Valkoinen 9000, RGF-xxx, Liedon Asema...

Näitkö tien päällä toisen Saabin, josta haluat tietää enemmän. Kysy täällä.
Vastaa Viestiin
JussiT-5R
"Aero"
Viestit: 492
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 16:54
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Valkoinen 9000, RGF-xxx, Liedon Asema...

Viesti Kirjoittaja JussiT-5R »

Tänään maanantaina aamulla, Liedon Aseman suunnasta tuli valkoinen 9000, rekkari RGF-xxx ja kääntyi alas Tampereen moottoritielle, Turkuun päin klo.06.58.
Klubitarra näkyi olevan kuskinpuolen takapikkuikkunassa.
Itse olin noussut moottoritieltä ja kääntymässä Säkylään päin, kun ajoit siitä nokkani edestä. Olin työkalulla liikkellä -> KUVA
Kuka tunnistaa itsensä/autonsa?
#3660

Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
PVI
"Turbo"
Viestit: 278
Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:22
Paikkakunta: Turku

Re: Valkoinen 9000, RGF-xxx, Liedon Asema...

Viesti Kirjoittaja PVI »

Tunnustan olleeni paikalla ja näin työkalusikin. Asun alueella ja olin töihin menossa. Tonnarilla olen ainakin kerran ollut potkiaisissakin, niin että sinäkin olet ollut siellä. Muistaakseni lähdettiin silloin F-19 kanssa samaan aikaan kotiinpäin.
PVI
Audi A6 Quattro, Audi A3
Edelliset: 9-5 aero wagon aut 07, 9-5 aero wagon aut -01, 9000CDE 2,3t -95, 900S -90, 99T -78, 900T16 -90, 900GLs -83
JussiT-5R
"Aero"
Viestit: 492
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 16:54
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: Valkoinen 9000, RGF-xxx, Liedon Asema...

Viesti Kirjoittaja JussiT-5R »

PVI kirjoitti:Tunnustan olleeni paikalla ja näin työkalusikin. Asun alueella ja olin töihin menossa. Tonnarilla olen ainakin kerran ollut potkiaisissakin, niin että sinäkin olet ollut siellä. Muistaakseni lähdettiin silloin F-19 kanssa samaan aikaan kotiinpäin.
Aijaa, no niin. ...Nyt kun sanoit, muistan hämärästi nuo potkut...

Tulit muuten tänään keskiviikkona Tampereen motarilla vastaan, Jäkärlä/Kreivilä liittymän paikkeilla, klo.07.00 Turkuun päin.
Olin tuolla samalla työkalulla liikkeellä ja koitin morjestaakkin...
#3660

Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
Vastaa Viestiin