Missä lienevät vanhat sotaratsut?
Missä lienevät vanhat sotaratsut?
Tiedä häntä , lieneekö oikea paikka kysellä, mutta kiinnostaisi tietää löytyykö jonkun klubilaisen nurkista, tai jopa ajosta vielä faijan vanhoja ysisatkuja. HKU-129, muistaakseni ensimmäisiä ysisatasia vm-79 ja vielä KJX-624, vuosimallia en muista, mutta metallinvihreä automaatti.
Saabismi voi näköjään tarttua...itämisaika oli vaan pitkä.
9-5 Aero -02
9-5 Aero -02
Mielenkiintoista...ikävä kyllä en mainitsemistasi sotaratsuista tiedä mitään, mutta muakin kiinnostaisi pari (faijan vanhaa) sotaratsua, joista en AKEn viestipalvelulla ole saanut tietoa: 99L 1,85 -73,veronanvihreä, AAL-209. VIN jäi tarkalta nuoreltamieheltä (minulta) muistiin:99736000400. Ja entäs punainen 99GL super -79 AMP-441. Onko kellään tallessa...vai onko R.I.P.??
Menee vähän offtopikiksi, mutta missähän vois olla iskän eka ja mun elämän ensimmäinen AUTO: vaaleansininen Ford Consul Mk2 -61, vuosina -65-75 kilvissä AJX-58?? Niin ja se VIN oli 302331 (uskokaa vain). Ehkä ei saabiharrastajan nurkista löydy? Mutta tällä mä natiaisena opettelin ajamisen alkeet, ja mulle se on ikimuistoinen kärry. (Sillä mut N-klinikalle vietiin ja haettiinkin...)
Aina sitä vaan miettii, että minne ne vanhojen hyvien aikojen uskolliset palvelijat on joutuneet. Autojen taivaaseen? Vai jatkuuko maallinen vaellus ehkä yhäkin??
Menee vähän offtopikiksi, mutta missähän vois olla iskän eka ja mun elämän ensimmäinen AUTO: vaaleansininen Ford Consul Mk2 -61, vuosina -65-75 kilvissä AJX-58?? Niin ja se VIN oli 302331 (uskokaa vain). Ehkä ei saabiharrastajan nurkista löydy? Mutta tällä mä natiaisena opettelin ajamisen alkeet, ja mulle se on ikimuistoinen kärry. (Sillä mut N-klinikalle vietiin ja haettiinkin...)
Aina sitä vaan miettii, että minne ne vanhojen hyvien aikojen uskolliset palvelijat on joutuneet. Autojen taivaaseen? Vai jatkuuko maallinen vaellus ehkä yhäkin??

Vihdin Pelle#2851
900i2,1-16 ImolaRed MadeInUki
900i2,1-16 ImolaRed MadeInUki