GTI Night cruising Lahti

Näitkö tien päällä toisen Saabin, josta haluat tietää enemmän. Kysy täällä.
Vastaa Viestiin
CallidaC
"Tuplakaasari"
Viestit: 95
Liittynyt: Ma Huhti 14, 2008 20:31
Paikkakunta: Lahti

GTI Night cruising Lahti

Viesti Kirjoittaja CallidaC »

1. Punainen Saabbi jossa oli tuplaulostulot, verkkomaski ja Speedparts tarra takakontinluukussa.
2. Musta ysisatku jossa oli rokkenroll asenne kohdillaan ja kumit tulessa burnisalueella vähän väliä. Kärsi hieman myös tekniikkaongelmista ja taisi jäädä messuhallille yöksi seisomaan ja valuttamaan jotain nesteitä.
3. Jäähallin edustalla, liikenneympyrässä joku tumma tai harmaa saabbi (9-3?) isoilla vanteilla ja nähdäkseni oli jonkin sortin kuppijakkarat sisällä.

Tunnistaako kukaan omakseen, itse olin liikkeellä vihertävällä 9-5:lla joka oli hieman tontissa keulastaan.
Viimeksi muokannut CallidaC, Su Kesä 29, 2008 21:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-5 2.3t -98 Maptun http://minunauto.com/auto/3189
Cadillac Coupe De Ville -62
#3870
J.N
"Hirsch"
Viestit: 954
Liittynyt: Ti Heinä 10, 2007 19:11
Paikkakunta: Etelä-Savo

Re: GTI Night cruising Lahti

Viesti Kirjoittaja J.N »

Vaalean vihertävä 9-5 oli kyllä todella asiallinen! Ihailin sitä moneen otteeseen pitkin iltaa. :D

Myös parkkiksella ollut punainen 9-3 oli ihan hieno. Itse en kuvamateriaalia ko. vehkeestä sattunut saamaan, mutta jonkun muun muistikortille oli näköjään tarttunut: *Click Click*

Vimpan päälle tunattu ysisatku kyllä keräsi yleisöltä huomiota ja sympatiaa moneen otteeseen pitkin iltaa. Pojilla oli kyllä asenne kohdallaan. Pieni korjausnäytös taisi olla myös yleisön mieleen loppuillasta, koska porukkaa tuntui vekottimen ympärillä pyörivän varsin ahkerasti. Liekkö kansipahvi korkkasi... Ei se ainakaan sen ensimmäisen työnnön jälkeen enää kaikilla käynyt missään vaiheessa.

Kuva 1
Kuva 2
Kuva 3
#3418
vihtori
"Tuplakaasari"
Viestit: 91
Liittynyt: Ti Marras 22, 2005 11:29
Paikkakunta: Lahti

Re: GTI Night cruising Lahti

Viesti Kirjoittaja vihtori »

CallidaC kirjoitti:Musta ysisatku jossa oli rokkenroll asenne kohdillaan ja kumit tulessa burnisalueella vähän väliä. Kärsi hieman myös tekniikkaongelmista ja taisi jäädä messuhallille yöksi seisomaan ja valuttamaan jotain nesteitä.
ilmeisesti jotkut isänmaan toivot viimeistelleet tämän kulkupelin.
Tänä aamuna kun kävelin messuhallin ohi, näytti tuosta olevan jäljellä enää pelkkä
palanut hylsy.
#2777
9-3 SC TTid Vector A6 vm.-08
rape
"Kaasari"
Viestit: 14
Liittynyt: Pe Syys 14, 2007 20:56
Paikkakunta: Äänekoski

Re: GTI Night cruising Lahti

Viesti Kirjoittaja rape »

Se punainen :saab: 93 leaquen vanteilla on minun . :D
Saab 9-5 Aero Biopower -11
Taru
"Kaasari"
Viestit: 15
Liittynyt: Pe Touko 08, 2009 22:35
Paikkakunta: Tampere

Re: GTI Night cruising Lahti

Viesti Kirjoittaja Taru »

rape kirjoitti:Se punainen :saab: 93 leaquen vanteilla on minun . :D
Jaa että tommonen. Tähän asti oon kuullu vaan juttuja...
Komia peli! :D
Saab 9-3 2.0T SE 1998
Vastaa Viestiin