Eipä ole tuollaisia takuukilometrisiä autoja koskaan ollut, paitsi tuo Saksantuonti CSE, mutta sen takuuta voinee olla turha hakea.
Tästä johtuen on tullut aina itse tehtyä kevät- ja syyshuolto, muut huollot tarpeen mukaan. Joskus on tullut käytettyä piruuttaan merkkiliikkeellä, mutta huonompaa valohoitoa autot on siellä saanut kuin omalla aurinkoisella pihalla
Kuinka kauan määräaikaishuollatat Saabiasi?
Omalta kohdalta tuo "merkkihuollattaminen" alkoi pari vuotta sitten, kun ostin 9-3 90tkm ajettuna ja tarkoitus olisi leima-huollattaa ainakin tuonne 200tkm paikkeille jolloin aika tarkalleen päättyy myös 8 vuoden moottoritakuu. tuolloin tulee varmasti jo mietittyä vaihtoa tuoreempaankin.Termos kirjoitti:170tkm huollon teetätin merkkiliikkeessä, kuten edellinen omistajakin oli kaikki huollot hoitanut. Seuraavaa huoltoa pitänee pähkäillä, 8 vuoden moottoritakuun takia.
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. + pihassa myös 9-5 2.3T aut. -07
Mittarissa nyt 186 tkm ja tuonne 200 tkm asti ajattelin käyttää Laakkosella rävellettävänä autoa. Suurinpiirtein 200 tkm:n jälkeen tuo 8 vuoden takuukin loppuu joten turha enää maksaa ryöstösummia mokomasta. Katsellaan jotain muuta sitten.
PS. 190 000 huollon hinnaksi ilmoittivat Laakkosella 335 €, joten aika kallista lystiä....
PS. 190 000 huollon hinnaksi ilmoittivat Laakkosella 335 €, joten aika kallista lystiä....
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752