8.8.08 klo 17.15 paikkeilla Vantaan Jumbon kauppakeskuksen parkkihallissa oman ruudun takaa bongattu punainen, punaisella maskilla oleva CS-keulainen tonnari, rekkari AIK-xxx. Vaimo bongasi klubitarran takasivulasissa.
TERO
Jumbon parkkihallissa punainen tonnari
-
- "Viggen"
- Viesti:
Re: Jumbon parkkihallissa punainen tonnari
Minähän se
Perhana...mulla tais olla kiire kun en sua huomannut 

-
- "Viggen"
- Viesti:
Itseasiassa peruutit just ruutuun kun ahtauduttiin autoon. Peilistä huomasin kuskin poistuvan autosta, mutta en kyllä äkkiseltään sinuks ees tunnistanut 
Olin siis just sun auton edessä ajoväylän toisella puolella parkkiruudussa. Siinä Stokkan sisäänkäynnin kupeessa.
TERO

Olin siis just sun auton edessä ajoväylän toisella puolella parkkiruudussa. Siinä Stokkan sisäänkäynnin kupeessa.
TERO
Viimeksi muokannut saabistinet, Su Elo 10, 2008 06:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ainiin.. Tero ei enää tunnista .. eikä moni muukaan kun on ollu kuukauden päivät pää kaljuna 

-
- "Saabisti"
Siksikö et tullut käymään Järvihaassa. > olisin tunnistanut "rasvaletin"Kaide kirjoitti:Ainiin.. Tero ei enää tunnista .. eikä moni muukaan kun on ollu kuukauden päivät pää kaljuna

Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Firges9000 kirjoitti:Siksikö et tullut käymään Järvihaassa. > olisin tunnistanut "rasvaletin"Kaide kirjoitti:Ainiin.. Tero ei enää tunnista .. eikä moni muukaan kun on ollu kuukauden päivät pää kaljuna
Öööö... tota, oli "urheilujuomalla" osuutta unohdukseen , sorry