Mä menisin pankkiin ja nostaisin koko summan 5€ seteleinä, pyytäisin pankkitätiä laittamaan ne tasakorkeisiin nippuihin ja sen jälkeen mustaan nahkasalkkuun. Tämän jälkeen kävelisin johonkin niistä minua v2003 ylenkatsoneista Saab-liikkeistä (ostin silloin vähän alle 30v:nä uutena nykyisen saabini), kävelisin suoraan myyjän koppiin keskeyttämään pornosivu-surffauksen / pasianssin ja heittelisin seteliniput tiskiin ja kysyisin pystyykö myyjä joustamaan, eli haluaisin ostaa käteisellä 93SS Aeron, kelpaako raha?
pertti666 kirjoitti:Mä menisin pankkiin ja nostaisin koko summan 5€ seteleinä, pyytäisin pankkitätiä laittamaan ne tasakorkeisiin nippuihin ja sen jälkeen mustaan nahkasalkkuun. Tämän jälkeen kävelisin johonkin niistä minua v2003 ylenkatsoneista Saab-liikkeistä (ostin silloin vähän alle 30v:nä uutena nykyisen saabini), kävelisin suoraan myyjän koppiin keskeyttämään pornosivu-surffauksen / pasianssin ja heittelisin seteliniput tiskiin ja kysyisin pystyykö myyjä joustamaan, eli haluaisin ostaa käteisellä 93SS Aeron, kelpaako raha?
Onhan muuten halvatun hyvä idea .
Nimimerkillä verkkareissa/shortseissa autokaupassa käyvä
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
pertti666 kirjoitti:Osta vaan Manu rauhassa S-Type unissasi. Monivuotisena Autocar:n kestotilaajana (ja muutamaa muuta brittilehteä säännöllisesti lukevana) kerron että se on X - Type jota näille "b-rapun" kavereille on ruvettu markkinoimaan (tosin mainoksia on ilmeisesti vain jossain "brittien setan"-lehdissä, ei sentään "koko kansan lehdissä" nahkahousut ja öljytyt ylävartalot jaggen konepeitolla vilahda.... )
Ei sitä tiedä vaikka tuo toteutuisikin Ja tosiaan X-Type kuulostaakin tuohon jo paljon uskottavammalta
pertti666 kirjoitti:Osta vaan Manu rauhassa S-Type unissasi. Monivuotisena Autocar:n kestotilaajana (ja muutamaa muuta brittilehteä säännöllisesti lukevana) kerron että se on X - Type jota näille "b-rapun" kavereille on ruvettu markkinoimaan (tosin mainoksia on ilmeisesti vain jossain "brittien setan"-lehdissä, ei sentään "koko kansan lehdissä" nahkahousut ja öljytyt ylävartalot jaggen konepeitolla vilahda.... )
Ei sitä tiedä vaikka tuo toteutuisikin Ja tosiaan X-Type kuulostaakin tuohon jo paljon uskottavammalta
S-Type on lordien auto (enkä tarkoita suomalaista naamiohirviöhevaria)
Miksi lordit ajelisivat pikkujagella?
No en kyllä sijoittaisi 50K brittirautaan, ennemmin vaikka joisi rahat
Vaan luultavasti tulisi ostettua käytetty 2002-> 9-5 aero, ei tyhmä pää yhdestä kerrasta opi
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Siriam kirjoitti:Juu unohtu sanoa että pitäs olla myös takaveto tai nelikko.
No ei muuta kuin Prodrivelta vaihdelaatikko & kardaani ja siitä rakentamaan nelivetoista Saabia. Per Eklundillehan sellaisia on tehty sekä 9³ Viggenistä, että 9³ Sport Sedanista.
Toinen "sairas" idea olisi teettää 9³ Sport Cabriolet 1.8i Avoauton ei välttämättä kuitenkaan tarvitsisi olla hirveä tykki
Brittiraudoista puheen ollen: eikös aivan huipputasolla brittien teknologia ole alansa huippua. Ei siis mitään kansanautotasoa, vaan parempaa. Jos vaan on massissa rahaa. Aika moni Formula1 -tallikin nojaa yhä vain englantilaisten insinöörien taitoihin.
Mercedes-Benz S124 E300TD -94
EX:SAAB 9000 CS 2.3-16 Aut. M95 - Paras auto tähän mennessä. Myyty eteenpäin pitkin hampain
EX: SAAB 9000 CS 2.3 16v M92 - Mahtavaa
EX: SAAB 900i 8v Kat M90 - Ei ruovi kuin jäällä, mutta ei ole tarkoituskaan
En kyllä uutta autoa ostaisi minkäänmerkkistä välttämäti, käyttöpeliksi joku hiukka pirteämpi riisseli-Mersu ja fiilistelyyn muutama OG-satku ja / tai tuplis
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)