Onko sinua petetty?

Saabeihin ja autoiluun liittyvät äänestykset kuuluvat tänne.

Oletko pettänyt/tullut petetyksi?

Olen sikamainen pettäjä, enkä edes jäänyt kiinni
18
16%
Petin ja jäin kiinni
6
5%
Minua on petetty sikamaisesti
24
21%
(Tietääkseni) minua ei ole petetty
29
26%
En koskaan ole pettänyt
36
32%

Ääniä yhteensä: 113

Myrkky
luonnevammamouho

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Aluksi toivotan aloittajalle tsemppiä ja onnea asioiden selvittelyyn, kävi miten kävi niin älä katkeroidu samalla tavalla kuin minä.. sitten omaan tarinaani...

Olin 100% uskollinen reilut 7 vuotta yhdessä ja samassa suhteessa(suuri rakkaus joskin teini-iässä alkanut), 2 muksuakin kerkesi tulla ja kaiken piti olla hyvin.. eipä sit kai ollut kun piti puolison pettää naapurin alaikäisen pennun kanssa.

Siitä lähtien en ole luottanut yhteenkään ihmiseen, en naiseen(etenkin kun paskaa on tullut myöhemminkin niskaan) enkä mieheen.. enkä ole ollut 100% luottamuksen arvoinen itsekkään(toivottavasti vielä joskus osaan olla).
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
turkkaki
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja turkkaki »

tää on ny sitte taas tämmöstä.... mä näen asiat näin...

älkää jeesustelko... pettäminen on ruma sana... tähänastisessa elämässäni olen ollu avoin aina... ja jos oon seurustellu noin 5hlö:n kanssa vakavasti, niin 4 on mut pettäny huolella... mutta ei se pojat siitä kulu, ja tytöille tiedoksi, että paremmaksi se vaan harjoituksesta tulee...

on tietenki rumaa tekstiä, mutta näin se on... joillaki on semmonen luonne, ja ne joilla ei ole semmosta luonnetta, niin pettää vahingossa...

ei kannata jeesustella... jokupäivä sitä vaan huomaa pettävänsä... ja miettikäähän sitte vielä se asia tarkasti, että mihin itse vedätte pettämisen rajan, ja mihin oma rakas sen vetää... lieneekö ihan samassa kohdassa??
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
saab87
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja saab87 »

Myrkky kirjoitti: enkä ole ollut 100% luottamuksen arvoinen itsekkään(toivottavasti vielä joskus osaan olla).
sama itellä... :cry:
Rouva JuAn
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Mäksä
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

jaahas, huomenna soittoa esikuntaan et armeija saa siirtyä ja mä muutan...joskus niinki ettei se jatku ikuisena kolmantena pyöränä olo vaan siin mennään pidemmäl
BMW 525iA Touring Executive
Green Goblin
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja Green Goblin »

jos joku on 100% luottamuksen arvoinen ihminen niin nostan kyllä hattua!!! olen itsekin syyllinen ja on minuakin petetty mutta niinku sanotaan ni se mikä ei tapa niin se vahvistaa!!!! :) :) ja tsemppiä kaikille!!! en kumminkaan tee sitä aina vaan joskus on tullu sorruttua elon tiellä ja siitä on opittu enkä toivo et kellekään satu samaa!!!! pitäkää lippu korkeella!!!!
:) :) :) :)
9-5 2.4T steg 4
og900 aero -87
Jäsen #2604

-Ken leikistä suuttuu, ottakoon diapamin!-
turkkaki
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja turkkaki »

korjaus edelliseen.... saabit ei ole vieläpettäny mu IKINÄ :lol: :lol:
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
Saabistiuki
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Saabistiuki »

turkkaki kirjoitti:korjaus edelliseen.... saabit ei ole vieläpettäny mu IKINÄ :lol: :lol:
Tohon tarvii kyllä yhtyä, omanikin on toiminut ajatuksen lailla 1,5 vuotta..kertaakaan ei ole pettänyt, JIPII!! :D

Nyt kun lähtee kauppaan, niin tietysti...vou vou vou
Muukkonen

Bmw 523 Touring
Maximus
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja Maximus »

Kysehän ei ole, että kuluuko tyttö tai paraneeko poika. En jaksa uskoa, että se sitä tuskaa poistaa kun on petetyksi jouduttu. Itse en pystyisi katsomaan omaa tyttöä silmiin, jos pettäisin, niin pahalta se tuntuisi. :oops:
BMW 530XD -08
Ex:Saab 9000 2.0T -89
Ex: Saab 9-5 2.3t Wagon -00
skae
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja skae »

Suhteessa ollessani en ole koskaan pettänyt. Eri asia on sitten se kun on ollut hieman epäselvää seurustellaanko vai ei ja olen katsonut siinä tapauksessa itselläni olevan vapauden tehdä juuri sitä mitä haluttaa ja kenen kanssa haluttaa.
Nyt olen avoliitossa ja asun viikot ulkomailla, eikä todellakaan ole pelkoa siitä että pettäisin.
Saabismi voi näköjään tarttua...itämisaika oli vaan pitkä.
9-5 Aero -02
Turbo16
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Turbo16 »

"Petin" muutamalla pusulla, en tiedä lasketaanko pettämiseksi.
Kalvasi omatuntoa ja kerroin avokille, opetti huomattavasti.
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Turbo16 kirjoitti:"Petin" muutamalla pusulla, en tiedä lasketaanko pettämiseksi.
Riippuu, mihin/mille niitä pusuja antaa :wink:
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Ansis
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Ansis »

Aikonaan posti teetti koesarjan postimerkeistä, joíssa oli naisen ulkosynnyttimen kuva.

Ei saanut suurta suosiota, kun koeryhmä nuoli väärältä puolelta :D
96 M75 i12 5-speed ;)
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Ansis kirjoitti:Aikonaan posti teetti koesarjan postimerkeistä, joíssa oli naisen ulkosynnyttimen kuva.

Ei saanut suurta suosiota, kun koeryhmä nuoli väärältä puolelta :D
Offtopic: käytin kerran töissä tuota ulkosynnytin -sanaa. Kaikki ihmettelivät, että mitä helv..., tuli hetken hiljaisuus ja sen jälkeen kaikki ratkesivat nauramaan :roll:
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
espe
"Aero"

Viesti Kirjoittaja espe »

...nykyistä en oo pettäny, enkä petä! Kokemusta on valitettavasti noista "läheisriippuvaisista" naisista, joilla tarvii aina olla joku haaremi ympärillä, jossa joku nostaa tämän jumalattareksi... Mikähän vika minussa on, kun haluan vain rehellisyyttä ja sopimuspohjaista toimintaa paremmen tulevaisuuden toivossa... Vanhemmat Klubilaiset lienevät kykeneviä vastaamaan tähänkin kyssäriin... Vastapuolen kyllä olen käräyttänyt dokumenttien myötä parisuhdettamme loukkaavasta toiminnasta, ihmettelen vain, miksi sitten vielä luulen jaksavani yrittää... Tarttisko tässä sitten alkaa samoille linjoille, tarjontaa olis, mutta...
9-3TA SE -00/01 käyttöautoksi tarkoitettu...
9-5 Aerowagon -03.
Alexander
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja Alexander »

Oon kyllä vähän samoilla linjoilla Espen kanssa.Välillä käyny mielessä et mitähän sitä tekee vääriin?Saanu ihan tosissaan miettiä et mitä pitäs tehä jatkossa,kun noita vanhempia metsään menneitä suhteita muistelee.Pisin oli 3 vuotta ja se meni puihin sekä hänen että minun seikkailujen vuoksi.Nyt on tullu useampi vuosi pyörittyä sinkkuna eikä jatkosta ole mitään tietoa.Olen itse tullut siihen tulokseen että jos sieltä joku haluaa tulla hieman vakavempaan suhteeseen,nii perkele...kokeillaan taas.

Toisaalta mihin tässä on kiire?On tullu huomattua myös seki tosiasia että suinpäin suhteeseen ei ole kuin 2kk hyvä idea.Mutta kaikkea kannataa kokeilla,vaikka vituttas, sitä on silti kokemukse jos kaksikin rikkaampi ja viisaampi.Ei tässä valmiissa maailmassa oo mihinkään kiire! :D
"Saab continues its quest for the ultimate
combination of ride and handling in the
9000 turbo 16"
CAR AND DRIVER U.S.A -1987
-saab 9000 turbo 88-
Lukittu