Suomen"ruotsalaiset"

Saabeihin ja autoiluun liittyvät äänestykset kuuluvat tänne.

Suomen"ruotsalaiset"

Pellejä kaikki?
9
24%
Suomalaisia?
17
46%
Oppisivat edes suomea.
9
24%
Miten voin lähteä rannikolta pois kun kukaan ei ymmärrä ruotsia???
2
5%

Ääniä yhteensä: 37

Myrkky
luonnevammamouho

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Ruotsinkielestä en pidä, en ole ikinä pitänyt enkä kunnolla osaakkaan. Itse olen ahvenanmaata lukuunottamatta tullut mainiosti toimeen äidinkielenään ruotsia puhuvien suomalaisten kanssa, ja eiköhän niitä liene näitä suomenkielisiäkin jotka tarkoituksella ovat osaamatta ruotsia vaikka taitaisivatkin sen. Enemmän ihmisestä kuin äidinkielestä kiinni.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
MrG
"Aero"

Viesti Kirjoittaja MrG »

Aika turha topiikki...

Laittakaa vaikka jollekki ruotsalaiselle foorumille galluppi, et mitä mieltä ruotsinsuomalaisista.
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

tomaatti kirjoitti:
Tri-Lo kirjoitti:
tomaatti kirjoitti: Ole hyvä!No mikset muuta ruotsiin?Eiku sori,eihän ne ymmärrä teitin molotuksesta ku sanan sieltä toisen täältä.Eli sama tilanne kun täälläkin. :roll:
Ainiin.. No miten tästä hankaluudesta nyt selvittäisiin? :?
No muutatte koko kööri ahvenanmaalle ja suomi luovuttaa ko:paikan venäläisille. :wink:
No selvähän se, jos kerran taavi74@hotmail.com on sitä mieltä. :)
Kirjoitan sen mitä ajattelen enkä nöyristele.
Hyvä myös tuo uusi sigusi, ettei tarvitse enää pohtia pitäisikö kirjoittajaa sääliä vaiko ei. :idea:
himmee
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja himmee »

tomaatilla taas kuukautiset :?:
VW transporter 2.5tdi vm.99
Myrkky
luonnevammamouho

himmee kirjoitti:tomaatilla taas kuukautiset :?:
Mut ei kait se mitään haittaisi, meinaan ketsuppikelit.. ja rekkamieshän ajaa kelillä kuin kelillä.. :twisted:
Aero04

Viesti Kirjoittaja Aero04 »

Ylläpidolta HYVIN amatöörimäistä suoritusta viimeaikoina! :evil: HERÄTYYS! :idea:
Aksu900
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Jos nyt on pakko eritellä suomenkieliset ja suomenruotsalaiset niin helvetin mukavaa sakkia nuo tuntuu olevan. :)
Aki Peltola #1132
Stressfläkt
"Viggen"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

huhhuh

Siitä vaan veteraaneille selittään että he ovat toisen luokan kansalaisia kun eivät välttämättä osaa suomea puhua.
En sano mitään lisää näin "jäävinä", mutta hyvin kai noitten suomenkielisten kans tulee toimeen.

T. Suomalainen
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Myrkky
luonnevammamouho

Aero04 kirjoitti:Ylläpidolta HYVIN amatöörimäistä suoritusta viimeaikoina! :evil: HERÄTYYS! :idea:
Vaikka kärkkäitä kommentteja ilmenee, niin ylläpito pitänee tarkoituksella matalaa profiilia odotellen joko tilanteen rauhoittumista tai pahetessaan puuttumista asiaan ennenkuin tilanne karkaa käsistä. Ainakin minun kokemukseni tavatessani erään ylläpidon henkilön livenä, jäi sellainen kuva että "ei hötkyillä, mut jos menee pahasti yli ja se ei lopu heti" niin sit puututaan ja tasan taatusti riittävillä toimenpiteillä.

Jurppinuthan on itseänikin erään henkilön kommentit, eikä aina niin vähääkään.. mut yritän hillitä itseäni edes jonkinverran.. ja jos se kamelinselkä katkeaa, niin siitä ei kuulu foorumilla kuin ehkä jälkikäteen.
Edelleenkin tämä sapen kiehumista aiheuttanut tyyppi osaa olla useimmiten kuin ihmiset, joskus hyvinkin asiallinen ja mukava.. onpa meillä samoja harrastuksia/mielipiteitäkin joista on kiva vaihtaa ajatuksia.
Mut kuten hänellä itsellään asiat lienee, niin samoin minulla.. hullua on vaarallista ärsyttää yli sen tietyn rajan.
hewidero
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja hewidero »

Onpahan muuten sivistyneet aiheet täälläkin.
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
900turbo3d
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja 900turbo3d »

Vaikka ite tykkään kyllä näistä aihealueista (gallup, off topic) paljon, mukava lueskella jotain muutakin kun siihen hallissa työstettävään saappiin liittyvää juttua, niin jos tää alkaa tähän meneen, niin mun puolesta nää osiot voi heivata vi****n täältä :evil:

Mun mielestä todella törkeetä käydä tässä ny erottelmaan Saabisteja toisista, Mitä Vi**n väliä sillä on minkälainen kaveri siinä vastapäätä höpöttää, moon aina luullu, että meidän hommana on saattaa harrastajat yhteen, eikä alkaa erottelemaan niitä syntyperän, kielen tahi muun takia... :?: :?: :?:
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
hewidero
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja hewidero »

900turbo3d kirjoitti:Vaikka ite tykkään kyllä näistä aihealueista (gallup, off topic) paljon, mukava lueskella jotain muutakin kun siihen hallissa työstettävään saappiin liittyvää juttua, niin jos tää alkaa tähän meneen, niin mun puolesta nää osiot voi heivata vi****n täältä :evil:

Mun mielestä todella törkeetä käydä tässä ny erottelmaan Saabisteja toisista, Mitä Vi**n väliä sillä on minkälainen kaveri siinä vastapäätä höpöttää, moon aina luullu, että meidän hommana on saattaa harrastajat yhteen, eikä alkaa erottelemaan niitä syntyperän, kielen tahi muun takia... :?: :?: :?:
Sanos muuta. Se VITUTTAA (ilman *-merkkejä) :evil:
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jariha »

Ylläpidosta päivää. Vaikka meistä jokainen varmasti ymmärtää tämän gallupin olevan kaikkea muuta, kuin vakavasti otettava, silti osa meistä tuntuu tämän ottavan vakavasti. Olin seuraamassa, kun gallup luotiin pari-kolme päivää sitten ja rauhoittelin ensimmäisen tappelun heti alkuunsa, mutta jätin kuitenkin aiheen elämään. Ajattelin, että kyllä yhteisö opettaa ja häiriköt mustaavat vain oman maineensa. Mutta olemmeko me kaikki niin ryvettyneitä, ettemme enää välitä, vaikka nimimerkkimme joutuukin outoon valoon?

Lukitsen aiheen, mutta en poista. Ja muistakaahan jatkossa, että kirjoituksistanne jää jälki.
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
Lukittu