Syys-masennus / Yleinen vitutus..

Saabeihin ja autoiluun liittyvät äänestykset kuuluvat tänne.

Masis..

Masentaa..
14
12%
Vituttaa..
51
44%
Ahdistaa...
14
12%
Ei, mikäs tässä valmiissa ja hienossa maailmassa masentaisi?
38
32%
 
Ääniä yhteensä: 117

Rafu
"Hölösuu"
Viestit: 1714
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 13:51
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rafu »

Ajoneuvon hajoilu vituttaa, ahista yms yms. Miksei saanu valita kaikkia ;)
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
Avatar
patse
"Saabisti"
Viestit: 2107
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:18
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja patse »

9-5T kirjoitti:Minulla auttaa "Saabilla"(ford, Triumph, Fiat, Subaru, Chervolet ja Opel) ajo kaikkeen.
DKW taisi unohtua tai oliko se pelkkä kopio jota ei lasketa.
Nyt on mennyt kyllä jotain ohitse ja kovaa. Mina ei jymmara olenka :?: :?: :saab: -merkki elää :!:
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. + pihassa myös 9-5 2.3T aut. -07
Aerochick
"Saabisti"
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Helmi 06, 2005 09:56
Paikkakunta: Helsinsky

Viesti Kirjoittaja Aerochick »

Jos joku vituttaa, niin se on se, ettei osaa tehdä jotain mikä on tehtävä!

Prklprklprklprkl. :evil:
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93
Perheessä myös Mr. S

http://www.jco.fi
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

Mua ei sapeta juuri mikään (ainakaan nyt kun auto toimii :wink: ). Ja niitä joita sapettaa niin miettikääpä että aina on miljoonia immeisiä joilla menee oikeasti halvatun paljon huonommin. Koitetaan nauttia siitä että meillä on jotain mistä nauttia, kuten esim Saab-kulkine, joita ei varmaan hirveästi ole esim Afrikan mantereella. Miettikääpä että olisitte syntynyt saabistiksi sinne 8O . Vitsivitsi. Hauskaa viikonloppua kaikille joita sapettaa ja iloisille immeisille myös :D :lol: :D
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Psychocowboy kirjoitti:...Hauskaa viikonloppua kaikille joita sapettaa...
Kiitos. Nyt kun vaan joku keksis sellaisen lääkityksen mulle että pääsis tästä diagnosoidusta vaikeasta masennustilasta(F32.2) pidemmällekkin kuin diagnosoituun keskivaikeaan masennustilaan(F32.1).

Ois ihan kiva kun edes joskus toipuisi täysin liki 8 vuotta sitten koetusta burnoutista, eikä tarvitsis loppuikäänsä syödä lääkkeitä. Alkaa jo kohta usko ja toivo loppumaan.. :cry:
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

Myrkky kirjoitti:
Psychocowboy kirjoitti:...Hauskaa viikonloppua kaikille joita sapettaa...
Kiitos. Nyt kun vaan joku keksis sellaisen lääkityksen mulle että pääsis tästä diagnosoidusta vaikeasta masennustilasta(F32.2) pidemmällekkin kuin diagnosoituun keskivaikeaan masennustilaan(F32.1).

Ois ihan kiva kun edes joskus toipuisi täysin liki 8 vuotta sitten koetusta burnoutista, eikä tarvitsis loppuikäänsä syödä lääkkeitä. Alkaa jo kohta usko ja toivo loppumaan.. :cry:
Jos noin huonosti on en voi auttaa muutakuin omalla kokemuksella: unohda usko ja toivo ja ota itteäs niskaperseotteella ja ja heitä eteenpäin elämässä. Kokeiltu on ja se joskus toimii :D . Don`t worry, be happy :!:
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
moksu
"Hölösuu"
Viestit: 1260
Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 16:33

Viesti Kirjoittaja moksu »

Aerochick kirjoitti:Jos joku vituttaa, niin se on se, ettei osaa tehdä jotain mikä on tehtävä!

Prklprklprklprkl. :evil:
Ei varmaan siinä vaiheessa , jos kovasti vituttaa , niin oo varmaa onnistuuko enää ajatus ihan noin.
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
Aerochick
"Saabisti"
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Helmi 06, 2005 09:56
Paikkakunta: Helsinsky

Viesti Kirjoittaja Aerochick »

moksu kirjoitti:
Aerochick kirjoitti:Jos joku vituttaa, niin se on se, ettei osaa tehdä jotain mikä on tehtävä!

Prklprklprklprkl. :evil:
Ei varmaan siinä vaiheessa , jos kovasti vituttaa , niin oo varmaa onnistuuko enää ajatus ihan noin.
Ööööööö....häh?

Nevermind.
<-----blondi.
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93
Perheessä myös Mr. S

http://www.jco.fi
moksu
"Hölösuu"
Viestit: 1260
Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 16:33

Viesti Kirjoittaja moksu »

Aerochick kirjoitti:
moksu kirjoitti:
Aerochick kirjoitti:Jos joku vituttaa, niin se on se, ettei osaa tehdä jotain mikä on tehtävä!

Prklprklprklprkl. :evil:
Ei varmaan siinä vaiheessa , jos kovasti vituttaa , niin oo varmaa onnistuuko enää ajatus ihan noin.
Ööööööö....häh?

Nevermind.
<-----blondi.
Tarkoitin myrkyn sanoja.
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Niin.. kun minusta oli puhetta, niin kerrottakoon hieman taustoja. Työpaikka jossa oli stressiksi asti kiirettä.. työpaikka meni alta firman konkurssin myötä(sit todettiin burnout).. kahden lapseni äiti päätti lähteä naapurin alaikäisen koijarin mukaan nuorimman lapseni ollessa 6kk ikäinen jne.. sossutantat puhuivat minut ympäri etten tehnyt suutuspäissäni ilmoitusta eteenpäin asiasta.. "lasten takia.."..

Tämä kyseinen henkilö muutti vähän ajan kuluttua toiselle puolelle suomea ja sossutanttojen avustuksella sai puhuttua minut ympäri myöntämään yksinhuoltajuus perusteilla että jos lapsille joskus sattuu jotain, niin ei esim. hoito viivästy että minulta tarvitsee saada suostumus.

Kuin ollakkaan sitä toisella puolella suomea oloa kesti sen aikaa kun oli ne paperit allekirjoitettu. Hieman myöhemmin(2,5 vuotta erosta.. ekan vuoden olin sinkkuna) lähti sit seuraava tyttöystäväni parhaan kaverini mukaan, meni tyttöystävä josta todella pidin sekä yli puolet kaveripiiristä.


Mut se siitä, itse olen valintani tehnyt eli en tod. kaipaa sääliviä kommentteja, hermostun vaan niistä. Tämä viesti oli vain siksi, että olen saanut aiemman kommenttini jälkeen neljä PM- viestiä joissa tsempataan ja osassa kysellään voidaanko olla avuksi. Kiitos kaikille viestin laittajille, kyl tässä nyt pärjäillään kun pahin on jo itseasiassa ohi. :)


Oma näkemykseni on kuitenkin, että tämä niiltä osin kun se on minusta riippuvaista, juontaa juurensa jo kauempaa menneisyydestä.. vanhempien avioero ja ennen sitä jatkuva riitely yms.. edelleen näen painajaisia niistä ajoista.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
moksu
"Hölösuu"
Viestit: 1260
Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 16:33

Viesti Kirjoittaja moksu »

Sanon silti et voi vi...ttu.
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
saab87
"Hölösuu"
Viestit: 3273
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:26
Paikkakunta: Rautjärvi

Viesti Kirjoittaja saab87 »

Myrkky kirjoitti:Niin.. kun minusta oli puhetta, niin kerrottakoon hieman taustoja. Työpaikka jossa oli stressiksi asti kiirettä.. työpaikka meni alta firman konkurssin myötä(sit todettiin burnout).. kahden lapseni äiti päätti lähteä naapurin alaikäisen koijarin mukaan nuorimman lapseni ollessa 6kk ikäinen jne.. sossutantat puhuivat minut ympäri etten tehnyt suutuspäissäni ilmoitusta eteenpäin asiasta.. "lasten takia.."..

Tämä kyseinen henkilö muutti vähän ajan kuluttua toiselle puolelle suomea ja sossutanttojen avustuksella sai puhuttua minut ympäri myöntämään yksinhuoltajuus perusteilla että jos lapsille joskus sattuu jotain, niin ei esim. hoito viivästy että minulta tarvitsee saada suostumus.

Kuin ollakkaan sitä toisella puolella suomea oloa kesti sen aikaa kun oli ne paperit allekirjoitettu. Hieman myöhemmin(2,5 vuotta erosta.. ekan vuoden olin sinkkuna) lähti sit seuraava tyttöystäväni parhaan kaverini mukaan, meni tyttöystävä josta todella pidin sekä yli puolet kaveripiiristä.


Mut se siitä, itse olen valintani tehnyt eli en tod. kaipaa sääliviä kommentteja, hermostun vaan niistä. Tämä viesti oli vain siksi, että olen saanut aiemman kommenttini jälkeen neljä PM- viestiä joissa tsempataan ja osassa kysellään voidaanko olla avuksi. Kiitos kaikille viestin laittajille, kyl tässä nyt pärjäillään kun pahin on jo itseasiassa ohi. :)


Oma näkemykseni on kuitenkin, että tämä niiltä osin kun se on minusta riippuvaista, juontaa juurensa jo kauempaa menneisyydestä.. vanhempien avioero ja ennen sitä jatkuva riitely yms.. edelleen näen painajaisia niistä ajoista.
ymmärrän kyllä, onha näist puhuttuki monesti, mie ainaki välitän. tiijjät kyl
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Lukittu