Myrkky kirjoitti:Jep, lantaruisku ja meno maittaa.. maastossa kuin maastossa, lähteekin ripeään kuin purkka tukasta.. maastossa kuin maastossa.2.3i-16 kirjoitti:
No sehän kuulostaa lantikalta
Itse asiassa uusi ilmajousitettu discovery 3 (jenkeissä LR3) ei ole niin laiska kuin lannanhajuinenkaan. Niin, koneena pitää tietty olla V8, nokivasaroihin en ota kantaa
Mikä merkki jos et omistaisi Saabia?
Kumman samat vaihtoehdot tuntuu olleen usealla tietämälläni SS:n omistajalla - itsellä myös samat, mitä nyt vielä hieman V70:stäkin hetken harkitsin.kimmop kirjoitti:Tota Saavia kun valkkasin niin vaihtoehtoina oli Audi A4 tai Volvo S60. Tää 9-3SS oli semmoinen "outside bet" ja voitti vähän itsellekin yllättäen.
Hinta-laatusuhde näyttäisi olevan paremmin kohdallaan kuin A4:ssä, S60:sen kanssa varmaan aika kova kilpailu.
Se miksi S60:stä ei tullut taloon menee taas varmaan tonne "huonoa palvelua autoliikkeessä"-threadiin...
-
- "Aero"
- Viestit: 465
- Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 01:50
- Paikkakunta: Turku
Porsche. Niitä harvoja autoja Saabin lisäksi joita voi ihan aidosti kutsua nimellä AUTO. Eli toimii niinkuin pitää eikä melkein.
Porsche meni, Saabit jäivät. Saab on parempi. Mutta oli se Porsche kiva...
Porsche meni, Saabit jäivät. Saab on parempi. Mutta oli se Porsche kiva...
TurboJanne joka ohittaa turbojanne (tm)
------------------------------------------------------------
Motto: Älä ota turhia paineita, ota ahtopaineita!
------------------------------------------------------------
Motto: Älä ota turhia paineita, ota ahtopaineita!
-
- "Ruisku"
- Viestit: 105
- Liittynyt: Pe Kesä 03, 2005 11:13
- Paikkakunta: Helsinki
Eilen tuli istuttua taas pitkästä aikaa pidempi lenkki mesen kyydissä(300 km) ja kyllä se vaan on todettava, että ei mersua tulisi kyllä heti laitettua.
Autona siis -99 E 300 TDT A Avantgarde jotakuinkin kaikilla varusteilla mitä autoon voi kuvitella. Kotiin kun pääsi niin oli perse puuduksissa vaikka nahkapenkit olivat aika paljon paremmat kuin vastaavan kangaspenkit.
Rengasäänten kovuus yllätti kyllä. Luulisi uutena yli 70000 euroa maksaneessa autossa olevan pikkuisen parempi äänieristys. Dieselmoottoreista tuo on kyllä ihan minimi tuon ikäiseen mersuun. Voin kuvitella minkälainen luuska tuo on jonain perus 220 D:nä. Uudemmat CDI:t ovat sitten jo taas eri asia.
En minä kyllä löytänyt ainakaan 9000:een verrattuna mitään todella ylivertaista mikä tekisi siitä hintansa väärtin. Tämän ko. yksilön hintalapussa oli 27.900 e. Tuolla hinnalla saa jo 9-5 Wagoneitakin valkata mielin määrin ja vielä jääkin rahaa.
No ilmastointi oli aika tehokas ja onhan se tietysti tasainen kyydiltään kun painoa kuitenkin on yli 1700 kg.
Kova on keulan tähdellä kilohinta...
Autona siis -99 E 300 TDT A Avantgarde jotakuinkin kaikilla varusteilla mitä autoon voi kuvitella. Kotiin kun pääsi niin oli perse puuduksissa vaikka nahkapenkit olivat aika paljon paremmat kuin vastaavan kangaspenkit.
Rengasäänten kovuus yllätti kyllä. Luulisi uutena yli 70000 euroa maksaneessa autossa olevan pikkuisen parempi äänieristys. Dieselmoottoreista tuo on kyllä ihan minimi tuon ikäiseen mersuun. Voin kuvitella minkälainen luuska tuo on jonain perus 220 D:nä. Uudemmat CDI:t ovat sitten jo taas eri asia.
En minä kyllä löytänyt ainakaan 9000:een verrattuna mitään todella ylivertaista mikä tekisi siitä hintansa väärtin. Tämän ko. yksilön hintalapussa oli 27.900 e. Tuolla hinnalla saa jo 9-5 Wagoneitakin valkata mielin määrin ja vielä jääkin rahaa.
No ilmastointi oli aika tehokas ja onhan se tietysti tasainen kyydiltään kun painoa kuitenkin on yli 1700 kg.
Kova on keulan tähdellä kilohinta...
No jos valita saisi niin nykytilanteessa joku volvon turbofarmari. Tuo sen takia kun tuossa lattialla makaa 45kg rottweileriä ja jos rahatilanne sallisi niin ostaisin nytkin 9-5 farmarin puhaltimella.
Taas jos ajattelisi vain sitä menoa ja meininkiä niin onko se volvon coupe joku C70 tai C80. Siinä korin linjakkuus on onnistunut yllättävän hyvin. Pidän siis tehoista yhdistettynä hyvään autoon (siis saabilla mennään ja pitkään)
Taas jos ajattelisi vain sitä menoa ja meininkiä niin onko se volvon coupe joku C70 tai C80. Siinä korin linjakkuus on onnistunut yllättävän hyvin. Pidän siis tehoista yhdistettynä hyvään autoon (siis saabilla mennään ja pitkään)
In Memorian: 9000CD 2.0T -89, 9000CD 2.0T -88