Saabeihin ja autoiluun liittyvät äänestykset kuuluvat tänne.
gls
"Hölösuu"
Viestit: 1990 Liittynyt: Su Helmi 27, 2005 12:51
Viesti
Kirjoittaja gls » To Maalis 23, 2006 21:22
2.0 B-Turbo.
lähes vakio..pientä parantelua mm. kanavat, isompi downpipe/putkisto ja ilmeisesti uudempi ahdin.
0,6-0,8 BAR.
paljonkos muuten 99 Turbon ahtomittarissa on punaisen raja? eli baareina..
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
Houbi
"Tuplakaasari"
Viestit: 56 Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 09:03
Paikkakunta: vantaa
Viesti
Kirjoittaja Houbi » Pe Maalis 24, 2006 17:20
siihen punasen alkuun se läjähtää, T8, 3tuumanen downpipe,
vakio kuuleri.
Make5
"Aero"
Viestit: 314 Liittynyt: To Kesä 02, 2005 19:50
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja Make5 » Ma Maalis 27, 2006 10:52
Speedpartsin mittari menee 1.2bariin.
#2633
Tomaatti9000
Green Goblin
Matalapaineturbo
Viestit: 151 Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 12:16
Paikkakunta: Villähde
Viesti
Kirjoittaja Green Goblin » Ti Touko 16, 2006 21:55
1.0 ahdot mitattiin kun käytiin huhtikuun lopussa auto penkittämässä! ja sit sielt löyty vajaalla maptun steg 4:sella 260hb ja 426 newtonia.... ihan kivasti mut ei tarpeeks kuten ei koskaan....
siis tämä tulos tolla 9-5:sella!!!
9-5 2.4T steg 4
og900 aero -87
Jäsen #2604
-Ken leikistä suuttuu, ottakoon diapamin!-
lefa42
"Saabisti"
Viestit: 3757 Liittynyt: Ke Elo 18, 2004 21:20
Paikkakunta: Kiikka
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja lefa42 » Ke Touko 17, 2006 05:26
Punaisen puoleenväliin ja joskus vähän yli, ennen kansirikkoa, saa nähdä miten pelaa rempan jälkeen.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724 Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1
Viesti
Kirjoittaja Hallu » Ke Touko 17, 2006 06:17
Ei riitä täs kyselyssä vaihtoehdot
Reetu
Viesti
Kirjoittaja Reetu » Ke Touko 17, 2006 06:36
Onko mahdollista et 2,0 ja jopa yli?
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451 Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä
Viesti
Kirjoittaja Aksu900 » Ke Touko 17, 2006 10:36
Tasan 1. Vakio 235R ja 260/393 mitattu.
Aki Peltola #1132
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8221 Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03
Viesti
Kirjoittaja dimebak » Ke Touko 17, 2006 20:12
900T16 '92, vakio eli 0.7 bar ahdot.
MSM
"Tuplakaasari"
Viestit: 61 Liittynyt: Ke Touko 17, 2006 21:44
Paikkakunta: tornio
Viesti
Kirjoittaja MSM » Ke Touko 17, 2006 22:07
1.1 baaria ja lisää tekis mieli
900s vm90 rip ~220hp 340nm
900i vm86 rip
900glS vm86 kr turbo-cooler-mega-innovate-lessjöfors-bilstein racing +220hp +400nm
Nappe
"Hölösuu"
Viestit: 1095 Liittynyt: To Touko 08, 2003 15:25
Paikkakunta: Kerava
Viesti
Kirjoittaja Nappe » To Touko 18, 2006 07:52
1,1 tippuu -> 0,9 punarajalla, jollei nakuta. Enemmän olis jos tuo vain jaksais pitää, mutta kun ei niin ei.
Tekniikka about vakio T16 -84, alkup. cooleri, alkup. turbo (Garret 3, ei vettä), alkuperäinen ilmanputsarin kotelo kaikkine putkineen...
Ainoastaan itsemodattu APC ja bensalastu.
Alexander
"Tuplakaasari"
Viestit: 73 Liittynyt: To Huhti 22, 2004 12:31
Paikkakunta: Suomi
Viesti
Kirjoittaja Alexander » To Touko 18, 2006 13:48
Lähes vakio. 1.1bar 2.0 T16 3" putkisto ja K&N vapari sekä paten dumppi.
"Saab continues its quest for the ultimate
combination of ride and handling in the
9000 turbo 16"
CAR AND DRIVER U.S.A -1987
-saab 9000 turbo 88-
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744 Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja mikkoimp » To Touko 18, 2006 15:51
vähän runsas kilo, kai ne siitä nousee kun saa pakopesää vähän isommaksi ja vielä isommat suuttimet ja jäykemmän agun. T16 -90, lohko ja männät vakiota...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
karg
"Hölösuu"
Viestit: 3835 Liittynyt: La Touko 10, 2003 06:57
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja karg » Ke Touko 31, 2006 21:58
Vakio B235R. 184kW paperin mukaan.
Aero04
Viesti
Kirjoittaja Aero04 » Pe Kesä 09, 2006 20:56
Länsiauton mukaan 1,4 Bar ?!
Ihmeteltiin kuin pätkii, oli 1. pytyn puola ja tulpat paskana..
Miten lie mennynnä, BSR?