EDIT: No ehkä saatto 0.1l/100km tippua kulutus v-powerilla.
oletko tankannut Shell 99+ bensaa?
-
900turbo3d
- "Hölösuu"
- Viestit: 1993
- Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
- Paikkakunta: Porvoo
Eihän sellaista kehtaisi edes tankata, bensamyyjättäretkin varmaan kikattaisivat tyyliin että "ai sulla on niin vanahanaikainen auto ettei se toimi nykybensoilla"
Taitaa olla ihan täysi floppi koko juttu, "haluatteko ostaa meiltä reilusti normaalia kalliimpaa polttoainetta jonka käyttämisestä ei ole yhtään mitään hyötyä verrattuna tavalliseen 95:een"
Taitaa olla ihan täysi floppi koko juttu, "haluatteko ostaa meiltä reilusti normaalia kalliimpaa polttoainetta jonka käyttämisestä ei ole yhtään mitään hyötyä verrattuna tavalliseen 95:een"
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
laitetaan nyt vielä tähänkin että syyskuussa tiistaisin saa vpoweria ysivitosen hinnalla, eli kahtena tiistaina vielä saa "kokeilla halvalla".
itse tankkasin jetin bensan jälkeen yhden tankillisen tuota, sen jälkeen yhden tankillisen nesteen bensaa, ei ole kulkupuolella osoittanut mitään muutosta ja auto on se varma kotimainen 99
itse tankkasin jetin bensan jälkeen yhden tankillisen tuota, sen jälkeen yhden tankillisen nesteen bensaa, ei ole kulkupuolella osoittanut mitään muutosta ja auto on se varma kotimainen 99
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Eilen vetäisin tankin täyteen V-Poweria kun 95:n hinnalla sai. On siinä selkeä ero verrattuna edelliseen tankilliseen JETin ysiviitosta, kone vastaa kaasuun paremmin ja ahdot pysyvät ylhäällä pidempään.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Chevrolet Captiva 2012.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Suhtauduin terveellä skeptisyydellä mainospuheisiin, mutta nyt kun tuli kokeiltua, niin kyllä Aerolle tuntuu maittavan paremmin kuin Nesteen 98.
Eroa on lähinnä kun lähtee kiihdyttämään isolla vaihteella pieniltä kierroksilta. Lähtee huomattavasti halukkaammin, eikä muutenkaan nyi missään vaiheessa kiihdytystä.
Eroa on lähinnä kun lähtee kiihdyttämään isolla vaihteella pieniltä kierroksilta. Lähtee huomattavasti halukkaammin, eikä muutenkaan nyi missään vaiheessa kiihdytystä.
Saabismi voi näköjään tarttua...itämisaika oli vaan pitkä.
9-5 Aero -02
9-5 Aero -02
Nythän on niin,
että powerin MON on vajaan pykälän kovempi kuin 98:lla. RON on 99.5 .. JOS halutaan KORKEA MON ,voidaan käyttää aromaattilisäystä, joka sekin onnistuu , koska tavaraa on saatavilla.
NesteOilin selvitystä luvuista:
Oktaaniluku
"Luku, joka kuvaa kaasumaisen polttoaineseoksen puristuskestävyyttä eli kykyä vastustaa nakutusta. Oktaaniluku ilmoitetaan joko RON- tai MON-lukuna. Kaupallinen tutkimusoktaaniluku RON (research octane number) mitataan koemoottorilla suhteellisen kevyellä kuormalla. Moottorioktaaniluku MON (motor octane number) on samalla moottorilla raskaissa oloissa mitattu luku."
Jatkoa:
Tuo MON määrittää polkaistaessa nakutuskestävyyden, eikä mainosoktaani RON. Joten persdynot on ollu aika herkällä silloin kun eroja on havaittu.
Kokeilkaas 95TS (pienkone) bensaa, sen MON on min.90 , kyllä ahtaa...
että powerin MON on vajaan pykälän kovempi kuin 98:lla. RON on 99.5 .. JOS halutaan KORKEA MON ,voidaan käyttää aromaattilisäystä, joka sekin onnistuu , koska tavaraa on saatavilla.
NesteOilin selvitystä luvuista:
Oktaaniluku
"Luku, joka kuvaa kaasumaisen polttoaineseoksen puristuskestävyyttä eli kykyä vastustaa nakutusta. Oktaaniluku ilmoitetaan joko RON- tai MON-lukuna. Kaupallinen tutkimusoktaaniluku RON (research octane number) mitataan koemoottorilla suhteellisen kevyellä kuormalla. Moottorioktaaniluku MON (motor octane number) on samalla moottorilla raskaissa oloissa mitattu luku."
Jatkoa:
Tuo MON määrittää polkaistaessa nakutuskestävyyden, eikä mainosoktaani RON. Joten persdynot on ollu aika herkällä silloin kun eroja on havaittu.
Kokeilkaas 95TS (pienkone) bensaa, sen MON on min.90 , kyllä ahtaa...
95 2,3 vireessä