Kajaanin/kainuun saabistit

Näitkö tien päällä toisen Saabin, josta haluat tietää enemmän. Kysy täällä.
Vastaa Viestiin
Drossel
"Tuplakaasari"
Viestit: 98
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 22:41
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kajaanin/kainuun saabistit

Viesti Kirjoittaja Drossel »

Kiitos tiedosta.

Mutta takaisin aiheeseen. Itse olen ollut bongaavinani kaksi mustaa 9000 aeroa ja yhden punaisen aeron. Punainen ja toinen mustista on tainnutkin jo ilmoittaa olemassaolostaan tässä topicikissa.
moilanen88
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ti Huhti 07, 2009 08:20
Paikkakunta: Kajaani

Re: Kajaanin/kainuun saabistit

Viesti Kirjoittaja moilanen88 »

minä olen ainakin se toinen musta mutta sitä toista en ole nähnyt? kuvia omasta löytyy allekirjoituksesta :saab:
Joku kipotin.
JuHem
"Hölösuu"
Viestit: 1065
Liittynyt: La Tammi 22, 2005 17:36
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kajaanin/kainuun saabistit

Viesti Kirjoittaja JuHem »

Drossel kirjoitti: Oliko tällanen tonnari kyseessä : http://i184.photobucket.com/albums/x229 ... G_0604.jpg
Itsellä tuli oltua noihin aikoihin liikenteessä. Vänkärin puolella löytyy klubitarra.

Pieni offtopic foorumin ensimmäiseen viestiin :D : Jos joku vielä osaisi kertoa, että onko tuo CS vai CSE... Otteessa lukee, että auto olisi CS, mutta käsitykseni mukaan CS:ää ei ole matala-ahtopaineisena. Auto on siis Saksasta tuotu aikoinaan.
Ihmettelit varmaan eilen illalla Kasarminkadulla, että kuka ihme moikkailee :lol: Satuin muistamaan rekkarin kirjaimet kuvasta joten pitihän sitä lapaa nostaa. Olin siis siinä jalkakäytävällä fillarin kanssa seisokelemassa.
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
moilanen88
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ti Huhti 07, 2009 08:20
Paikkakunta: Kajaani

Re: Kajaanin/kainuun saabistit

Viesti Kirjoittaja moilanen88 »

taas näkyi hienoja tonnareita peräti 2,tumman sininen cs(e) ja hopea aero? en kerenny kunnolla näkemään kumpaakaan mistä näitä oikein sikiää?!? :lol:
Joku kipotin.
Drossel
"Tuplakaasari"
Viestit: 98
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 22:41
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kajaanin/kainuun saabistit

Viesti Kirjoittaja Drossel »

JuHem kirjoitti:
Ihmettelit varmaan eilen illalla Kasarminkadulla, että kuka ihme moikkailee :lol: Satuin muistamaan rekkarin kirjaimet kuvasta joten pitihän sitä lapaa nostaa. Olin siis siinä jalkakäytävällä fillarin kanssa seisokelemassa.
Hmm... En taida muistaa tapahtumaa. Pitää seuraavalla kertaa olla tarkkaavaisempi liikenteessä. :D Itsellä Saapas on ollut maalattavana, joten sitä ei olen näkynyt tällä viikolla pahemmin liikenteessä näkynyt.

Hopeisen Aeron olen tainnut nähdä ja lisäksi mustien lisäksi myös vihreän ja viininpunaisen CS-korisen tonnarin.

Onkohan toinen näkemistäni mustista aeroista kenties sitten ollut joku vieraileva tähti? Yhdesti taisi mustasta aerosta taisi nousta armeijan vihreissä olevaa porukkaa. Kerran oli myös Ilmat poisin parkkipaikalla viereen parkkeerattu musta Aero.

Edit: Muisti virkistyi ja nyt muistan nähneeni JuHemin.
Tumpsa
"Tuplakaasari"
Viestit: 69
Liittynyt: Ma Loka 06, 2008 16:58
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Kajaanin/kainuun saabistit

Viesti Kirjoittaja Tumpsa »

Kaverilla on musta aero ja se käy melkeen joka viikko sillä armeejassa. Tuossa alla olevassa linkissä yhessä kuvassa näkyykin se auto.
#3919
Saab 9000 Aero vm:95
Saab 9-3 Vector tdi
Saab 99 GL
Saab 90
moilanen88
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ti Huhti 07, 2009 08:20
Paikkakunta: Kajaani

Re: Kajaanin/kainuun saabistit

Viesti Kirjoittaja moilanen88 »

onko kenenkään punainen vanhemman korimallin tonnari pyöriny nyt kajaanissa? oisko airflow? olin komiahon s-marketilla niin tuli vastaan ja tuijotti pitkään :D
Joku kipotin.
Drossel
"Tuplakaasari"
Viestit: 98
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 22:41
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kajaanin/kainuun saabistit

Viesti Kirjoittaja Drossel »

Itsekin olen punaisen vanhemman korimallin tonnarin bongannut muutaman kertaa.

Harmi vain, että pitää nykyään viettää suurin osa ajasta leikkimällä sotaa, niin ei kerkeä kaupungille bongailemaan saabeja. :D Sen verran sain ekalla lomalla aikaiseksi, että lisäsin perheen saabeihin sellaset pienet yksityiskohdat, että omaksi tunnistaa. :wink:
99 Saappi
"Ruisku"
Viestit: 147
Liittynyt: To Marras 17, 2005 21:34
Paikkakunta: Kainuu/Kajaani

Re: Kajaanin/kainuun saabistit

Viesti Kirjoittaja 99 Saappi »

Mullahan se vanhemman mallin tonnari on. 2.3 turbo S vm.1991. sanovathan nuo ruotsin puolella toisinaan aeroksikin. Joo tosiaan näin tuon mustan aeron s-marketin pihalla, komia ilmestys oli.
Saab 9-5 2.3t RE85 -99
JuHem
"Hölösuu"
Viestit: 1065
Liittynyt: La Tammi 22, 2005 17:36
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kajaanin/kainuun saabistit

Viesti Kirjoittaja JuHem »

99 Saappi kirjoitti:Mullahan se vanhemman mallin tonnari on. 2.3 turbo S vm.1991. sanovathan nuo ruotsin puolella toisinaan aeroksikin. Joo tosiaan näin tuon mustan aeron s-marketin pihalla, komia ilmestys oli.
Onkos tuo siis cc-koppainen ja rekkarin alku muistaakseni GAU-? Juhannuksena näin ja hetken aikaa ajettiin perätysten Vimpelinlammen jälkeen. Mistäpäin auto on kotoisin? Siksi kysyn kun muistelisin kotipuolessa Uudessakaupungissa ennen nähneeni monesti samanlaisen ja jopa samalla rekkarilla olevan... Siksi nähdessäkin kuvittelin kyseessä olleen vain vierailevan tähden...
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
moilanen88
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ti Huhti 07, 2009 08:20
Paikkakunta: Kajaani

Re: Kajaanin/kainuun saabistit

Viesti Kirjoittaja moilanen88 »

kuka tuli joku aika sitten talvivaaraan johtavalla tiellä vastaan mustalla cs tonnarilla? taispa olla klubi-tarrakin siinä.
Joku kipotin.
saba2,1
"Aero"
Viestit: 459
Liittynyt: Ma Elo 23, 2004 22:56
Paikkakunta: Helsinki/Lappeenranta

Re: Kajaanin/kainuun saabistit

Viesti Kirjoittaja saba2,1 »

"99 saappi" sit varmaan tulit vastaan punaisella s- tonnarilla. Ajelin 5.8. keskiviikkona kohti Kuusamoa ja siinä Kajaanin nurkilla näin vastaavan..

räpylääkin nostin.. :) 8)

edit: niin ja mä olin hopeenharmaalla cs-tontulla..
-900i2,1-92, käyttis: Vo**o v40 D3 Summum aut.
-ex: 9000cse 2.0t -93
jäsenkin #2534
99 Saappi
"Ruisku"
Viestit: 147
Liittynyt: To Marras 17, 2005 21:34
Paikkakunta: Kainuu/Kajaani

Re: Kajaanin/kainuun saabistit

Viesti Kirjoittaja 99 Saappi »

No minähän se ajelin. En kerenny morjenstaa takas.
Saab 9-5 2.3t RE85 -99
saba2,1
"Aero"
Viestit: 459
Liittynyt: Ma Elo 23, 2004 22:56
Paikkakunta: Helsinki/Lappeenranta

Re: Kajaanin/kainuun saabistit

Viesti Kirjoittaja saba2,1 »

99 Saappi kirjoitti:No minähän se ajelin. En kerenny morjenstaa takas.
jeps, tuli vähän nopeeta se tilanne. Arvasin, että pakko olla klubilaisia niin hienolla tonnarilla. 8)
-900i2,1-92, käyttis: Vo**o v40 D3 Summum aut.
-ex: 9000cse 2.0t -93
jäsenkin #2534
99 Saappi
"Ruisku"
Viestit: 147
Liittynyt: To Marras 17, 2005 21:34
Paikkakunta: Kainuu/Kajaani

Re: Kajaanin/kainuun saabistit

Viesti Kirjoittaja 99 Saappi »

Niin tuli ja vielä kun huonohko näkö tahtoo olla niin ei yleensä kerkee kun kohalla vasta huomata... Pitihän tuo auto taas vaihteeksi pestä, ei vaan jaksanu kuivata kunnolla ja nyt on täynnä pölyttyneitä pisaran kuvia!! Eikä kyllä pieni vaha kerroskaan olisi pahitteeksi.
Saab 9-5 2.3t RE85 -99
Vastaa Viestiin