poppiksesi autossa
-Soitin Pioneer DEH-p3600mp
-Edessä SPL Dynamicsin 4" 2-tie erillissarja, mallia en tarkkaan muista (S4.2 tjsp) Diskantit A-pilarien juuressa, keskiääniset vakiopaikoilla.
-Hattuhyllyllä jonku muun asentamat Pioneerin kaiuttimet, mallista ei tietoa mutta vallan pätevän kuuloiset.
-Kontissa SPL dynamics V10s -subbari 22 litran suljetussa kotelossa ja välipohjan alla SPL Dynamics MT-502 2x50W vahvistin sillattuna subbarille.
Kamojen soundi on tähän asti riittänyt itselle vaikka tuo varmasti jonkun (myös omasta) mielestä midbassoja kaipaisikin ja tarkoitus olisi lisätä erillissarjallekin joki soppeli kaksikanavainen vahvistin, nyt kun ovat suoraan soittimen perässä.
-Edessä SPL Dynamicsin 4" 2-tie erillissarja, mallia en tarkkaan muista (S4.2 tjsp) Diskantit A-pilarien juuressa, keskiääniset vakiopaikoilla.
-Hattuhyllyllä jonku muun asentamat Pioneerin kaiuttimet, mallista ei tietoa mutta vallan pätevän kuuloiset.
-Kontissa SPL dynamics V10s -subbari 22 litran suljetussa kotelossa ja välipohjan alla SPL Dynamics MT-502 2x50W vahvistin sillattuna subbarille.
Kamojen soundi on tähän asti riittänyt itselle vaikka tuo varmasti jonkun (myös omasta) mielestä midbassoja kaipaisikin ja tarkoitus olisi lisätä erillissarjallekin joki soppeli kaksikanavainen vahvistin, nyt kun ovat suoraan soittimen perässä.
Viimeksi muokannut Iskariot, To Touko 26, 2005 08:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#2029 Kari Kutuniva
2002 Saab 9⁵ 2.3t A Vector Wagon BioPower
2002 Saab 9⁵ 2.3t A Vector Wagon BioPower
Omat musat
Aerossa on EDELLEEN se Alpinen kasettisoitin, josta on näyttö pimeänä. Sakke/ng900aero taisi laittaa Autostudion kaiuttimet molempiin päihin, takana ne ovat vahvistimessa kiinni mikä kuullostaa hyvältä, mutta balanssi etukaiuttimien kanssa on hiukan huono.
900i -84 on lefa42:en VDO RDS/CD kiinni, edessä vakiopaikoissa ja vakiokaiuttimilla. Äänenlaatu voisi todellakin olla parempi, mutta en usko että mitään tulee tapahtumaan ellei vastaan kävele vakiopaikkoihin sopiva kohtuulaatuinen kaiutinsarja
Tuo Aeron radionvaihto on odottanut itseään ACS:sta lähtien, ehkä sitä kohta..
900i -84 on lefa42:en VDO RDS/CD kiinni, edessä vakiopaikoissa ja vakiokaiuttimilla. Äänenlaatu voisi todellakin olla parempi, mutta en usko että mitään tulee tapahtumaan ellei vastaan kävele vakiopaikkoihin sopiva kohtuulaatuinen kaiutinsarja
Tuo Aeron radionvaihto on odottanut itseään ACS:sta lähtien, ehkä sitä kohta..
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Itse vastasin erillissarjaa+subbari, koska subbari löytyy, mutta erillissarja tulee kyllä vasta kesemmällä...
Tällä hetkellä:
Edessä: 4" 2-tie koaksiaalit.
Takana: 6.5 3-tie Sonyt.
Kontissa: SPL Pro vahvistin ja 10" subbari 64-litran refleksi kotelossa.
Kesällä:
Eteen: 5.25" erillissarja.
Taakse: 6X9 tai 6.5 erillissarja.
Konti: pysyy luultavasti ennallaan.
Tällä hetkellä:
Edessä: 4" 2-tie koaksiaalit.
Takana: 6.5 3-tie Sonyt.
Kontissa: SPL Pro vahvistin ja 10" subbari 64-litran refleksi kotelossa.
Kesällä:
Eteen: 5.25" erillissarja.
Taakse: 6X9 tai 6.5 erillissarja.
Konti: pysyy luultavasti ennallaan.
...
Etukajareihin vaihdoin viime kesällä uudet halpiskajarit, soi vähän paremmin kuin orkkikset Painotus sanalla: vähän. Takakajarit oli Jensenit vuodelta yks ja kaks, mutta nekin kävi joku korjaamassa parempaan talteen viime kesällä.
Että etukajareilla mennään ja JVC:n soittimella. Niin kauan kunnes joku nussii nekin...
Että etukajareilla mennään ja JVC:n soittimella. Niin kauan kunnes joku nussii nekin...
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
-Blaupunkt MP3
-SPL Pro 5-kanava vahvistin
-Fenner 4" erillissarja og-paikoilla, diskantit kojelaudan päällä
-Hattuhyllyllä SPL Pro:n 6x9
Oli 10" subi, mutta oli häiriöitä ja vei tavaratilaa. Suunnitelmissa on laittaa 8" toiselle puolelle varapyöräkoteloon, mutta projekti "toistaiseksi" hyllytetty tärkeämpien tieltä.
-SPL Pro 5-kanava vahvistin
-Fenner 4" erillissarja og-paikoilla, diskantit kojelaudan päällä
-Hattuhyllyllä SPL Pro:n 6x9
Oli 10" subi, mutta oli häiriöitä ja vei tavaratilaa. Suunnitelmissa on laittaa 8" toiselle puolelle varapyöräkoteloon, mutta projekti "toistaiseksi" hyllytetty tärkeämpien tieltä.
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Eipä ole vielä mitään, syy näkyy linkeistä
http://www.saunalahti.fi/~voas1267/Kuva ... Purkua.jpg
http://www.saunalahti.fi/~voas1267/Kuva ... urettu.jpg
Tai onhan AS2, kojelaudalle vaihdoin MTX 3521e-koaksiaalit.
http://www.saunalahti.fi/~voas1267/Kuva ... Purkua.jpg
http://www.saunalahti.fi/~voas1267/Kuva ... urettu.jpg
Tai onhan AS2, kojelaudalle vaihdoin MTX 3521e-koaksiaalit.
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Seuraavanlaista löytyy:
Pioneer AVH-P6500DVD 6,5" näytöllä
JBL Power 4-tie erillissarja
2 x Autostudio X8 elementit takasivuilla
2 x JBL Power 15" subwooferit
JBL BPX2200.1 vahvistin bassoille (1.1kW / elementti)
JBL Power sarjan 4-kanavainen etupäälle
JBL Power sarjan 2-kanavainen 8" mideille
Optima Yellow Top akku
1 faradin konkka
hälytin
Uutiset kuuntelee
Pioneer AVH-P6500DVD 6,5" näytöllä
JBL Power 4-tie erillissarja
2 x Autostudio X8 elementit takasivuilla
2 x JBL Power 15" subwooferit
JBL BPX2200.1 vahvistin bassoille (1.1kW / elementti)
JBL Power sarjan 4-kanavainen etupäälle
JBL Power sarjan 2-kanavainen 8" mideille
Optima Yellow Top akku
1 faradin konkka
hälytin
Uutiset kuuntelee
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
Lexus GS 300
-pioneer 7600 mp soitin
-spl dynamics pro 10D4 subi
-slp dynamics pro 2150 vahvistin subille (700W RMS)
-biltema faradin konkka
-jvc power digifine erillis sarja edessä
-6x9 pioneerit takana
-spl dynamics mt 250 etupäälle, takapää bilteman vaffarilla
-spl dynamics pro 10D4 subi
-slp dynamics pro 2150 vahvistin subille (700W RMS)
-biltema faradin konkka
-jvc power digifine erillis sarja edessä
-6x9 pioneerit takana
-spl dynamics mt 250 etupäälle, takapää bilteman vaffarilla
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
Aeron popit tällä hetkellä:
-Pioneer DEH-P77MP -cd-/mp3-soitin
-Infinity Reference 5000CS -5.25" erillissarja
Hattuhyllylle laittoa odottavat SPL Dynamicsin 4" koksut. Suunnitelmissa on 8" tai 10" subin laitto konttiin (mitenköhän olisi blaukkarin od-8000 http://www.autostudio.fi/?page=tuotteet&tuote=1551?)
8-tappisen asennukset:
-Pioneerin ~vuoden vanha perus-cd-soitin
-Edessä MacAudion 4" koksut (SPL:ien tilalle piti saada jotain ja nämä lojuivat hyllyssä..)
-Takana Boston Acousticsin 6*9:t.
-Pioneer DEH-P77MP -cd-/mp3-soitin
-Infinity Reference 5000CS -5.25" erillissarja
Hattuhyllylle laittoa odottavat SPL Dynamicsin 4" koksut. Suunnitelmissa on 8" tai 10" subin laitto konttiin (mitenköhän olisi blaukkarin od-8000 http://www.autostudio.fi/?page=tuotteet&tuote=1551?)
8-tappisen asennukset:
-Pioneerin ~vuoden vanha perus-cd-soitin
-Edessä MacAudion 4" koksut (SPL:ien tilalle piti saada jotain ja nämä lojuivat hyllyssä..)
-Takana Boston Acousticsin 6*9:t.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
'84 900T8 Museoautoprojekti
99:ssä on cd-soitin, cd-boksi ja ihan vakiokajareita (kai nyt tarkoitettiin ihan tavallisia eikä tehdasasenteisia); edessä 13cm kaksitie ja takana 6x9 nelitie = riittää mulle.
Turbossa ei ole enää edes edessä kajareita. Eteen olisi tarkoitus asentaa midrange ja tweeter elementeistä (sori, suomenkieliset nimet hukassa) passiivisen jakosuotimen kera alkuperäisille paikoille eli piiloon. Soitin ja boksi sekä takakajarit olisi tarkoitus siirtää 99:stä Turboon sitten ku kerkeää (työ+taloremotti+minimiin vedetty yöuni=no time at all).
Turbossa ei ole enää edes edessä kajareita. Eteen olisi tarkoitus asentaa midrange ja tweeter elementeistä (sori, suomenkieliset nimet hukassa) passiivisen jakosuotimen kera alkuperäisille paikoille eli piiloon. Soitin ja boksi sekä takakajarit olisi tarkoitus siirtää 99:stä Turboon sitten ku kerkeää (työ+taloremotti+minimiin vedetty yöuni=no time at all).
Viimeksi muokannut dimebak, Pe Touko 27, 2005 08:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001