vihdin tie nesteen valot

Näitkö tien päällä toisen Saabin, josta haluat tietää enemmän. Kysy täällä.
Vastaa Viestiin
SonmH
"Viggen"
Viestit: 680
Liittynyt: Su Elo 21, 2005 21:00
Paikkakunta: Vantaa

vihdin tie nesteen valot

Viesti Kirjoittaja SonmH »

ketäs oli mun vierellä nesteen valoissa?

EDIT: ja kyseessä oli musta og9-3
Happo
"Turbo"
Viestit: 293
Liittynyt: Ke Huhti 14, 2004 23:13
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Happo »

Imottaudun. Ei oikein Saabit poistunu märällä valoista, eka luisti renkaat sitten kytkin. :lol: Yritystä kuitenki näytti olevan ja sehän se pääasia. :wink:
Saab 9³
SonmH
"Viggen"
Viestit: 680
Liittynyt: Su Elo 21, 2005 21:00
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja SonmH »

Happo kirjoitti:Imottaudun. Ei oikein Saabit poistunu märällä valoista, eka luisti renkaat sitten kytkin. :lol: Yritystä kuitenki näytti olevan ja sehän se pääasia. :wink:
on se hyvä että edes sateella saa auton sutimaan... :D onko sulla muuten laatikko ihan kunnossa kun vähän rusahteli kun vaihdoit isommalle???
Happo
"Turbo"
Viestit: 293
Liittynyt: Ke Huhti 14, 2004 23:13
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Happo »

SonmH kirjoitti:on se hyvä että edes sateella saa auton sutimaan... :D onko sulla muuten laatikko ihan kunnossa kun vähän rusahteli kun vaihdoit isommalle???
Jaa, en mä ainakaan mitään huomannu. :roll: Mitä sitä edes olis voinu kuulla kun sun autos pitää kohtuullisen kiukkuisaa ääntä putkiston osalta. :wink: Mut kyllä mun lodju pelaa ihan ok ja vaihteistoöljytkin vajaan viikon vanhat... :? Tiedä sitten oliko huono vaihto vai mikä. Kytkin kyllä lipsuttelee kun yhtään antaa lenkkaria enempää... :evil: Mut ei haittaa kun en kepittele koskaan :lol:
Saab 9³
Vastaa Viestiin