^Miksi? Mä oon useasti miettinyt tätä, että mikä tää on tää kansanliike yksityistä liikkeenharjoittajaa vastaan?
Kaikki vaan pauhaa ja pauhaa, mutta mitään järkevää selitystä ei keneltäkään koskaan löydy.
Ehkäpä nyt se löytyisi...
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93 Perheessä myös Mr. S
Kyllä tuo Rauman Onnela ainakin on melkoisen hieno paikka, on kuulemma yksi Suomen suurimpia yökerhoja vaikkei heti uskois tämmösessä pikkukylässä semmoista olevan
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Aerochick kirjoitti:Miksi? Mä oon useasti miettinyt tätä, että mikä tää on tää kansanliike yksityistä liikkeenharjoittajaa vastaan?
Kaikki vaan pauhaa ja pauhaa, mutta mitään järkevää selitystä ei keneltäkään koskaan löydy.
Ehkäpä nyt se löytyisi...
Tuskin sellasta löytyy.
Jokainen tietenkin voi äänestää jaloillaan ja jättää käymättä seduloissa jos ne niin vastenmielisiä on. Kannattaa kuitenkin kattella viikonloppusin minkä paikkojen edessä on kovimmat jonot, tuntuu kysyntää riittävän Sedun baareille
Sanokoot muut mitä sanoo, se kaveri on ihan selkee edelläkävijä Suomen bilekulttuurissa
"Baareja liukuhihnalta" olen kuullut joidenkin valittavan. Tekis sitten ite niitä "sielukkaita" baareja
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....