ISTUINSUOJAT
-
- "Ruisku"
- Viestit: 145
- Liittynyt: To Tammi 22, 2004 23:01
- Paikkakunta: alaviN
ISTUINSUOJAT
Olis aiheena.
SAAB 9-3 SE TurboJubilee vm. 2002, Musta 5 d ! Olen sairastunut vakavasti SAABISMIIN !
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 183
- Liittynyt: To Syys 02, 2004 18:50
- Paikkakunta: Bönde
- Viesti:
Saabin penkkien päällystemateriaali on todella mukavaa sellaisenaan. Jos menee rikki, löytyy varmasti helposti uusi ja ehjä koko penkki aina jostain.
Sukolit sucks (paitti leopardikuvio )
Sukolit sucks (paitti leopardikuvio )
#5328 - 900 - 96 - 900 - 900 - 99 - ???
"The Jorma" - Skoda Octavia '60
"The Jorma" - Skoda Octavia '60
On juuri meneillään Recaroiden verhoilu kun olivat päässeet vähän rupsahtamaan. Niihin jos olisi sukolit tempaissut paikoilleen niin olisi voinut olla himpun verran humoristinen näky kun kangas pingottuu paikoin 10 cm irti istuimen keskiosasta Kieltämättä olisi ollut huomattavasti halvempi ja nopeampi vaihtoehto mutta en harkinnut hetkeäkään.
Edelliset omistajat olivat suojia pitäneet mutta liike mistä auton ostin oli heittänyt ne mäkeen kun oli uudenveroiset jakkarat alla. Ei siis minkäänlaista käytön jälkeä vaikka kilometrejä kuitenkin reippahasti.
Itsellä ei kyllä ole käynyt mielen vieressäkään laittaa suojia, on ne niin karut . Ja kuten edellä oli mainittu saabin penkit on mainiot ihan tollaisenaan.
Itsellä ei kyllä ole käynyt mielen vieressäkään laittaa suojia, on ne niin karut . Ja kuten edellä oli mainittu saabin penkit on mainiot ihan tollaisenaan.
#2029 Kari Kutuniva
2002 Saab 9⁵ 2.3t A Vector Wagon BioPower
2002 Saab 9⁵ 2.3t A Vector Wagon BioPower
Joistakin vastauksista sain sellaisen käsityksen että on olemassa muitakin kuin nahkapenkkejä. Onko näin todella, vai onko tämäkin joku nettivitsi?
nimim. 2 kertaa nahat
nimim. 2 kertaa nahat
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Vitsi se on. Ei mulla ainakaan oo ollu ainuttakaan saabia missä ei ois nahkajakkaroita..peinu kirjoitti:Joistakin vastauksista sain sellaisen käsityksen että on olemassa muitakin kuin nahkapenkkejä. Onko näin todella, vai onko tämäkin joku nettivitsi?
nimim. 2 kertaa nahat
93 1.9 TTiD -11
93x 2.0t -10
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
93x 2.0t -10
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
Täältä löytyy yhdet nahattomat ilman päällisiä.
Kokonahkaisia en haluaisi liukkauden takin mutta esim uudempien 9-5:n kangas/nahka penkit olisivat unelmat
Viggenin kokonahkaiset voisin kelvata, koska ovat sen verran voimakkaasti muotoillut että noissa varmaan pysyy, tavalliset Saabin nahkapenkit kun ovat mielestäni liian muodottomat joten niissä ei tahdo pysyä "kovemmassa menossa"
Näissä plyyseissä on kivasti kitkaa ja tosi kestävää, ajettu 200tkm ja tosi hyvässä kunnossa, ainakin vielä.
Onhan nuo nahat tyylikkäät ja helppo pitää puhtaana
Kokonahkaisia en haluaisi liukkauden takin mutta esim uudempien 9-5:n kangas/nahka penkit olisivat unelmat
Viggenin kokonahkaiset voisin kelvata, koska ovat sen verran voimakkaasti muotoillut että noissa varmaan pysyy, tavalliset Saabin nahkapenkit kun ovat mielestäni liian muodottomat joten niissä ei tahdo pysyä "kovemmassa menossa"
Näissä plyyseissä on kivasti kitkaa ja tosi kestävää, ajettu 200tkm ja tosi hyvässä kunnossa, ainakin vielä.
Onhan nuo nahat tyylikkäät ja helppo pitää puhtaana
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Mullon kans finkussa nahattomat jakkarat. Mutta se onkin yli 20 vuotta vanha ja muutenkin harvinainen, niin nuo kangasjakkarat sopii siihen ihan hyvin.Frostgrey kirjoitti:Täältä löytyy yhdet nahattomat ilman päällisiä.
9000 Aeron "lepakko"jakkarat olis pop. Niissä pysyy ja on hyvä istua. Ja on pirun hienotkin vielä. Mutta kuten todettu, vakioalustainen turbotonnari kaatuu ennen kuin penkistä irtoaa, eikä sekään ihan maailman löysin alusta ole. Ilmeisesti vanhat nahat pitää paremmin kuin uudet..?Frostgrey kirjoitti: :roll: Kokonahkaisia en haluaisi liukkauden takin mutta esim uudempien 9-5:n kangas/nahka penkit olisivat unelmat :wink:
Aiemmin tonnari kaatuu kuin nahkapenkistä irtoaa. Eikä ole edes Aeron "lepakko"jakkarat vaan ihan normaalit sähkönahat. Saabisti2:n 9-5 Aeron nahat tosin oli paljon liukkaammat, kuluisko käytössä sitten liukkaus pois (omani ovat kuitenkin "jo" 300tkm nähneet).
Frostgrey kirjoitti:Viggenin kokonahkaiset voisin kelvata, koska ovat sen verran voimakkaasti muotoillut että noissa varmaan pysyy, tavalliset Saabin nahkapenkit kun ovat mielestäni liian muodottomat joten niissä ei tahdo pysyä "kovemmassa menossa" :P
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
joo unohdin nuo 9000:n ´"kapteeni jakkarat" ne hyvät.aero kirjoitti:Mullon kans finkussa nahattomat jakkarat. Mutta se onkin yli 20 vuotta vanha ja muutenkin harvinainen, niin nuo kangasjakkarat sopii siihen ihan hyvin.Frostgrey kirjoitti:Täältä löytyy yhdet nahattomat ilman päällisiä.
Frostgrey kirjoitti: Kokonahkaisia en haluaisi liukkauden takin mutta esim uudempien 9-5:n kangas/nahka penkit olisivat unelmat
Aiemmin tonnari kaatuu kuin nahkapenkistä irtoaa. Eikä ole edes Aeron "lepakko"jakkarat vaan ihan normaalit sähkönahat. Saabisti2:n 9-5 Aeron nahat tosin oli paljon liukkaammat, kuluisko käytössä sitten liukkaus pois (omani ovat kuitenkin "jo" 300tkm nähneet).
9000 Aeron "lepakko"jakkarat olis pop. Niissä pysyy ja on hyvä istua. Ja on pirun hienotkin vielä. Mutta kuten todettu, vakioalustainen turbotonnari kaatuu ennen kuin penkistä irtoaa, eikä sekään ihan maailman löysin alusta ole. Ilmeisesti vanhat nahat pitää paremmin kuin uudet..?
Velipojalla oli aikoinaan vm 90 tai 91 CD nahka/sähkö penkeillä, olivat mielestäni vihon viimeiset, verkkarit jalassa kun jarrutit hiukankin lujempaa sait punnertaa itseäsi polkimilta Nuo 9000:n penkit ovat vielä aivan suorat, pirun hyvät kylläkin istua
Saab 9-3 TTID Vector 2008