan kohdalla ennen leppävaaraa.. kun tuusulan motarilta kehälle nousen.. Enkä enää niin nuorelta lähemmäs kolmekymppisenä näytä ja autokin on likainen nyt.
Linkki alla autooni.
Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Hook kirjoitti:Öyf,. Mäkin ajan omalla mustalla 3d ng900:sella tuohon aikaan kehä 1:stä länteen, mutta yleensä pudottaudun pois jo konalan kohdalla ennen leppävaaraa.. kun tuusulan motarilta kehälle nousen.. Enkä enää niin nuorelta lähemmäs kolmekymppisenä näytä ja autokin on likainen nyt.
Linkki alla autooni.
Hook
Hups, kävipäs mulle alkeellinen moka... koitin kysellä og:n perään. Näin sitä näköjään käy vaikka ois kuinka vannoutunut
Asiaanliittyen olen mä sun todella upean ng:nkin bongannut kehällä! Oot niin siistit sivut pykänny, että niitten perusteella tunnistin sen sun pirssiks jo silloin Ja sanottakoon, että luonnossa on vielä komeampi kuin kuvissa
Joo. On mut jo kerran viranomaiset bongannut&pysäyttänyt sekä tietty kysellyt kilpailulisenssiä jo pelkästään autoni perusteella... kun tunnisti minut vanhaksi asiakkaaksi
Nyt tuli viime yönä (ilta venähti, nyt kotiuduin klo 8:22..) tuli asennettua etujousten alalautasiin jousen keskitinalusta (puuttuu -94 malleista) sekä vaihdettua ohjaustehostin -97 (-98 puolella) malliseen, joka on tietty klämpillä kiinni... Pistän kuvia tuonne ng900/93 osioon noista osista.
Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.