9000 CS(E) 2.3T vs. OG900 Aero
9000 CS(E) 2.3T vs. OG900 Aero
Nyt kaipaan arvoisan raadin mielipiteitä tulevasta käyttöautostani.
Onko se tilava, vahva ja varusteltu 9000 cs(e) 2.3T vai Legendaarinen, kiihkeä, vanhakoppainen Aero? Mielipiteitä perusteineen, kiitos.
Onko se tilava, vahva ja varusteltu 9000 cs(e) 2.3T vai Legendaarinen, kiihkeä, vanhakoppainen Aero? Mielipiteitä perusteineen, kiitos.
Niin.. Paha se itselläki mennä sanomaan.. Porukkaa en ruukaa kuskata etupenkkiläisiä enempää mukana. Tavaraa sen sijaan tahtoo kertyä kyytiin reilummasti, joskus jopa peräkärry.rälläkkä kirjoitti:No itse valitsisin ehdottomasti tontun noista kahdesta jos kerran käyttöautosta on kyse.
Paha tietysti mennä sanomaan kun en käyttötapojasi tiedä. Kuskaatko paljon porukkaa? Jos, niin siinä tapauksessa ehdottomasti 9000. Tavaraa noihin mahtuu ihan riittävästi kumpaankin.
Volvo lähtee, se on varma.
Makuasia. Järkisyyt puoltavat tonnaria, mutta tunnesyyt og900 aeroa..
Takapenkkiläisten kyyti on varmasti tonnarissa parempi, mutta toisaalta jos niitä harvemmin on niin.. og900 Aeroon combina mahtuu kyllä tavaraakin oikein mainiosti, peräkoukunkin voi laittaa irrotettavaa mallia.
Täytyy myöntää että olisi itsellekkin paha valinta. Toisaalta og900 aero on jonkinverran edullisempi ostos vaikka hakisi helmen yksilön, ja silloin jää enemmän rahaa sijoittaa korjailuun ja virittelyyn.
Ehkäpä niin, että jos haluat enemmän luksusta, niin ota tonnari. Mutta jos kaipaat urheilullisuutta, niin ota aerosatku..
Takapenkkiläisten kyyti on varmasti tonnarissa parempi, mutta toisaalta jos niitä harvemmin on niin.. og900 Aeroon combina mahtuu kyllä tavaraakin oikein mainiosti, peräkoukunkin voi laittaa irrotettavaa mallia.
Täytyy myöntää että olisi itsellekkin paha valinta. Toisaalta og900 aero on jonkinverran edullisempi ostos vaikka hakisi helmen yksilön, ja silloin jää enemmän rahaa sijoittaa korjailuun ja virittelyyn.
Ehkäpä niin, että jos haluat enemmän luksusta, niin ota tonnari. Mutta jos kaipaat urheilullisuutta, niin ota aerosatku..
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Sillä rahalla mikä jää yli kun ostaa og900 aeron tonnarin sijaan saa kyllä og:stakin voimakkaamman kuin tonttu..Mimmi kirjoitti:Käyttöautoksi tonttu. Tonttu on suurempi, hiljaisempi, paremmin varusteltu (mm. ilmastointi useimmissa) ja voimakkaampi.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
Käyttöautoksi ehdottomasti tonttu, kakkosautoksi Airo
Mulla kyllä kaikki järkisyyt tosiaan menee ton tontun puolelle, on se uudempikin (no joo, jos jostain löydät ihan jälikipään og-airon nii sitte saat saman ikästä )
Mulla kyllä kaikki järkisyyt tosiaan menee ton tontun puolelle, on se uudempikin (no joo, jos jostain löydät ihan jälikipään og-airon nii sitte saat saman ikästä )
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Olkoon og-aero kuinka legendaarinen tahansa, kyllä kai sentään 2,3T tonnari on järkevämpi ostos. On ne aerot nyt sentään jo melko vanhoja autoja!! Sitä en todellakaan sano, etteikö kunnon satkukin hyvä olisi, mutta en kyllä äkkiseltään keksi mikä siinä olisi oleellisesti parempaa kuin tonnarissa..
Viimeksi muokannut 900S, Su Kesä 05, 2005 17:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-5 2,3t Wagon `06
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
En ole koskaan og900 aerolla ajanut mutta silti ääni tonnarille. Tuskin sillä jalkoihin jää ja on käyttöautona ihan omaa luokkaansa; tilauton tilat, edustusauton ulkonäkö ja ajettavuus loistava.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Järjellä ajateltuna ehdottomasti tonttu. Fiilispohjalta satku. Tosi paha valinta Satku voi olla loppupeleissä karvan verran edullisempi pitää.
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
Lexus GS 300
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Niin tarkentaakseni tuota 900S:n aiempaa kommenttia, niin og aerot ovat kylläkin 12-21v ikäisiä (84-93), joten uusimmat alkavat olla tonnarien kanssa samaa ikäluokkaa.
Kävin tuossa tänään koeajamassa kaverin mukana tuollaista 9000 CSE 2.3T:tä kaikin herkuin. Täytyy sanoa kyllä, että siinä on ehdottoman luksus ja mukava auto. OG turbon sporttisuus siitä kuitenkin puuttuu.
Käyttöautoksi kyllä tonnari puoltaa paikkaansa mukavuutensa ja edustusautomaisuutensa vuoksi, mutta en silti menisi missään nimessä väheksymään hyväkuntoista satkuakaan.
Kävin tuossa tänään koeajamassa kaverin mukana tuollaista 9000 CSE 2.3T:tä kaikin herkuin. Täytyy sanoa kyllä, että siinä on ehdottoman luksus ja mukava auto. OG turbon sporttisuus siitä kuitenkin puuttuu.
Käyttöautoksi kyllä tonnari puoltaa paikkaansa mukavuutensa ja edustusautomaisuutensa vuoksi, mutta en silti menisi missään nimessä väheksymään hyväkuntoista satkuakaan.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com