Mikä on ollut tylsin homma autosi laitossa?

Saabeihin ja autoiluun liittyvät äänestykset kuuluvat tänne.
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Ruostevaurioiden korjaukset.
skae
"Ruisku"
Viestit: 105
Liittynyt: To Marras 24, 2005 10:12
Paikkakunta: Turenki

Viesti Kirjoittaja skae »

Yleensä on ollut tää korjaamolaskun maksaminen :wink:
Saabismi voi näköjään tarttua...itämisaika oli vaan pitkä.
9-5 Aero -02
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8089
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Ehdottomasti keväällä ostetun ja joulukuussa prakanneen etupöntön hätäkorjaus hitsaamalla ja seuraavan päivänä suoritettu etupöntön vaihto. Pakoputkea on muutenkin niiiiiiin kiva turata, kun auton saa vaan tunkilla ylös, pakkasta on toistakymmentä ja muutenkin vit...viiksettää uudenkarhean putken hajoaminen ilman syytä. Siinä oli korjaamisen riemu vähissä.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8220
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

3 kk vanhan startin vaihto Anniin. Ei se, että se meni rikki koska takuuseen meni mutta ku piti mennä heti ajosta vaihtamaan. Kolmesta kohtaa paloi käsivarret (yksi oikeaan ja kaksi vasempaan). Palokohdasta ihosta tuli kuin paperia; karheaa ja koppuraa :?
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Nappe
"Hölösuu"
Viestit: 1095
Liittynyt: To Touko 08, 2003 15:25
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Nappe »

Ikävänpuoleista on tehdä mitä tahansa alustaan/jarruihin/koneeseen jos tämä tapahtuu tiukalla aikataululla periaatteella pakko saada huomiseksi ajoon. Ajan kanssa oikeastaan kaikki menee, kunhan löytää motivaation :)

Sisähommat ja sähkötyöt tekee mielellään, vaikka missä ja milloin :)

Ikävintä hommaa varmaan tähän mennessä oli aeron kannen vaihdossa kun piti saada kansi jotenkin erotettua pakoputkesta, eikä mistään tahtonut löytää sauman josta kaikki pultit tulis kohtuuvaivalla auki :( Siellä missä pultit liikku niin avaimet ei mahtunu kääntymään, ja missä avaimet mahtu niin kannat oli mennyttä. Plaah.
Saabit Sekalaisia_Saab-aiheisia_kuvia_vuosien_varrelta
jarzi
"Aero"
Viestit: 320
Liittynyt: Pe Huhti 08, 2005 14:48
Paikkakunta: Mustasaari

Viesti Kirjoittaja jarzi »

pohjan hitsaaminen ilman nosturia ja puikko koneella ja kun ei millään meinaa mahtua sinne auton alle :twisted:

tulevaisuudessa (kun motivaatio taas kasvaa) onkin hitsausta odotettavissa :cry: "voi hitsin hitsi no voi hitsin hitsin hitsi"
9000 cd -96, 96 SUPER GL -77
#2903
SUKUVIKA KUN SAABILLA SUUNNISTELEN
Saippualaatikko
"Ruisku"
Viestit: 105
Liittynyt: Pe Kesä 03, 2005 11:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Saippualaatikko »

Hetki sen jälkeen, kun on menttänyt hermonsa, heittänyt työkalut puskaan ja tajunnut, että ne joutuu sieltä myös hakemaan. :? (mulla on ihan omat huoltometodit. :lol: )
Se mikä taidoissa hävitään, se jääräpäisyydessä voitetaan.
YuZzI
"Hirsch"
Viestit: 859
Liittynyt: Ti Marras 30, 2004 21:07

Viesti Kirjoittaja YuZzI »

Jumineen virtalukon irroittaminen kun avain ei käänny mihinkään ja pakkilukko on päällä... prkl, tuola se auto seisoo vieläki tallissa...
Vastaa Viestiin